Aihe: m-audio firewire solo rätisee!!
1
Asko
10.11.2006 18:08:40
Käyttääkö joku muu läppärin kanssa "a-audion firewire solo" äänikorttia. läppärini on fujitsu siemens amilo a7645, muistia riittää ym. Nauhoituskäyttöön äänikortti on kelvoton jatkuvan rätinän ja pätkimisen kanssa. Myös ihan mp3 biisejä kuunnellessa tunnelmaa rikkoo jälleen tuo rätinä. Onko mitään tehtävissä? Ja mikä äänikortti toimii moitteitta läppärin kanssa?
Apuanne tarvitaan. Kohta lentää parvekkeelta kortti ja läppäri perässä..
wanabekitaristi
10.11.2006 20:55:47
Omistan saman kortin. Fujitsu siemens läppäri löytyy. 1 gb välimuisti ja prossussa oli tehoja about 1700 ghz. Itselläni ongelmia ei ole ollut.

Kokeile unistaloida ajurit. sen jälkeen lataa tuoreet ajurit valmistajan kotisivuilta ja noudata manuaalin ohjeita asennuksessa.

toivottavasti lähtee toimimaan
Asko
10.11.2006 22:22:53
Omistan saman kortin. Fujitsu siemens läppäri löytyy. 1 gb välimuisti ja prossussa oli tehoja about 1700 ghz. Itselläni ongelmia ei ole ollut.

Kokeile unistaloida ajurit. sen jälkeen lataa tuoreet ajurit valmistajan kotisivuilta ja noudata manuaalin ohjeita asennuksessa.

toivottavasti lähtee toimimaan

Juu oon mä koittanu päivittää ym. Korttikin on ollut kaverin pöytäkoneessa lainassa eikä ongelmia ollut. Sikäli lohduttaa et mulla on samanlainen kone ku sulla eli se on mahdollista saada toimimaan. Kiitokset vihjeistä kuitenkin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)