Bacchus 08.11.2006 20:50:40 (muokattu 08.11.2006 20:57:06) | |
---|
Voit tulla käymään meidän treeneissä mikä Sunnuntai vain. EDIT: Sain vastauksen, joten päk tu tö topik! "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Jupi57 08.11.2006 21:01:09 | |
---|
Kantapää maassa ja kovaa, vai? En usko ennen kuin kuulen ja näen. Jos maksat matkat, niin |
Bacchus 08.11.2006 21:02:27 | |
---|
Jos maksat matkat, niin Vaadin, että tulet soittamaan mun olohuoneeseen. Muuten ei käy!;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Jupi57 08.11.2006 21:50:26 (muokattu 08.11.2006 22:49:17) | |
---|
Vaadin, että tulet soittamaan mun olohuoneeseen. Muuten ei käy!;) Pientä sovittelua, mutta eiköhän toi onnistu, koska olen jo tehnyt sen toisten kanssa, sorry baby.. Voi viedä aikaa, mutta täältä susirajalta kun mä lähden niin pelleilly ei oo mielessä, sun on viisainta olla paikalla kun mä tuun. Edit: Siellä se oottaa paskat housussa : ), että milloin iskee siivoushuki. |
K.Suninen 09.11.2006 09:10:35 | |
---|
|
koera 09.11.2006 10:14:08 | |
---|
|
moderndrummer88 09.11.2006 10:39:11 | |
---|
http://www.drummerworld.com/Videos/brianbladeredman.html Onko Bladella tossa 16" vai 18" bassari? Kyllä se ainakin jotenkin tykittää.. Harmi kun en löytäny kuvaa tähän hätään Miän Vainin 10" (vai olisiko se ollu peräti 8") basarista, siinä ois ollu basari sun makuun, ja laaja-alaisuutta varmasti löytyy enemmän, koska sinun logiikallahan pienempi on monipuolisempi. Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
K.Suninen 09.11.2006 16:37:43 | |
---|
Harmi kun en löytäny kuvaa tähän hätään Miän Vainin 10" (vai olisiko se ollu peräti 8") basarista, siinä ois ollu basari sun makuun, ja laaja-alaisuutta varmasti löytyy enemmän, koska sinun logiikallahan pienempi on monipuolisempi. Nimenomaan kyllä 8" lähtee hyvät jytinät jos tarpeeks polkee :p |
Bacchus 09.11.2006 22:56:10 | |
---|
Pientä sovittelua, mutta eiköhän toi onnistu, koska olen jo tehnyt sen toisten kanssa, sorry baby.. Voi viedä aikaa, mutta täältä susirajalta kun mä lähden niin pelleilly ei oo mielessä, sun on viisainta olla paikalla kun mä tuun. Edit: Siellä se oottaa paskat housussa : ), että milloin iskee siivoushuki. Tänne vaan rykäset kuule. Tossa jököttääpi vielä Sonorlitetkin olohuoneessa puunattavana, ja hyllyllä notkuu pränikkä litran Stolichanaya, joten eiköhän saada ihan hyvät jamit aikaiseksi.;) Naapurit ei diggaa, mutta enpä minäkään diggaa niistä. Ehhehee. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
welho 09.11.2006 23:31:26 | |
---|
20" On mun mielestä huomattavasti monipuolisempi.. All Round- basari jolla voi vedellä hieman virettä vaihtamalla ja eri mikityksillä kaiken mahdollisen! 24" alkaa olla jo hieman epäkäytännöllinen vaikkapa pienellä autolla roudatessa varsinkin jos on hardcase siinä suojana. mulla on ollut kohta puolisen vuotta pitkästä aikaa 22" aktiivisessa käytössä ja se kyllä on vielä aivan iisi homma kuskata minne vaan.. En kuitenkaan oo sitä viitsinyt rehata kevyemmille/akustisille keikoille vaan sitten on taas kaivettu 20" Star esille josta saa väännettyä parissa sekunnissa vireen Jazz/Pop meininkeihin. Tai muka jazz meininkihin koska enhä mä osaa sitä vetää, mutta onneksi maksava yleisö ei sitä tiedä:D Tuo 22" on myös huomattavan kova- ääninen yksilö varsinkin noilla kalvoilla ja tykkään soittaa aina mahdollisimman fyysisesti joten vanha hapero 20"x14" star on oikein passeli mulle! Mutta basarin kokohan lähtee oikeesti 24" ja kaikki sen alle on pikkutomeja. Huolellisella virityksellä asiansa osaava ukko kyllä vetelee 24":kin kaikki mahdolliset tyylit. Ei homma siihen varmasti kaadu ja monesti oon päässyt moisia tapahtumia todistamaan. Jos tsekkailee vaikka noita vanhempia jazz partoja ja heidän settejä niin monesti siellä komeilee 24"/26" basari... Voipi tieten olla ettei siinä vaiheessa ollut pienempää tarjolla, mutta ennen olikin basarit puuta ja miehet rautaa:D Har Har!! www.welhodrum.com |
gulfstream650 10.11.2006 15:16:29 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta: mihin tämän ketjun aloittaja päätyi asiantuntevien, oikeiden neuvojen jälkeen? Svengaa kuin saksanhirvi. |
efunkelist 10.11.2006 17:58:26 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta: mihin tämän ketjun aloittaja päätyi asiantuntevien, oikeiden neuvojen jälkeen? Mä päädyin 20" kokoon. Muistaakseni sen tännekin jo kirjoitin. Tarpeeksi kun tuli mielipiteitä niin ei niillä enää ollutkaan niin paljon painoarvoa... :) Parempi vetää oman mielen mukaan. Mutta ympärysmitan lisäksi on minusta se syvyys erittäin tärkeä, ja kun kyseessä on Yamaha Custom Oak -sarrrrja niin syvyyshän on 17" ja tuohon kakskymppiseen se on uskoakseni sopiva. Ei välttämäti haittais vaikka ois jopa 18" syvyyttä mutta ehdottomasti enemmän kuin se 14". Joskus muinoin mulla oli 22x14 poljettavana. Jotain jäin kaipaamaan... Toki ois voinu kokeilla erilaisia kalvovaihtoehtoja mutta eipä ollut varaa ostella enempää kuin se yksi kerrallaan... Yamaha Custom Oak 20x17 it is, then! Kiitoksia osallistumisesta ja kommenteista kaikille! |
Hehheh, juuri olin miettimässä ihan samaa mitä msokero, liekö sitten tuskastunut ja hankkinut 26" basarin, on siinä sitten himpsuttelukeikoilla vihaisia katseita.. EDIT. kerkesit prhh...asia kunnossa. "Nyt soittajat kahville...ja rumpali myös!" |
Bacchus 10.11.2006 19:03:13 | |
---|
Yamaha Custom Oak 20x17 it is, then! Kiitoksia osallistumisesta ja kommenteista kaikille! Oak Custom.;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
gulfstream650 10.11.2006 19:35:05 | |
---|
Oak Custom.;) Kustomoitua oakkia! Svengaa kuin saksanhirvi. |
efunkelist 11.11.2006 01:23:53 | |
---|
Kustomoitua oakkia! Tunnetaan myös leppä-haapa-seoksenä tämä XP |