Aihe: Mitä mieltä tämän päivän Tangomarkkinoista?
1 2 3 4 5 6 7
uruttaja
09.11.2006 16:53:36
Ja kun nuo kaikki OMBt ois kerran vuodessa isossa hallissa koolla, olisi helppo laittaa ovet lukkoon ja laskea kaasua sinne. Seuravaan vuoden voisi taas turvallisesti käydä pienemmissäkin baareissa kaljoilla :)

Nyt tuli urkuveljelle PLUSSA.
uruttaja
09.11.2006 16:55:46

Uruttaja kysyi että oonko menossa itse.
Hauska huomata että porukka näkee homman just yhtä kaksitahoisesti kuin minäkin, että hyvä homma jos... jne. Tosihan on että jos sijoittujat ovat oikeasti hyviä niin töitä riittää tittelivuoden jälkeenkin, taas nämä jotka eivät sille tontille edes kuuluisi jäävät unholaan - mikä on epäilemättä hyvä asia kaikkien kannalta.

Uruttaja kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.

Olis komeaa soittaa sinun taustabändissä.
KoskPaavo
09.11.2006 18:41:37
Ja kun nuo kaikki OMBt ois kerran vuodessa isossa hallissa koolla, olisi helppo laittaa ovet lukkoon ja laskea kaasua sinne. Seuravaan vuoden voisi taas turvallisesti käydä pienemmissäkin baareissa kaljoilla :)

Eipä ole täällä etelämmässä edes pienemmissä baareissa minkäänlaista vihjettäkään OMB:eista eikä elävämmistäkään ryhmistä. Täällä päin voit ihan turvallisesti käydä missä tahansa pikkubaarissa kotoisasti karaokesta nauttien.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
jykke65
09.11.2006 20:09:41

kotoisasti karaokesta nauttien.

HEHEHE "kotoisasti" "nauttien" senkin sanaseppo!!! = )
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
kuunsirppi
09.11.2006 22:34:07
Ilman muuta, Minäkin meinisin mutta olen läski ja vanha.

Sama homma :o)
Kerran oon ollu mukana silloin, kun alottelin. Riffi muisti, että komppas silloin :o)
Enää ei tulisi edes mieleen lähteä.
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
lukkari
10.11.2006 14:54:26

Toikin on helvetin hyvä idea.Mutta muista että omb:t ovat sikiävä kansa.
riff
10.11.2006 18:18:24
Sama homma :o)
Kerran oon ollu mukana silloin, kun alottelin. Riffi muisti, että komppas silloin :o)
Enää ei tulisi edes mieleen lähteä.
Komppaamaan. ;-)
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
isojussi
10.11.2006 18:52:49

Sinä olet ilkeä, vittumainen ja paha ihminen!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
riff
10.11.2006 20:55:13
Sinä olet ilkeä, vittumainen ja paha ihminen!

Väärä tuomio!
isojussi
10.11.2006 22:03:08
Väärä tuomio!

Mutta kun mä oon kuolemanrangaistusta vastaan.
riff
10.11.2006 22:13:30
Mutta kun mä oon kuolemanrangaistusta vastaan.

Joo mut omb:eet muuttaa minunkin käsityksiä.
isojussi
10.11.2006 22:16:05 (muokattu 10.11.2006 22:16:14)
Joo mut omb:eet muuttaa minunkin käsityksiä.

Toivottavasti ei niin paljon, että rumpujensoitto vaikeutuu kohtuuttomasti.
riff
10.11.2006 22:17:59
Toivottavasti ei niin paljon, että rumpujensoitto vaikeutuu kohtuuttomasti.

Emmää mikään rumpari oo.
isojussi
10.11.2006 22:18:43
Emmää mikään rumpari oo.

Juu - ei ne kaikilta taitu.
R.Syke
10.11.2006 22:21:48
Emmää mikään rumpari oo.

Heh. Eikös Riff olekin tosiaan komppisoolokitaristi?

Ja tangomarkkinat jatkukoon. Jos ne loppuvat, niin muuta tulee tilalle. 'Vihreät niityt' on sinänsä jo kohtuullinen tapahtuma. Tarjoaa elävän musiikin esittäjille töitä.

Muitakin on? Tapsan tahdit ja mitä kaikkea.
Sertzo S
10.11.2006 22:27:35
Jättäisitte te muutamat tuon OMB-vittuilun jo pois. On rasittavaa jauhamista mielestäni ja aikansa elänyt.

Tangomarkkinoita pyöritetään niin kauan, kun se formaatti toimii ja näyttää tuo vielä toimivan ainakin jonkin aikaa. Kyllä minä olen niin vanha tangoukkokin soittajana, että aina ne tulee vain kuikittua.
KoskPaavo
10.11.2006 22:29:20
Sertzolle suukko vanhalta OMB-hemmolta, oon tosin vähän liikuttuneessatilassa
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
v_m_kangas
10.11.2006 22:32:11

Jättäisitte te muutamat tuon OMB-vittuilun jo pois. On rasittavaa jauhamista mielestäni ja aikansa elänyt.

Ei ollenkaan niin rasittavaa kun tuo hiton taluttaminen! Taluttakaa vaikka mummoja hautausmaalle, hoho :)

Olen samaa mieltä tangomarkkinoista kuin OMB:stä, vaikka muutamia asiallisia OMB heppuja tunnenkin. Minulla ei edelleenkään ole kyseisiä henkilöitä kohtaan mitään vihantunteita, ainoastaan ilmiötä kohtaan.
Humppaa tai soita humppaa
Sertzo S
10.11.2006 22:36:29 (muokattu 11.11.2006 09:00:43)
No niin valmistaudunpa tästä nyt jo illan kauhupläjäykseen tv:n ääreen Freddy Gruegerin kera ja olen aivan selvin päin. Öitä veljet ja sisaret!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)