Aihe: Cliplockin ruuvi ei pysy paikallaan. Mitäs nyt?
1
kimmokel
11.11.2006 17:04:25 (muokattu 11.11.2006 17:05:17)

Liimaa ja tulitikusta pätkää reikään ja ruuvaa uudestaa.
UDO on sirpiä
Route 66
11.11.2006 17:10:12
Liimaa ja tulitikusta pätkää reikään ja ruuvaa uudestaa.

:;rytmikitaraa tolle, stidinpätkiä ja liimaa reikä täyteen ja ruuvausta, toimii.
if only::::ifonlie
Kimmo72
11.11.2006 19:22:09
Niin ja aika-ajoin kannattaa muutenkin tarkistaa ne ruuvit. Ei nyt ihan kerran viikossa, mutta aina joskus :) ClipLock on kyllä ihan loistava hihnazydeemi noin muuten.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Da Make
11.11.2006 19:29:52
Niin ja aika-ajoin kannattaa muutenkin tarkistaa ne ruuvit. Ei nyt ihan kerran viikossa, mutta aina joskus :)

Nimimerkillä: "Onneksi oli varvas ottamassa vastaan."
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Kimmo72
11.11.2006 19:35:04
Nimimerkillä: "Onneksi oli varvas ottamassa vastaan."

=)

Virhe! Päätön tai liian tylsä kirjoitus!
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Antti1
11.11.2006 19:49:32
Ai saatana muuten. Joskus kirjotin siitä, kun Jacksonin taaempi hihnanuppi petti, kun olin kurkottamassa piuhaa lattialta. Se tuli silleen giljotiininomaisesti suoraan isovarpaaseen kulma edellä. Sattui meinaan aika vietävästi, kun ei ollu edes sukkia jalassa.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Kimmo72
11.11.2006 19:55:23
Ai saatana muuten. Joskus kirjotin siitä, kun Jacksonin taaempi hihnanuppi petti, kun olin kurkottamassa piuhaa lattialta. Se tuli silleen giljotiininomaisesti suoraan isovarpaaseen kulma edellä. Sattui meinaan aika vietävästi, kun ei ollu edes sukkia jalassa.

Suosittelen turvasaappaita :P

No joo. Itelläni ei ole noiden kliplokkien kanssa koskaan ollu mitään ongelmia. Hyvin on pysyny mikäli reikä on vaan tiukka.. Öhhmm.. Siis ettei turhan pienellä ruuvilla laita kiinnni.
Antti1
11.11.2006 20:12:41
Siis ettei turhan pienellä ruuvilla laita kiinnni.

Niinno siis tämähän on ihan perus hydrauliikkaa: liian pieni kapula liian isossa reiässä ei tuota toivottua tulosta. Veijari muljahtaa ulos ja toinen osapuoli kolahtaa lattialle, jos ei ole tarpeeksi tukevaa otetta.

Mulla on kyllä tullut tavaksi lisäillä noihin reikiin tikku- ja liimaseoksia, vaikka niissä olisi alkuperäiset hihnatapit. Nykyisin tosin kaikissa on Schallerin lukot, jotka suorastaan huutavat lisää puuta ruuvinsa ympärille.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Buffa D
11.11.2006 22:25:25
No toihan kuulostaa ihan järkevältä. kiitokset vaan!
persemoi.
Wahi
12.11.2006 10:01:01
Kerran putosi itsellänikin starto varpaille. Olin ottamassa nuottikansiota hyllyssä kun putosi. Siitä lähtien on ollut Schallerit käytössä.
Swan
12.11.2006 10:04:22
Kannattaa melkeinpä vielä käyttää tulitikun sijaan hammastikkua. Tulitikuissa käytetään yleensä haapaa, joka on melko pehmoista puuta verrattuna hammastikkujen koivuun.
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Tori:
Ei niin mitään
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)