Aihe: maiden 2006
1 2 3 4 5 6 7 8
lavaamo
11.11.2006 11:16:59
juuu on kyllä ollu ehdottoman epäonninen ketju kun jäänyt näin vähälle huomiolle--

ei sulla oo mitään kiirettä... eiköhän tuo ole jo 00 aikaan ohi..

kun vain nyt ei enää menisi mitään pieleen..

http://www.rautaneito.com/tour/
Mufasa
11.11.2006 15:32:15
Onkos tuolla Hartwall areenan kentällä minkäänlaista anniskelupistettä? Tai saako kentältä poistua anniskelualueille ja tulla takaisin?
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Wahi
11.11.2006 17:30:38
Onkos tuolla Hartwall areenan kentällä minkäänlaista anniskelupistettä? Tai saako kentältä poistua anniskelualueille ja tulla takaisin?

Nyt kun tähän topicciin eksyin, niin vastaanpa samalla.

Kyllähän siellä juominkeja saa. Pari ihan baaria, sitten Pizza Hutista ja kaikista hot-dog mestoista saa kalijaa ja siideriä. Hinnat on sitten asia erikseen.

Tietääkseni ulos ei pääse, siellä on tupakkialueetkin aidattu.
Herba
12.11.2006 01:21:17 (muokattu 12.11.2006 01:38:54)
Anniskelupisteitä ja ravintoloita löytyy käytäviltä ihan tarpeeksi. (Kalja taisi olla 4-5e) Kentälle/katsomoon ei juomia saa viedä. Tupakkapaikat ovat ulkona aidattuja alueita. Katsomosta saa poistua kesken kaiken ja mennä takaisin. Paikalla on porukkaa palelemassa jo luultavasti paria tuntia ennen keikkaa eli sinne vain jonottamaan jos on suuri hinku sisälle ekana.

Ulko-ovet avataan 18.30, ja ovet katsomoihin/permannolle klo 19. Lämppäri klo 20.

Jättäkää suuremmat ketjut, pullot, niittivyöt, piikkirannekkeet, puukot, kamerat ja muut aseet suosiolla kotiin koska ovilla on tiukka turvatarkastus ja suurella todennäköisyydellä ne joutuvat narikkaan. Narikka 2€/hlö.

Areenalla ei ole Otto-automaattia joten käteistä kannattaa varata jos sitä luulee kaipaavansa. (Narikka ja paitamyyjät eivät hyväksy kortteja).

Mitäs vielä... Takseja löytyy tolpalta areenan edestä ja jono on keikan jälkeen luultavasti pitkä.

Tulipas melkein areena-faq :o... Juu, siellä nähdään sitten, molempina päivinä.

e. Niin ja korvatulppia saa ennen keikan alkua pääsisäänkäynnin vierestä ostettua. Se koju häipyy siitä kun soitto alkaa joten jos niitä tarvitsee niin ostakaa etukäteen.

ee. Näin siis Hartwall Areenalla.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
riffi-rotta
12.11.2006 23:56:50
Tampere 12112006
Ihan OK keikka... ei parasta maidenia kylläkään.
Mun mielestä oli huono ratkasu pistää uusin levy kokonaisuudessaan alkuun. Siitä katos kipinä.
Tosin aika tyylikäs ratkasu jättää trooper, run to the hills ja 666 kokonaan pois ;)
Deg
13.11.2006 01:19:20

Milloin Itäautoareenalta on viety ottoautomaatti pois? Onhan siellä ennenkin ollut?
Sexual chocolate, baby!
Necromuru
13.11.2006 15:49:21 (muokattu 13.11.2006 15:53:32)

Tosin aika tyylikäs ratkasu jättää trooper, run to the hills ja 666 kokonaan pois ;)

Mutta voinemme olla varmoja että moni kirkassilmäinen nuori mies on tirauttanut kyyneleen jos toisen tästä hyvästä. :)

Mutta pikkaisen kitkerä sivumaku jäi tuosta settilistasta. Ei sillä ettei MoLD olisi hieno levy, mutta kuka voi rehellisesti sanoa ettei tuntenut itseään hieman helpottuneeksi kun levy saatiin soitettua. ;)
Hinta on kitaraa ostettaessa pelkkä 3-5 -numeroinen lukema.
doktorkoo
13.11.2006 19:12:38
Mutta voinemme olla varmoja että moni kirkassilmäinen nuori mies on tirauttanut kyyneleen jos toisen tästä hyvästä. :)

ja etenkin me vanhat piarut.

Suoraan sanottuna fiilis laski, kun ei tuntenu kuin pari Cityllä soinutta biisiä. Parempi ratkaisu olis ollu soittaa aina väleissä vanhoja. Hallowed pelasti kyllä paljon. Ja se tankki oli komee.

Musta Brucen ääni oli vähän tukkoinen, ja kitaratkin jäi vähän "alle" tai ei oikein erottanut. Vai oliko mulla liian vahvat tulpat?

Mutta kuulinko oikein, oliko parissa piisissä koskettimet mukana?

-tri
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
DVD-SOITIN
13.11.2006 19:44:36
ja etenkin me vanhat piarut.

Suoraan sanottuna fiilis laski, kun ei tuntenu kuin pari Cityllä soinutta biisiä. Parempi ratkaisu olis ollu soittaa aina väleissä vanhoja. Hallowed pelasti kyllä paljon. Ja se tankki oli komee.

Musta Brucen ääni oli vähän tukkoinen, ja kitaratkin jäi vähän "alle" tai ei oikein erottanut. Vai oliko mulla liian vahvat tulpat?

Mutta kuulinko oikein, oliko parissa piisissä koskettimet mukana?

-tri

Oli varmasti. Steven ianikuinen bassoteknikko Michael Kenney toimii verhon takaisena kosketinsoittajanakin.
TheAssassin
13.11.2006 21:34:50

Mutta pikkaisen kitkerä sivumaku jäi tuosta settilistasta. Ei sillä ettei MoLD olisi hieno levy, mutta kuka voi rehellisesti sanoa ettei tuntenut itseään hieman helpottuneeksi kun levy saatiin soitettua. ;)

Itse en ainakaan pistä pahitteeksi, että klassikot jäävät pois yhdeltä kiertueelta. Se on hyvä, että saavat vähän aikaa tuulettua. Itse asiassa kovin moni bändi ei ole varmaan soittanut koko uutta levyä kiertueella, joten siitä propsit Maidenille.
Samsonoff
13.11.2006 23:27:52
Tietääkö joku onko hartwall areenalla minkälaiset narikat maidenin keikalla, kuinka "tilavat" eli mahtuuko omat kamat narikkaan vaikka en ole änkeämässä ensimmäisten joukossa?!

Aiemmin olen välttäny kassien kanssa säätämistä.
Herba
13.11.2006 23:48:54 (muokattu 13.11.2006 23:50:48)
Tietääkö joku onko hartwall areenalla minkälaiset narikat maidenin keikalla, kuinka "tilavat" eli mahtuuko omat kamat narikkaan vaikka en ole änkeämässä ensimmäisten joukossa?!

Aiemmin olen välttäny kassien kanssa säätämistä.

Narikoita on molemmissa kerroksissa sekä ulkona yksi johon kaikki turvatarkastuksessa löytyneet aseet laitetaan. Harvoin kaikki narikat ovat täynnä, tosin 50 centin ekalla keikalla näin pääsi käymään. 85% prosentin varmuudella uskallan luvata että tilaa on kun saavut paikalle... Varsinkin jos ilmaannut sinne ennen soiton alkua. Narikka 2€/hlö, myös siinä tapauksessa että koko perhe laittaa samaan naulaan roikkumaan. ;). Siellä nähdään.

e. Älkää jättäkö pääsylippuja takin taskuun koska niitä tarvitaan vielä katsomoon mentäessä.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
leka
14.11.2006 07:25:06
johon kaikki turvatarkastuksessa löytyneet aseet laitetaan.

Paitsi tietysti ne jotka ohjataan suoraan poliisille. :P

Mutta joo, helpottakaa & nopeuttakaa omaa ja muiden sisäänpääsyä ja jättäkää kaikki turha kotiin & autoon tms.
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
VJP
14.11.2006 19:04:47

Ei. Eturivin tuntumaan muutamat biisit tuntuivat menevän basson voimalla läpi. Tämä korjaantui jonkin verran keikan edetessä. Siltikään kitarasooloista ei meinannut saada selvää. Olin siis tyhmänä ilman tulppia.
Freya
15.11.2006 01:00:13
Olipa hieno keikka. Tykkäsin.
I got my radio on, It's playing that same old stupid song, Over and over for much too long... Romantikkoitkijät #35
heinovi1
15.11.2006 08:16:54
Minkä verran soittivat vanhempaa materiaalia -> (klassikoita) ?? Vai tuliko vain uusi levy alusta loppuun??

Olen menossa tämän illan keikalle.
OsQu
15.11.2006 09:55:36
No nyt tulee kyllä spoileri, mutta koko uusi levy (amolad) läpi, ja 5 vanhaa biisiä.
hanzki_82
15.11.2006 10:20:14
Hyvä keikka oli, tosin uuden levyn kuuntelu on jäänyt niin vähälle,
jotta pitäisi mennä nurkkaan häpeämään. Mutta fear of the darkin aikaan
meno nousi entisestään. Bruce taisi mainita jotain vuoden 2008 aikeista?
Eli vanhoja helmiä olisi taas luvassa?
Abugali
15.11.2006 15:26:58
Hyvä keikka oli, tosin uuden levyn kuuntelu on jäänyt niin vähälle,
jotta pitäisi mennä nurkkaan häpeämään. Mutta fear of the darkin aikaan
meno nousi entisestään. Bruce taisi mainita jotain vuoden 2008 aikeista?
Eli vanhoja helmiä olisi taas luvassa?

Taitaa olla History Part 2-kiertue silloin. Live After Deathin materiaalistahan se Bruce puhui, että sitä meinaavat soittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)