Aihe: pikkolo pikkolo
1
Dnjmaster
11.11.2006 12:14:28
Eihän mikään sääntö ole että kaikkien pönttöjen tarttis samaa lajia olla mutta joku siinä yhdenmukaisuudessa kuitenkin miellyttää. (outo fiksaatio?)

Kyllä yleensä tomit ja basari ovat samaa puuta. Virveli sitten tietenkin voi olla vaikka mitä ;)
kalamies#40 >-)))>
efunkelist
11.11.2006 18:34:30

Kyllä yleensä tomit ja basari ovat samaa puuta. Virveli sitten tietenkin voi olla vaikka mitä ;)

Johtunee siitä että ostetaan setteinä, enimmäkseen? Mä ostan tomit vasta myöhemmin ja aloitan basari-virppa-haitsu-setillä. Mun intressit nyt vaan sattuu menemään näin. Voihan se kyllä olla että jos nyt tammibasarin ostan niin sitten joskus ostan tammitomitkin siihen. Sen näkee sitten.

Kas kun lähti heti kättelyssä ohi aiheen. Puhukaa ny piccolovirveleistä vai eikö niitä kukaan harrasta? Vai olenko jälleen vain malttamaton vastauksia odotellessa (kyl)
gulfstream650
11.11.2006 20:44:22

Johtunee siitä että ostetaan setteinä, enimmäkseen? Mä ostan tomit vasta myöhemmin ja aloitan basari-virppa-haitsu-setillä. Mun intressit nyt vaan sattuu menemään näin. Voihan se kyllä olla että jos nyt tammibasarin ostan niin sitten joskus ostan tammitomitkin siihen. Sen näkee sitten.

Kas kun lähti heti kättelyssä ohi aiheen. Puhukaa ny piccolovirveleistä vai eikö niitä kukaan harrasta? Vai olenko jälleen vain malttamaton vastauksia odotellessa (kyl)

Minä olen kireän virvelisoundin ystävä. Olen myös katsastellut JUURI noita samoja malleja, joita tässä oli linkitelty. Toistaiseksi olen "yliviritellyt" ihan 14" virveleitä, mutta jokin raja siinäkin.

Muutenkin olen jonkinasteinen virvelihullu, mutta olen napannut Diapamin aina kun virvelihulluus on piikissään. Siksi saan vielä päivittäin leipää. Muuten kaikki fyrkka menisi varmaan virppoihin...

Kerro ihmeessä sitten mihin päädyt ja millaisia kokemuksia saat hankinnastasi.
Svengaa kuin saksanhirvi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)