Aihe: Esp custom shop
1 2
Dropped C
11.11.2006 15:05:17 (muokattu 11.11.2006 15:05:36)
Oho, kitara muuttui huonoksi kun sitä käytetään.

Vähän niin kuin bändit muuttuvat joidenkin mielestä huonoiksi, kun niitä kuuntelee yhtäkkiä enemmän kuin kymmenen ihmistä ja niiden levyt myyvät sen verran, että homma ei ole persnettoa.

Kumma maailma. Itse en ole huomannut yhdenkään hyllyssäni olevan, sittemmin isommin breikanneen bändin hyvien levyjen muuttuvan huonoiksi yön aikana. Saati soitinten muuttuvan taikaiskusta kehnoiksi siitä syystä, kun 15-vuotiailla on samanlaisia. Jos tuolle linjalle lähdetään, niin jumaleissön että strato-malliset kitarat ovat laimeita, kun niitä on jokaisessa aloittelijapaketissa :)

Tunnustan että tämä on hieman irrationaalista. Enkä sanonut että LTD:n kitarat silmissäni muuttuivat huonoksi (lueppa se postaus), vaan epähaluttavaksi kayttäjaryhmänsä vuoksi. En nyt vain halua sellaista keppiä millä joka toinen teinihevari soittelee. Ostan sitten mielummin vaikka Tokain. Tunteellistahan tämä, tunnustan.
Neljä Ruuvia
12.11.2006 11:31:29
Mulla on se käsitys että isoimmat starat saavat jonkunlaisen royaltyn nimensä käyttöoikeudesta,mikä olisikin aika loogista.Pienemällä levelillähän se on sit promoa puolin ja toisin.
McNulty
12.11.2006 12:45:59
Enkä sanonut että LTD:n kitarat silmissäni muuttuivat huonoksi (lueppa se postaus), vaan epähaluttavaksi kayttäjaryhmänsä vuoksi.

Se on harmi ja sääli jollei kykene merkistä riippumatta toteuttamaan itseään. Itse soitan omalla LTD:llä (joka on muuten Vintage Honeyburst värillä varustettu) ihan 3 ja 4 soinnun rockia tyyliin Foo Fighters. Hienosti toimii...

En nyt vain halua sellaista keppiä millä joka toinen teinihevari soittelee.

Itse edustan sitten varmasti sitä vähemmistöä joka soittaa LTD:llä muutakin kuin heviä ja joka ei enää täysin teiniksi lukeudu.

Ostan sitten mielummin vaikka Tokain. Tunteellistahan tämä, tunnustan.

Onpa sitä nähty Tokaillakin pikkupoikien vetelevän Wylde-hengessä. Vissiin sekin merkki jo sitten pilalla?
"Serenity Now!" -Frank Costanza
Dropped C
12.11.2006 14:08:20
Irrationaalista ja tunteellista tämä mahdollinen käyttäytymiseni soitinmerkkien suhteen on, kuten sanoin. Minähän se pässi tässä olen, eli jatkakaa te vain keskustelua ESP Custom shopin tuotteista. Mitä olen joskus Musamaailmassa LTD:n tuotteita kokeillut, niin ihan asialliselta ovat vaikuttaneet. ESP:tä en ole edes viitsinyt kokeilla, kun moisiin ei varaa ole. Sen voin sanoa että en nyt kuitenkaan hirveän pahakseni pistäisi jos sattuisin SG:n tai Les Paulin bassoversion ESP:ltä omistamaan.
Fortune
12.11.2006 15:58:39
Irrationaalista ja tunteellista tämä mahdollinen käyttäytymiseni soitinmerkkien suhteen on, kuten sanoin. Minähän se pässi tässä olen, eli jatkakaa te vain keskustelua ESP Custom shopin tuotteista. Mitä olen joskus Musamaailmassa LTD:n tuotteita kokeillut, niin ihan asialliselta ovat vaikuttaneet. ESP:tä en ole edes viitsinyt kokeilla, kun moisiin ei varaa ole. Sen voin sanoa että en nyt kuitenkaan hirveän pahakseni pistäisi jos sattuisin SG:n tai Les Paulin bassoversion ESP:ltä omistamaan.

Joo, ymmärrän. Minullakin on Gibson :)
Look behind you, a three-necked guitar!
Gypsy
12.11.2006 21:47:46
Just who in the Hell is J. Frog?

Johnny "J. Frog" Garcia is the very talented artist, designer and personal friend who conceived and created the original George Lynch Skull N' Bones Guitars. Everyone knows about the Japanese copies of the original guitars that rode to fame on the coat tails of the J. Frog designed guitar. Johnny also did Mark Kendall's Great White Shark Guitar. George Lynch's original famous 3D Skull N' Bones Made in J. Frog's Custom Shop.

Time Line Early 80's

Dokken was back in L.A. from a successful world tour and they were preparing to do the video which would eventually make the J. Frog 3D Skull n' Bones Guitars world famous. Present at the Video Shoot were the members of the band, J. Frog himself, The director, camera and lighting crews. Just before the shoot a representative from the Japanese ESP guitar company showed up and affixed an ESP sticker to the headstock. Johnny wasn't very pleased but the ESP representative insisted that George advertise for them or they would not allow the guitar to be used in the video. Since that time many other companies have used ideas and concepts from the creative mind of J. Frog.

http://www.edromanguitars.com/guitar/home_jfr.htm
Aamen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)