SARJE 10.11.2006 17:02:26 | |
---|
eräs tyyppi samasta kylästä voitti 15 000 euroa ja osti bemarin -eijjole! |
Hekeman 10.11.2006 18:50:50 | |
---|
Kertokaas viisaammat onko noilla pelipaikoilla paljonkin eroa? Lähinnä olen freerolleja pelaillut ok menestyksellä, ja haluaisin muutaman euron laittaa kiinni, jotta pääsisi noita sit&go -turnauksia pelaamaan. Pokerihuonetta olen ajatellut, onko ok? Siellä näyttäisi olevan 100% ensitalletusbonus 30e:lle. Ehtona on, että tulee tienata 150 VIP pistettä 10 vrk aikana. Mitä helvettiä nuo VIP pisteet ovat? Pokerihuoneen sivustolla on hyvinkin epämääräinen selitys aiheesta... Onko tuo 150 VIP pointsia / 10vrk kuinka mahdoton yhtälö? |
anttipoeka 10.11.2006 22:10:02 | |
---|
Kertokaas viisaammat onko noilla pelipaikoilla paljonkin eroa? www.partybux.com Hommaa vaikka tuolta Partylle 50+25$. Partyn bonuksen saa todella helposti "clearattua", koska pienimmätkin kädet lasketaan rake-käsiksi. Muistaakseni NL10 pöydässä sain tarvittavat kädet kasaan kolmessa tunnissa (pelasin tosin kolmea pöytää samanaikaisesti). Ei tässä sen kummempaa. |
foof 11.11.2006 18:44:12 | |
---|
www.partybux.com Hommaa vaikka tuolta Partylle 50+25$. Partyn bonuksen saa todella helposti "clearattua", koska pienimmätkin kädet lasketaan rake-käsiksi. Muistaakseni NL10 pöydässä sain tarvittavat kädet kasaan kolmessa tunnissa (pelasin tosin kolmea pöytää samanaikaisesti). Miten tämä toimii. Yritin hankkia tuota lautta Partypokerille tuon 50+25$ mutta milloin ja miten se raha sinne tulee. Olen jonkun aikaa jo pelannut mutta tällaisten tarjousten idea ei oikein aukea. Onko tämä partybux jokin erillinen yritys joka tarjoaa aloitusrahaa pokerisivuille? Miksi se niin tekisi, miten se siitä hyötyy? Pääkysymys olisi, että kuinka kauan kestää, että pelirahaa pitäisi tilille ilmestyä? Täyttelin ilmoituslomakkeita muutama tunti sitten mutta ainakaan vielä ei le kuin leikkirahaa tilillä. Jos tämä raha sinne ilmestyy, onko siellä jokin laskuri, josta tietää milloin 500 rake-kättä on täynnä? |
FatSam 11.11.2006 19:30:54 (muokattu 11.11.2006 19:32:19) | |
---|
Mua vituttaa kaikki säätäminen ja säheltäminen yli kaiken. Onko mitään mielellään suomenkielistä nettipokeria, jossa rekisteröityminen ja pelaaminen on mahdollisimman helppoa? Pelaajien tasolla ei ole väliä, olen itse ehkä parhaita tuntemiani ;) E: En tarvi mitään free-rolleja, jos niistä on jotain vaivaa, mieluummin pelailen vaikka omalla rahalla, kun täyttelen 2 minuuttia jotain saatanan lomakkeita. I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
anttipoeka 11.11.2006 19:36:37 | |
---|
Onko tämä partybux jokin erillinen yritys joka tarjoaa aloitusrahaa pokerisivuille? Miksi se niin tekisi, miten se siitä hyötyy? Pääkysymys olisi, että kuinka kauan kestää, että pelirahaa pitäisi tilille ilmestyä? Täyttelin ilmoituslomakkeita muutama tunti sitten mutta ainakaan vielä ei le kuin leikkirahaa tilillä. Jos tämä raha sinne ilmestyy, onko siellä jokin laskuri, josta tietää milloin 500 rake-kättä on täynnä? Partybuxin tyyppiset firmat saavat rahaa sen mukaan pokerisivuilta kuinka paljon heidän kauttaan rekisteröityneet pelaavat. Esim. jonkun prosentin rakesta. Rahojen saapumisen suhteen ei kannata hätäillä. Yleensä kestää pari päivää, nyt on vielä viikonloppu niin sekin saattaa hidastaa. En muista näkeekö partylla ylävalikoista pelattujen käsien määrää, mutta siitä tietää, että kädet on täynnä kun napsahtaa tuo 25 dollaria. Fat Samille suosittelisin paffia. www..paf.fi Ei tässä sen kummempaa. |
Manuel Pyrhullo 11.11.2006 20:54:56 | |
---|
En muista näkeekö partylla ylävalikoista pelattujen käsien määrää, mutta siitä tietää, että kädet on täynnä kun napsahtaa tuo 25 dollaria. My Account -> Bonus details Näkee bonuksien tilat ja pelatut kädet. |
JOO100 11.11.2006 21:25:50 (muokattu 11.11.2006 21:26:17) | |
---|
Paf on petollinen. Kaverin kanssa tosin juuri voitettiin 75 euroa, mutta toinen kaveri oli sitten menettänyt jo melko sievoisen summan rahaa. E. Tosin onhan ne kaikki petollisia. Olenpas nerokas tänään. Ilmoja pitelee aina sillon tällön. Ehkä. |
Herba 12.11.2006 00:07:25 (muokattu 12.11.2006 00:08:19) | |
---|
Pokerihuoneella pelaan ja mitään vikaa en ole huomannut. Paitsi että en tota 30e 100% saanut jostain kumman syystä. VIP-pisteitä tulee muistaakseni 1 jokaisesta kädestä jossa potti on reilu 6e eli huone saa rakea muistaakseni 35c. Ja sittareista taitaa kanssa saada VIPpejä. Tilisiirrolla kestää päivä tai kaksi niin rahat on perillä. Niin ja euroilla pelataan joka on kanssa plussaa. e. rakee.......... Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
FatSam 12.11.2006 09:10:52 | |
---|
Fat Samille suosittelisin paffia. www..paf.fi Kiits, täytyypi tsekkailla. Mulla onkin jo Paffilla joku vedonlyöntitili, jota en ole kyllä käyttänyt vissiin kertaakaan. I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
Hesrock 12.11.2006 17:11:54 (muokattu 12.11.2006 17:13:05) | |
---|
Onko mitään pokerisivustoa olemassa että pääsis pelaamaan freerolleja ilman että tarvii täyttää kaikkia olen yli 18v jne? Pokerchamps on mutta ei ole kuin tyyliin 1 freerolli/päivä, olis vaan joku samantyylinen mutta enemmän noita freerolleja, perhana.. |
-Aleksi- 12.11.2006 17:21:53 | |
---|
Onko mitään pokerisivustoa olemassa että pääsis pelaamaan freerolleja ilman että tarvii täyttää kaikkia olen yli 18v jne? Pokerchamps on mutta ei ole kuin tyyliin 1 freerolli/päivä, olis vaan joku samantyylinen mutta enemmän noita freerolleja, perhana.. Tuolla www.pokerium.com :ssa missä pelaan on ainakin kerran tunnissa freeroll. |
Hesrock 12.11.2006 17:29:58 | |
---|
Tuolla www.pokerium.com :ssa missä pelaan on ainakin kerran tunnissa freeroll. Pittää varmaan sinnekki olla 18.. |
Pittää varmaan sinnekki olla 18.. Kaikkiin pitää olla jos freerolleja haluat pelata.. |
dazed 12.11.2006 17:49:37 | |
---|
Paf on petollinen. Kaverin kanssa tosin juuri voitettiin 75 euroa, mutta toinen kaveri oli sitten menettänyt jo melko sievoisen summan rahaa. E. Tosin onhan ne kaikki petollisia. Olenpas nerokas tänään. ihan vaan infoksi, ettei tule yllätyksenä. Elämä on petollista : ) I`m not a great player, but I can make it howl. |
Deep Shadow 12.11.2006 21:52:06 | |
---|
PAFilla aika pitkä huoltokatkos.. Vasta tiistaina pääsee pelailemaan. Mummun saappaassa soi fox |
foof 13.11.2006 17:30:26 (muokattu 13.11.2006 17:31:40) | |
---|
Nyt oli Partypokeriin tullut 10 $. Tämä on kai saitin omaa bonusta uudelle asiakkaalle? Kai tämä partybuxin bonus tulee kerralla? Mitenhän tämän 10$ kotiutus onnistuu, kun en löydä tietoa kuinka monta kertaa sitä pitää kierrättää ennen kotiutusta. En nyt ihan tätä summaa vielä kotiin ottaisi, kun on lcd-televisio tavoitteena mutta kuitenkin... e:kkirotusvireet |
Hesrock 13.11.2006 19:17:10 | |
---|
Kaikkiin pitää olla jos freerolleja haluat pelata.. Ei tarvi pokerchampsiin mutta joo ihan miten vaan.. |
-Aleksi- 13.11.2006 19:22:59 | |
---|
Ei tarvi pokerchampsiin mutta joo ihan miten vaan.. Jos voitat sieltä rahaa freerollista, saatko muka ne sieltä? |
Kirk_Hammett 13.11.2006 19:33:52 | |
---|
nyt on tullut ilmaiseksi leikkirahalla hakattua texas hold em:iä Party Poker ohjelmalla. se on kivaa ajan vietettä varsinkin kun ei oikeasti menetä mitään. joskus on kyllä käynyt mielessä että pitäisi pistää ihan oikeata rahaa likoon kun näyttää menevän välillä sairaan hyvin noissa leikkiraha peleissä You know it's sad but true... |