Aihe: Muusikoiden.nettiläiset : M.net-blues 2.1
1 2 3 4
Fortune
22.11.2003 13:23:16
Soititko ton soolon sillä Ibanezilla? Törkeen hyvä saundi oli silti.

Juu. Suoraan linjaan Studio Preampista.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Tarkastaja
23.11.2003 13:11:30
Hmm. Olipas kiinnostavaa bluessia. Kyllä musta tää liikku aika paljon siellä bluesin suunnalla, mutta tausta oli kyllä aika funk. Mielestäni biisi kaikkineen psykedeelisine osuksineen (hornanturska) oli ihan kivaa blues jamia!

Loppuun vielä Idolsia siteeraten:
"Te kosketitte mua"
battery
23.11.2003 19:07:21
Hmm. Olipas kiinnostavaa bluessia. Kyllä musta tää liikku aika paljon siellä bluesin suunnalla, mutta tausta oli kyllä aika funk. Mielestäni biisi kaikkineen psykedeelisine osuksineen (hornanturska) oli ihan kivaa blues jamia!

Loppuun vielä Idolsia siteeraten:
"Te kosketitte mua"

joo, emmä tiijä...muut teistä varmaan kuullukkaa koskaan bluussiii, paitsi hornanturska ;).. miehellä on kyllä lupaava tulevaisuus edessään bluussin saralla ;)
to the eyes blue
AoA
25.11.2003 13:08:20 (muokattu 25.11.2003 13:09:36)
Toi soolo tossa 5 minuutin paikkeilla (GlassPrison?) on parhaiten onnistunut mun mielestä. Seuraa soinnutusta selkeemmin kuin muut ja soundi on hyvä.

samaa mieltä. jos tarkotit tuota mikä alkaa suunnilleen kohdassa 04.17 tai jotain.
http://koti.mbnet.fi/tarrasqu/Melos%20-%20Arkistokuvat/
ForSakeN
26.11.2003 18:28:45
Pakkohan tää ny oli kuunella...
Paitsi bluus...hevi...bluus...ja mikä ihme se funki törrötys siellä taustalla oli :) Hauska.
Höh, emmie sitä käy nostaan jos P**ka valuu alaspäin
efunkelist
22.02.2004 12:43:37

tämän rokkiksen olisi voinut ehkä jättää tekemättä, mutta kun tuli tehtyä niin olisitte edes jättänyt julkaisematta...
Kun mietin miten yksityiskohtaisemmin tätä kommentoisi, tulin siihen tulokseen että parempi jättää sanomatta ettei tulisi paha mieli. No, kissa kiitoksella elää. älkää ottako ihteenne näitä yhden miehen mielipiteitä, toivottavasti huumorintajunne kestää mutta kyllä teillä sitä vaikuttaa olevan kun ootte tämänkin tehnyt! :D Ettei vain nälkä kasvanut mnetbluuz ykkösen jälkeen?

1. Kitaranraiskaaja
nojoo...

2. Hornanturska
pientä paskaa!!!

3. Jannu
yritystä sentään, alkoi hyvin mutta parempi kun loppui

4. PJS
ei toimi ei

5. Fortune
tekotaiteellista

6. TheGlassPrison
pätkän paras soolo.

7. Muskotti
vaatimaton. kiva ettei kaikki yritä kukkoilla, eikä bluusissa
pidäkään yrittää olla kingi.

8. BaariMikko
kivasti melodinen, ei pelkkää lickittelyä.

Anyhow, kiitos kuitenkin tästäkin pätkästä. Varmasti sitä oli kiva tehdä vai mitä? Ei muusikotkaan onnistu joka kerta. Ja jos joku haluaa sanoa "soita itse paremmin" niin sano poijes ettei jää kaivelemaan. Tuskinpa kuitenkaan soittaisin, on vain helppoa sanoa caccaa.
Hornanturska
22.02.2004 21:33:16
2. Hornanturska
pientä paskaa!!!

Ei kaikkia voi aina miellyttää :`)
..The Saw And The Carnage Is Done...
efunkelist
23.02.2004 07:58:54

Ei kaikkia voi aina miellyttää :`)

Niin, tämähän oli vain minun, siis vain yhden ainoan henkilön mielipide. Ja juuri näinhän se menee, ihan kaikkia ei kertakaikkiaan voi miellyttää. Pahoitteluni, näin jälkikäteen, siitä etten tuon rakentavammin kantaani ilmaissut :o mutta en enää muista mikä siinä sai minut sanomaan asian noin joten unohda vaan koko juttu... :/

Itsehän sanoin heti alussa että pitäisi jättää kommentoimatta mutta menin ja mölisin kuitenkin. Hölmöä, eikö? :D
jannu
02.03.2004 00:38:35
Niin, tämähän oli vain minun, siis vain yhden ainoan henkilön mielipide. Ja juuri näinhän se menee, ihan kaikkia ei kertakaikkiaan voi miellyttää. Pahoitteluni, näin jälkikäteen, siitä etten tuon rakentavammin kantaani ilmaissut :o mutta en enää muista mikä siinä sai minut sanomaan asian noin joten unohda vaan koko juttu... :/

Itsehän sanoin heti alussa että pitäisi jättää kommentoimatta mutta menin ja mölisin kuitenkin. Hölmöä, eikö? :D

No minä en ainakaan tätä mitenkään vakavasti ottanut, että samam se mulle mitä ihmiset sanovat. Kummastuttaa vaan kun jotkut kuulijat tuntuvat ottavan liiankin tosissaan...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Capu
02.03.2004 15:07:09
Onkohan se ny toi TheGlassPrison joka erottuu kyllä tässä biisissä kyllä muista
Veikko
02.03.2004 16:20:05
Jos vielä teette uusia bluesprojekteja niin olisko mitään, että tausta menisi vaikka vähän hitaammassa tempossa? Tuosta jäi käteen vähän sellainen kiireinen kuva. Hirvittävä hoppu soittaa soolonsa tai jotain.
Taustalaulaja on lyömäsoitin
jannu
02.03.2004 18:19:46 (muokattu 02.03.2004 20:05:12)
Jos vielä teette uusia bluesprojekteja niin olisko mitään, että tausta menisi vaikka vähän hitaammassa tempossa? Tuosta jäi käteen vähän sellainen kiireinen kuva. Hirvittävä hoppu soittaa soolonsa tai jotain.

Älä pelkää. Ei me tehdä.
:)

Jotkut muut kylläkin.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
JM
02.03.2004 18:31:51
Tätä on näköjään puitukin jo aika kiitettävän paljon, mutta lisäänpä joukkoon omaakin mielipidettä, tosin lyhyesti:

No joo.. Ihan eka täytyy sanoa että aivan alku ei ollut kovinkaan mairitteleva. Vitsi tai ei, minä odotin ihan oikeata bluesia! Loppua kohden paranevaa meininkiä, paras soolo oli kyllä juuri se 5 minuutin kohdalla tuleva.

Loppujen lopuksi "ihan jees", odotukset olivat minulla ehkä hitusen liian korkealla.
"Korva on ihan jees" - ltg
Fortune
02.03.2004 18:58:32
Miksei blues voisi olla nopeaakin?
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Lord of the strings
02.03.2004 22:05:26 (muokattu 03.03.2004 20:51:24)
Hornanturska:
Paras soolo.
"Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt