J Drummer 11.11.2006 17:17:54 | |
---|
Tästähän on jo käytykin keskustelua, mutta mielipiteitä ja tapojahan on kyllä monia. Tuli taas vaan mieleeni kun vuosipuhdistus on edessä. Silti; Mikä on milestäsi paras tapa puhdistaa symbaalit ? Aineet ja keinot. |
Fairy+vesi. Tuota käytin, kun tartti tsympaaleita puhdistaa. Niinpä.. |
tolppa-apina 11.11.2006 19:33:53 | |
---|
omien peltien putsaamiseen käytän paiste cymbal cleaneria ja jotain randomriepua. toimii. Not funny |
Peicco 11.11.2006 19:34:20 | |
---|
Jokseenkin muistelen, että tähän on olemassa ihan omat puhdistuaineensakin. Ihan kuten kromille, alumiinille, kuparille ja hopeallekin. A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope |
rumpali-isti 11.11.2006 21:03:49 | |
---|
Tänään putsailin Pro-Markin groove juicella ja todella puhdasta tuli. Sillä ei vaan saa yhtään hangata, ja jos menee käsille niin kirvelee ja polttelee prkleesti. Ytyä ainetta, sanoisin. Jyrkkä EI tuplille! |
rumpali_ 08.12.2006 13:29:37 | |
---|
Tästähän on jo käytykin keskustelua, mutta mielipiteitä ja tapojahan on kyllä monia. Tuli taas vaan mieleeni kun vuosipuhdistus on edessä. Silti; Mikä on milestäsi paras tapa puhdistaa symbaalit ? Aineet ja keinot. itse en saa kapulan jälkiä pois vedellä ja fairyllä.. pitäs varmaan ostaa kunnon aineet =D meinl parhautta!! |
Kukkis 77 08.12.2006 13:35:20 | |
---|
itse en saa kapulan jälkiä pois vedellä ja fairyllä.. pitäs varmaan ostaa kunnon aineet =D Joo. Osta jotain messingin/metallinkiillotusainetta. Ehkä kannattaa turvautua johonkin ihan varta vasten peltejä varten tehtyyn tököttiin, ettei vahingossa käytä liian timmiä möhnää.. Jos haluat pitää peltisi koko ajan kiiltävänä ja hienona, niin peitä ne jollain rievulla kun et käytä, ja tiskaa vedellä ja fairylla usein, jotta rasva ja muu paska ei ehdi pinttyä niihin kiinni. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
rumpali_ 22.01.2007 12:36:14 | |
---|
Jos haluat pitää peltisi koko ajan kiiltävänä ja hienona, niin peitä ne jollain rievulla kun et käytä, ja tiskaa vedellä ja fairylla usein, jotta rasva ja muu paska ei ehdi pinttyä niihin kiinni. hienoa! :D meinl parhautta!! |