Aihe: peavey 112 ultratube meni elottomaks
1
jjw
12.11.2006 18:45:38
nyt pääsi sitten näin ikävästi käymään että peavey sanoi sopimuksen irti ja meni hiljaseks sinänsä mitään ihmeellistä en vahvistimessa huomannut kun samana päivänä soittelin normaalisti ja lopettelin normaalisti mutta illemmalla ei vain lähde päälle
liikkeeseenpä tuo kyllä pitää roudata tarkistettavaks mutta löytyisikö täältä jotakin jolla tietämystä asiasta on että mikä saattaisi olla vialla ja tuleekohan nyt kalliiksi korjata?
jjw
12.11.2006 21:43:25
lievästi peukalo keskellä kämmentä tuon vahvarin kanssa joten mistähän tuota sulaketta kannattais lähteä kaivamaan (tai miltä edes näyttää) olettaen että ei puhuta huoneen sulakkeesta :
Tympee Huttunen
12.11.2006 22:30:19
lievästi peukalo keskellä kämmentä tuon vahvarin kanssa joten mistähän tuota sulaketta kannattais lähteä kaivamaan (tai miltä edes näyttää) olettaen että ei puhuta huoneen sulakkeesta :

Korjaajalle vaan. Jos tuo on yhtään Banditin tyyppinen, on se verkkosulake siellä sisällä. Viisammat valaiskoot enemmän. Ellei sulla tosiaan ole kokemusta noista hommista, niin korjaaja on paras vaihtoehto. Jos kyseessä on palanut verkkosulake, ei korjaus montaa kymppiä maksa. Jos kyseessä on taas suurempi vika, maksaa se enemmän, mutta et sitä itse korjata voisi kuitenkaan.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
jjw
12.11.2006 23:14:03
jees maanantaina liikkeeseen ja toivotaan ettei isoa laskua tule muuten saa napata microcuben olalle ja mennä citymarketin eteen tienaamaan korjausrahat :(
rosberg
13.11.2006 13:05:58
oliks siinä etuasteputkea vai ei?
veikkaan, että kitaraa kysyttäessä opistopojat tarjoavat jammua käteen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)