CactusWiZaRd 09.11.2006 15:38:47 | |
---|
Eli mitä biisejä suosittelisitte tuplistreeneiksi, kun oma musiikkimaku on semmosta armotonta pauketta, ettei ihan heti mukana pysy.. :D |
Kukkis 77 09.11.2006 18:15:02 | |
---|
Panteran Becoming ja Judas Priestin Painkiller.. :D Ei vaan. Itse harrastin semmoista joskus, että laitoin AC/DC:tä pauhaamaan ja soitin siihen päälle perus tuplabasaarilätkytystä. Mielestäni toimiva metodi. Toki myös kannattaa harrastaa tekniikkaharjoituksia, vaikka sovellat paradiddlejä jaloilla. Siis OVOO VOVV ja niin edelleen. Ja näistä tuplishommeleista on täällä montakin ketjua, kokeile hakua niin varmasti löytyy viljalti kiintoisaa opiskeltavaa. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Johann Onn 10.11.2006 01:33:00 (muokattu 10.11.2006 01:43:48) | |
---|
tuplistreenausta - oma musiikkimaku on semmosta armotonta pauketta, ettei ihan heti mukana pysy... Motörhead:in Overkill ja Accept:in Fast As A Shark on ekat "tuplisbiisit" jotka tuli mieleen. Oletkos koskaan huomannut erästä tapaa soittaa nopeasti (tai ehkä jopa järjettömän nopeasti...) Soitat tuplia, mutt alatkin lyödä virveliä jokaisen haitsu+bassari iskun väliin. Eli ideana on periaatteessa "8-osia jaloissa, 16-osia käsillä". Eli tähän tapaan: Haitsu + Oikea Bassari -> Virveli -> Haitsu + Vasen Bassari -> Virveli Tossa sekoaa luultavammin helposti ens alkuun. Ja monta kertaa sen jälkeenkin. Mutt jos ton saa toimimaan, voi pystyä niin nopeisiin komppehin, ettei joku toinen yhdellä jalalla polkemalla pysy enää perässä. Tämmöstäkin versiota olen tosta kuullut, mutt turhaan siinä sitä toista pedaalia poljetaan: Haitsu + Oikea Bassari -> Virveli + Vasen Bassari |
bicycler 10.11.2006 10:07:25 | |
---|
Mteallican Just For All-levy., |
welho 10.11.2006 10:35:19 | |
---|
Kun itse innostuin tuplista oli levysoittimessa poikkeuksetta aluksi Stratovariuksen Episode ja sittemin Visions. Sieltä löytyy tasaista tuplanytkettä moneen tempoon! www.welhodrum.com |
ötzi 10.11.2006 14:08:47 | |
---|
Joskus kun ite harjottelin rumpuja niin soitin kotiteollisuuden biisejä hieman muokattuna, eli vedin loppupään kertseihin tuplat, kuulostaa omasta mielistäni hyvältä ja hyvää reeniä Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
Vital Remains - Dechristianize |
L4t3 12.11.2006 15:16:08 | |
---|
Panteran Becoming ja Judas Priestin Painkiller.. :D Heh, Ei taida Becoming olla ihan helpoimmasta päästä. Niin ja tajusin kyllä vitsin. Hemuliviinaa? |
McNulty 12.11.2006 16:44:20 | |
---|
Kuuntele seuraavia rumpaleita: Rod Morganstein, Virgil Donati, Gregg Bisonnette, Terry Bozzio, Igor Cavalera, Dave Lombardo, Pete Sandoval, Gene Hoglan, Ginger Baker, Mike Portnoy, Dennis Chambers jne jne. Netistä ja kirjastosta löytyy myös rumpuoppaita joissa useassa tulee mukana CD-kiekko jolta voi kuunnella harjoitteita ja sitten soittaa itse perässä. Monessa kirjassa on myös doublebass juttuja harjoitteina. Stratovariuksen levyiltä löytyy ainakin tasaista poljentaa, joka mielestäni kuulostaa tragikoomiselta ja varsin epämiellyttävältä pidemmässä juoksussa (siis biisistä toiseen samaa lätkytystä). "Serenity Now!" -Frank Costanza |
hyperhamsteri 21.11.2006 18:24:54 | |
---|
Kun itse innostuin tuplista oli levysoittimessa poikkeuksetta aluksi Stratovariuksen Episode ja sittemin Visions. Sieltä löytyy tasaista tuplanytkettä moneen tempoon! Startovariuksella tosiaan on oikeinkin hyviätuplatreenibiisejä. Pitemmän päälle yksinkertaisia ja kuten tulikin jo todettua, moneen tempoon. Kikkelihevi ylipäänsäkin on erittäin toimivaa treenimateriaalia. Esim. Sonata Arcticaa tuli itse aikanaan erittäinkin paljon soitettua. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Deinonychius: Huhutaan, että olisit homo. |
lindo 22.11.2006 21:37:39 | |
---|
Rok rok |
Ronsto 23.11.2006 14:36:02 | |
---|
Vital Remains - Dechristianize Joo siitä vaan nakuttelemaan :) Olenhan Steven Seagal |
Cliff1 24.11.2006 17:39:28 | |
---|
Dimmu Borgirin Puritaniassa on mahtava bassarikomppi!!! siitä vaan harjoittelemaan.. |
Kirk_Hammett 24.11.2006 21:22:39 | |
---|
no Metallicalta tuli mieleen ainakin One You know it's sad but true... |
-J.- 20.01.2007 20:38:19 | |
---|
Children Of Bodom - Bodom Beach Terror.. Ainakin alku If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Novac 20.01.2007 20:43:23 | |
---|
Children Of Bodom - Bodom Beach Terror.. Ainakin alku No tuo nyt on koko biisi sitä tuplapauketta. Oikeastaan koko Bodomin tuotanto on oivaa treeniä. Kuten myös esim. Dream Theater(Mike Portnoy), Nightwish(Jukka Nevalainen), Wintersun(Kai Hahto) ym. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
-J.- 20.01.2007 20:58:29 | |
---|
Bodom (Jaska Raatikainen Nightwish ( Jukka Nevalainen) niitä suosittelen. löytyy oivallista treeniä If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
loituma 22.01.2007 09:17:20 | |
---|
Slayerin Angel of death ;) lihavalla ihmisellä on iso maha |