paice60 10.11.2006 13:58:49 | |
---|
Ei kai piikkilangan kiristystä voi ottaa tosissaan. Kyllä silloin jos se piikkilanka on ohtassa. Miks´ mä oon täällä? |
Bardi 10.11.2006 17:56:56 | |
---|
'Jenkka ulkosynnyttimistä' on myös maininnan arvoinen, kun kansanmusiikkilinjalle lähdetään. Mauri Antero Numminen sanoi eräässä haastattelussa radiossa, että kun laulaa asiatekstiä jenkkana niin asiat kääntyvät aivan päälaelleen. Jokainen voi kokeilla sitä ja se todellakin pitää paikkansa. Esim. tekstissä olevat kiellot ja varoitukset alkavat naurattaa jne. |
ulipalsternak 10.11.2006 18:07:03 | |
---|
friduna skikuna fooraba loba hima hoplaa
Tota biisiä on myös vedetty keikalla. Ainoo,jonka sanat muistan ulkoa. Muistiin ne on jäänyt jo kakarana 70-luvulla Hullujussia kuunnellessa. Muuten oon pistänyt sanat ulkomuistista täysin samalla lailla,mutta tuo yllämainittu kohta on meillä mennyt: "friduna skikuna skeeroba raba hima hoplaa". Oonko vittu vetänyt ihan väärin. No ei ainakaan kukaan ole valittanut :) |
KoskPaavo 10.11.2006 22:47:55 | |
---|
Tota biisiä on myös vedetty keikalla. Ainoo,jonka sanat muistan ulkoa. Muistiin ne on jäänyt jo kakarana 70-luvulla Hullujussia kuunnellessa. Muuten oon pistänyt sanat ulkomuistista täysin samalla lailla,mutta tuo yllämainittu kohta on meillä mennyt: "friduna skikuna skeeroba raba hima hoplaa". Oonko vittu vetänyt ihan väärin. No ei ainakaan kukaan ole valittanut :) Täysin alkuperäiskielellä oot vetänyt , peruskoulu rulez "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
isojussi 11.11.2006 09:10:54 | |
---|
Oisko jallain sanoja siähen Friduna Skidunaan? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Oisko jallain sanoja siähen Friduna Skidunaan? Lue nyt ees säie läpi! "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
ulipalsternak 11.11.2006 10:52:40 (muokattu 11.11.2006 10:55:53) | |
---|
Oisko jallain sanoja siähen Friduna Skidunaan? Prei zimi zeel mama lookystre. Janne asoloma aaketu klostyme. Laikön frytsyyri gäz on tö sananaskveö. Friduna skiguna skeeroba raba hima hoplaa. Friduna skiguna hoplaa. Friduna skiguna ou nou nou. Friduna skiguna jee. Sentamo lovo simo velkatuu. Taburi taasetu akki tuu. Sanana skiguna volumitaa. Sentamo lovo simo skeerona raba hima hoplaa. Friduna skiguna hoplaa. Friduna skiguna ou nou nou. Friduna skiguna jee.
Tolleen olen sitä joikhannut. Sama se kai mitä sinne höpäjää. Voipi mennä eri kerroilla eri tavalla. |
mack the knife 13.11.2006 14:24:28 | |
---|
Oisko jallain sanoja siähen Friduna Skidunaan? Ota mun versio, on just eikä melkein. Suosikista 70 -luvulla kopsattu ja Eekillä tarkistutettu. COVS n:o 1. |
isojussi 13.11.2006 21:43:07 | |
---|
Ota mun versio, on just eikä melkein. Suosikista 70 -luvulla kopsattu ja Eekillä tarkistutettu. Otettu - tiksis! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |