bedlam 09.11.2006 18:19:07 (muokattu 09.11.2006 18:23:31) | |
---|
|
Tohtori Tonus 10.11.2006 12:48:35 | |
---|
Täällä pajan koneilla haku ei toimi, joten älkää mielellään vetäkö turpaan vaikka saatankin olla aivan väärässä paikassa aukomassa päätäni... Mutta siis: Löytyykö tietoa/mielipiteitä tuosta tulevasta Dimebag Beyond Forever-jutusta ( http://www.dimetour.tk)? Tai itse asiassa niistä muusikoista. Eli osaavatko miehet hommansa vai kuuleeko siellä vain Panteran raiskausta? Kaikki muut paitsi Hahto ovat ihan outoja nimiä... Pass out with your ass out! |
Lancelot 10.11.2006 14:26:26 | |
---|
Täällä pajan koneilla haku ei toimi, joten älkää mielellään vetäkö turpaan vaikka saatankin olla aivan väärässä paikassa aukomassa päätäni... Mutta siis: Löytyykö tietoa/mielipiteitä tuosta tulevasta Dimebag Beyond Forever-jutusta (http://www.dimetour.tk)? Tai itse asiassa niistä muusikoista. Eli osaavatko miehet hommansa vai kuuleeko siellä vain Panteran raiskausta? Kaikki muut paitsi Hahto ovat ihan outoja nimiä... Kyllä siä pitäis olla ihan ammattitaitoista porukkaa vetämässä.. |
zeta 10.11.2006 16:48:47 | |
---|
Ehdottaisin esim. Prongia. Vaikka onkin ehkä enempi oikein sanoa, että Pantera muistuttaa hieman Prongia kuin päinvastoin. Taisi nimittäin kyseinen bändi olla yksi niistä innoittajista jotka saivat Panteran pojat muuttamaan musiikkiaan raskaampaan suuntaan aikanaan ennen Cowboys-levyä. On muuten uskomattoman aliarvostettu bändi, varsinkin siihen nähden miten suuri vaikutus ko. poppoolla on ollut 90-luvun "alternative-metallin" kehitykseen. Helmettiä toki unohtamatta. |
Nieby 10.11.2006 23:24:53 | |
---|
jos nyt lähtisin tutustumaan tähän kyseiseen bändiin vähän tarkemmin, niin mitä biisejä/levyjä olisi hyvä tarkastaa pettymättä? |
Deino 10.11.2006 23:25:57 | |
---|
jos nyt lähtisin tutustumaan tähän kyseiseen bändiin vähän tarkemmin, niin mitä biisejä/levyjä olisi hyvä tarkastaa pettymättä? Cowboys From Hell. |
Nieby 10.11.2006 23:28:04 | |
---|
Cowboys From Hell. no se tuli nopeasti. Itse nimikkobiisi on toki jo tuttu, mutta hyvin vähälle on jäänyt muiden biisien kuuntelo. pitääpä tässä joku aika vaan ottaa ja ostaa tältäkin bändiltä joku levy. |
jos nyt lähtisin tutustumaan tähän kyseiseen bändiin vähän tarkemmin, niin mitä biisejä/levyjä olisi hyvä tarkastaa pettymättä? Vulgar Display of Power M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
hullu_ukko 11.11.2006 00:29:22 | |
---|
Vulgar Display of Power Tämä! Yksi parhaista levyistä ikinä! Ja asiasta ei keskustella.. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
sunder 11.11.2006 00:38:25 | |
---|
jos nyt lähtisin tutustumaan tähän kyseiseen bändiin vähän tarkemmin, niin mitä biisejä/levyjä olisi hyvä tarkastaa pettymättä? Cfh:sta aikajärjestyksessä eteenpäin. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
Jööhannes 11.11.2006 11:53:18 | |
---|
Cfh:sta aikajärjestyksessä eteenpäin. Niin, tuo on hyvä järjestys. |
miguli 11.11.2006 22:48:03 | |
---|
Far beyond driveniä tuli kuunneltua teinikauden angsteissa useasti. wannabe muusikko |
xrayeyes 12.11.2006 00:15:23 (muokattu 12.11.2006 00:15:46) | |
---|
Juu.. just tuli vitutukseen kuunneltua Great Southern Trendkilliä ja toimi ihan vitun hyvin: ))) edit. vaikken enää teiniikäinen olekaan : ) Hendrix was an alien, okay?... The ship landed, they said, "Jimi, show 'em how it's done, we'll pick you up in 28 years" - Bill Hicks |
Marshallga 12.11.2006 02:06:55 | |
---|
Far beyond driveniä tuli kuunneltua teinikauden angsteissa useasti. Ja enääkö ei?? Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Räkkipeli 13.11.2006 11:37:45 | |
---|
jos nyt lähtisin tutustumaan tähän kyseiseen bändiin vähän tarkemmin, niin mitä biisejä/levyjä olisi hyvä tarkastaa pettymättä? Mitä nää kyselet?! Kuuntele kaikki ysikytluvun levyt ni se on siinä! niitä on viisi. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Cocktus 13.11.2006 15:51:51 | |
---|
Tämä sama viesti myös tatuointi-threadissa: http://www.elisanet.fi/villevuorinen/CFH.JPG Tollanen tuli olkapäähän. Se ei ole noin epämuodostunut oikeasti. Oli vähän säätöä kun itse jouduin kuvaamaan tuon ja käsi on jotenkin vammaisesti tuossa.Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
CactusWiZaRd 13.11.2006 20:28:40 | |
---|
Täytyy kyl todeta, että TGST, VDP ja FBD iskee enemmän kuin Cowboys From Hell. Jostain kumman syystä levy lässähtää heti nimikkobiisin jälkeen. IMO Primal Concrete Sledge ja Domination ovat nimikkobiisin ohella hyviä, mutta levy pakettina ei ole mitenkään kehuttava. Far Beyond Driven FTW! |
Jööhannes 13.11.2006 20:31:00 | |
---|
Täytyy kyl todeta, että TGST, VDP ja FBD iskee enemmän kuin Cowboys From Hell. Jostain kumman syystä levy lässähtää heti nimikkobiisin jälkeen. IMO Primal Concrete Sledge ja Domination ovat nimikkobiisin ohella hyviä, mutta levy pakettina ei ole mitenkään kehuttava. Far Beyond Driven FTW! Heh, minulla menee tässä mielipide taas totaalisen toisin päin. Cowboys From Hell on minusta ainut noista levyistä jolla ei ole ainuttakaan heikkoa biisiä. Myöhempien levyjen parhaimmisto on ehkä tykimpää materiaalia, mutta liian paljon täytebiisejä ja heikkoja lenkkejäkin löytyy. Noh, mielipideasioita, ja minulla tuppaa olemaan monessa asiassa aikasta kummallinen mielipide. |
Marshallga 15.11.2006 02:31:34 | |
---|
Eilen tuli osteltua Far Beyond Driven, hyvää settiä. Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
doom crew 21.11.2006 08:22:43 | |
---|
Eilen yksi tuttu sanoi todella huvittavan letkautuksen hän sanoi että `` pantera on light-metallia`` ja että rebel meets rebel on sama kuin pantera. voitte varmaan kuvitella kuinka hauskaa mulla oli. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |