m_kuivamaki 24.11.2003 16:45:26 | |
---|
Moi. Mistä löytyisi floikan säädöstä ja ym. tietoa? Löytyisikö mahdollisesti floyd rose tallan "räjäytys" kuvaa jostain? Ja toinen kysymys: tietääkö joku onko noi thomannilla myytävät harley benton kitarat kuinka laadukkaita? Kuulin että ne floikat joita niissä on kiinni, suorastaan murenee jotain ruuvia kiristettäessä?! |
p130 24.11.2003 16:48:20 | |
---|
Alkuun pääsee esimerkiksi: http://www.floydrose.com/ Hakua tai katsele muutama sivu taaksepäin keskustelua. Harley Bentoneista on juttua jatkuvasti... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Eemil 24.11.2003 16:52:02 | |
---|
Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Minulla on sellainen ongelma tuon Ibanezin floikan kanssa, että haluaisin säätää tallan korkeutta, mutta mistään ei löydy niin pientä avainta joka sopisi sinne pieneen reikään joka on sen kuusiokolomutterin sisällä. Olenkohan nyt ymmärtänyt väärin, että se pitää löysätä ensin siitä pienestä kolosta, sitten voi säätää korkeutta siitä isommasta mutterista? It ain't me, I'm no fortunate one.. |
LaXu 25.11.2003 15:23:25 | |
---|
Minulla on sellainen ongelma tuon Ibanezin floikan kanssa, että haluaisin säätää tallan korkeutta, mutta mistään ei löydy niin pientä avainta joka sopisi sinne pieneen reikään joka on sen kuusiokolomutterin sisällä. Olenkohan nyt ymmärtänyt väärin, että se pitää löysätä ensin siitä pienestä kolosta, sitten voi säätää korkeutta siitä isommasta mutterista? Näin juuri. Ja kyllä noita avaimia löytyy, hommaat vaikka Biltemasta tms. setin kuusiokoloavaimia. Koko tuolla avaimella taisi olla 2.5mm tms. |
alKOaine 25.11.2003 15:33:41 | |
---|
... Koko tuolla avaimella taisi olla 2.5mm tms. Kitaran manuaalissa sanotaan koon olevan 1,5mm, eli aika helkutin pieni. Löytyisiköhän Prismasta.. Kiitos vastauksesta! It ain't me, I'm no fortunate one.. |
P2 25.11.2003 15:48:01 | |
---|
Kitaran manuaalissa sanotaan koon olevan 1,5mm, eli aika helkutin pieni. Löytyisiköhän Prismasta.. Kiitos vastauksesta! Noi pienet säätöreiät on kyllä niin anuksesta! Itellä jenkkistraton tallassa tollaset, niitä meinaa saada millään säädettyä, tunnu mikään avain sopivan. |
LaXu 25.11.2003 15:57:26 | |
---|
Kitaran manuaalissa sanotaan koon olevan 1,5mm, eli aika helkutin pieni. Löytyisiköhän Prismasta.. Kiitos vastauksesta! Joo, tuo se taisikin olla. Muisti petti. |
Sintti 25.11.2003 17:52:25 | |
---|
osta ihan lähimmästä rautakaupasta.. Humppaa taikka kuole...^_^ |
vrajala 25.11.2003 18:27:06 | |
---|
Noi pienet säätöreiät on kyllä niin anuksesta! Itellä jenkkistraton tallassa tollaset, niitä meinaa saada millään säädettyä, tunnu mikään avain sopivan. Oisko tuumakoon kolot..? Juu, varmast näi, mää kysyi? |
alKOaine 02.12.2003 13:57:48 | |
---|
Juuh, eli kävin nyt sitten ostamassa sen 1,5mm:n kuusiokoloavaimen (piti muutes ostaa koko sarja että sain sen..), mutta eikö mitä! Ei se avain vaan mene sinne reikään. Tuo talla on siis Edge pro II, mutta manuaalissa on ohjeet vain lo-trs tallalle, mitä en ottanut huomioon aiemmin. Eli onko tuossa Edge pro II:ssa sitten jotenkin erilainen systeemi? Kokemuksia kenelläkään? It ain't me, I'm no fortunate one.. |
LaXu 02.12.2003 14:20:12 | |
---|
Juuh, eli kävin nyt sitten ostamassa sen 1,5mm:n kuusiokoloavaimen (piti muutes ostaa koko sarja että sain sen..), mutta eikö mitä! Ei se avain vaan mene sinne reikään. Tuo talla on siis Edge pro II, mutta manuaalissa on ohjeet vain lo-trs tallalle, mitä en ottanut huomioon aiemmin. Eli onko tuossa Edge pro II:ssa sitten jotenkin erilainen systeemi? Kokemuksia kenelläkään? Edge Prossa ja Edge Pro II:sessa ei ole lukittuvia tappeja, joten ei ihme, ettei onnistu, kun ei siellä ole mitään ruuvia käännettäväksi. :) |
alKOaine 02.12.2003 14:28:11 (muokattu 02.12.2003 14:30:11) | |
---|
Edge Prossa ja Edge Pro II:sessa ei ole lukittuvia tappeja, joten ei ihme, ettei onnistu, kun ei siellä ole mitään ruuvia käännettäväksi. :) Öö, eli senkun väännän sitä isompaa mutteria? Edit: Ok, kokeilin ja niinhän se oli =) Kiitos paljon! Harmittaa vain se viisi euroa jolla ostin täysin turhaan 25 kuusiokoloavainta.. It ain't me, I'm no fortunate one.. |
Da Make 02.12.2003 15:01:55 | |
---|
Öö, eli senkun väännän sitä isompaa mutteria? Edit: Ok, kokeilin ja niinhän se oli =) Kiitos paljon! Harmittaa vain se viisi euroa jolla ostin täysin turhaan 25 kuusiokoloavainta.. Sinä tuut tarvitsemaan niitä vielä jossain... "sano mun sanoneen"... sanoitko jo? Cräx, Change, Ötöm!? |
alKOaine 02.12.2003 15:10:59 | |
---|
Sinä tuut tarvitsemaan niitä vielä jossain... "sano mun sanoneen"... sanoitko jo? No voi olla, mutta kun ne avaimet joita yleisimmin tarvitsee löytyvät jo ennestään. Mutta toisaalta eipä tuo 5€ niin paha hinta ole, eipä ole kuusiokoloavaimista pulaa enää.. It ain't me, I'm no fortunate one.. |
palelee 02.12.2003 15:46:45 | |
---|
Oisko tuumakoon kolot..? Mulla on carvinissa tuuma koon pultit...oli vähän ihmettelemistä ku eka kertaa säädin kitaraa. Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |