Aihe: Vesa-Matti Loiri ja rummut
1 2 3
Peicco
10.11.2006 20:16:46
Loirin tulkinta on sellaista hampaat irvessä väännettyä öyhkintää, harkittua, taiten tehtyä sleepausta. 3 minsan biisi kestää vartin. Silmät kiinni äkistellään. Esimerkiksi ne vanhat Leino-runojen musaversiot... Rangaistus kuunnella. Sorry, fanit.

:)

Eihän se Loiri mikään laulaja ole. Siksi kai joka paikassa tuota yllä kuvattua toimintaa kutsutaan tulkinnaksi.
Mun rumpujensoitto on myös aikamoista tulkintaa...
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
gulfstream650
10.11.2006 21:27:36

:)

Eihän se Loiri mikään laulaja ole. Siksi kai joka paikassa tuota yllä kuvattua toimintaa kutsutaan tulkinnaksi.
Mun rumpujensoitto on myös aikamoista tulkintaa...

Minäkään en soita, vaan tulkitsen! Ji-huu! Nyt se on ratkaistu: olen tuhansien tunteiden tulkki! :-D
Svengaa kuin saksanhirvi.
jorojukka
17.11.2006 13:29:23
Komppaan. Jotkut tulkinnat onnistuneita mutta jotkut iha hirveitä. Märsätään, ähkitään ja ulistaan

Loirin tulkinta on sellaista hampaat irvessä väännettyä öyhkintää, harkittua, taiten tehtyä sleepausta. 3 minsan biisi kestää vartin. Silmät kiinni äkistellään. Esimerkiksi ne vanhat Leino-runojen musaversiot... Rangaistus kuunnella. Sorry, fanit.
mitä paskaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)