Aihe: Huonoimmat lyriikat
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
KTR
24.11.2003 21:55:58
Jari Sillanpää: Ohitse Kiitävää

www.jarisillanpaa.com/

Kuunnelkaa tuolta näyte. On muutes tyylikkäät sivut. Ehkä vähän liiankin tyylikkäät homppeli-Jartsulle.
Halla
25.11.2003 10:44:01
69 eyesin biisissä Dont Turn Your Back On fear, väliosassa "Am i not,scary enough for you" ...hoh
" Mieleni irti leikataan. Vain veitsi muistaa sen"
Rokkikana
25.11.2003 10:58:29
Kuinkas mulla kesti näin kauan muistaa tämä:

Cheeky Girls: Cheeky Song

Touch my bum, this is life!

http://www.anysonglyrics.com/lyrics … eekygirls/cheekysong_touchmybum.htm
- Viimeiset sanat ovat niille jotka tapetaan.
KarvaKirka
25.11.2003 11:04:02
Matti ja Teppo - Kissankultaa
aikavaikea
25.11.2003 12:11:02
Touch my bum, this is life!

Kosketa pummiani, tämä on elämää! Hee, ajatusten Tonavassa on taas virrannut litra jos toinenkin. (JooJoo, on se pylly kans)
Jos etsit miestä pelkään, että tulet pettymään On poikaa ehkä puolet, muttei miestä ensinkään.
Nimismies
25.11.2003 12:12:23
Kosketa pummiani, tämä on elämää! Hee, ajatusten Tonavassa on taas virrannut litra jos toinenkin. (JooJoo, on se pylly kans)

Hö, meinasin jo sovittaa kielipoliisin virkalakkia päähän.
Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot.
kilju
25.11.2003 12:55:07
Black metal bändeiltä löytyy aika huonoja lyriikoita. Ainakin Hornalta ja Unholalta ja ai niin, se ikimuistoisimmin huonoa lyriikkaa edustava Dimmu Borgirin In deaths embrace.
Sitten on tietysti nämä purkkapopparit, mutta jätän ne omaan arvoonsa.
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
Pantse
25.11.2003 13:31:58
Huh huh. Kylläpä tänne on jo melko paljon kamaluuksia kertynyt. Tässä kuitenkin oma ehdotukseni:
DJ Bobo: Respect Yourself:
"You don't know, what you don't know. I like the colours of the rainbow. Respect is the name of the game...

Todella oivaltavaa.
"Kun ei kumarra, ei tarvi pyllistää."
karkki
25.11.2003 14:30:11

Toinen on Marionin laulama biisi nimeä en muista mutta siinä lauletaan : Rakkauden puutetta mikään ei voi korvata.

"Kosketuksen puutetta mikään ei voi korvata."
Niin se muistaakseni meni.
ragamuffin
25.11.2003 14:47:28

Mitä suurimalla kunnioituksella!!!! Mutta nää on erittäin hauskat.

Just a Sweet carolina, just rockin´ little mama
That will leave my baby in old alabama
Rockin´ in the evening when sun goes down
Playing guitar, That´s a swinging old town
Rockin´ and rollin´ just a little while
Ain´t got no rolling, ain´t got no holding

Get on
Get on baby, get on
Get on
Get on baby, get on
Well let me be rock and rolling free

Well , old alabama , sweet carolina
Rockin´and rollin may leave town
Got to be a scoogie, lay on my boogie
Let me hear you sa you got my hole around
Got to be a scoogie, bim, bomb, bang
Ain´t got no rolling, ain´t got no holding

Go go baby dancing rock and roll
Twist and shout, you´ll be rockin´ the bowl
Just a little baby she´s rolling around
Ain´t got rockin´or rollin´ in town
Got to be scoogie of the neighbourhood
Ain´t got no rolling, ain´t got no bowling
MrQ
25.11.2003 17:38:52 (muokattu 25.11.2003 17:43:02)
No hei!

Tuli tässä mieleen eräästä toisesta topikista, että tiedän kyllä joitain erittäin huonoja lyriikoita, mutta haluaisin tietää teidän avullanne aina vain lisää!

Suosikkilohkaisuni lähtee ah niin legendaarisen Bogart Co:n kynästä (ja mahtisanoittaja Esa Mäkelä alias Reddie Redford..):

"I've never met such a personality/Don't ever dance away from me" (biisistä C'mon Babe)

Kyllä Remu taitaa viedä pohjat hurriganesin sanoituksilla. Radioheadilla kanssa aika huonot.
Sitten frederik ja Mikko "Antikristus" Alaltalo, sekä kirka, joiden olisi kannattanut lopettaa musiikintekeminen hevivuosiin.
Pirunmerta
26.11.2003 02:27:30

Yksi henkilökohtaisia kestoinhokkeja on se Lumon "riisu pois sun paitas, riisu pois yöpaitas, riisu pois sun paitas, näytä mulle taivas" -jollotus.
Saikkonen
26.11.2003 08:09:31
Yksi henkilökohtaisia kestoinhokkeja on se Lumon "riisu pois sun paitas, riisu pois yöpaitas, riisu pois sun paitas, näytä mulle taivas" -jollotus.

Näin on. Laulussa ei osata asennoitua siten, että nuori nainen saattaa olla epävarma rintojensa formaatiosta, ja sitten joku ärsyttävä teinipoika menee pyytelemän tuollaista. Lumon sanoittaja joutuisi pahaan välikäteen, jos joku vastaava b-luokan tyttöbändi laulaisi: "Riisu pois sun housus, näytä mulle John Holmes (riimiparit siis yhtä tasokkaita kuin alkuperäisessä sanoituksessa) ".
Kihtiukkeli
26.11.2003 09:32:19
Lumon sanoittaja joutuisi pahaan välikäteen, jos joku vastaava b-luokan tyttöbändi laulaisi: "Riisu pois sun housus, näytä mulle John Holmes (riimiparit siis yhtä tasokkaita kuin alkuperäisessä sanoituksessa) ".

Jahas, taas työkaverit ihmettelee, mille se nauraa ja yksinään. Loistava huomio!

Joku oli joskus aikoja sitten laittanut jonnekin tänne (näin tarkasti määriteltynä ;) lausumisohjeet: "Riääesyy poies syn paieitas..." Ne oli kans aika hauskat, kun tuon jollotuksen tunnisti niistä aika oivallisesti.
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
Jussi Guitar
26.11.2003 11:46:10
Iron Maiden; koko tuotanto, no joku "Can I play with madness" on sellanen että niukin naukin 6promillen humalassa voi kuunnella naama pokerina mutta kyllä mulle henk. koht. koko nimi Iron Maiden tuo sellasen pilkallisen hymyn naamalle. 50v äijät laulaa pokkana sellasta kummeli tekstiä "paha keisari syö kaikilta pään" ja kukaan ei edes naura niille. Kamalinta siinä on just se että bändin kohdeyleisö on yli 25v perheen isiä jotka ajaa farmari renaultilla töihin toimistoon ja laulaa matkalla brucen kanssa duettoja maailman lopusta ja kummituksista.
Laulaen tulee ja soittaen menee since 1976.
Freakz
26.11.2003 11:56:10
Iron Maiden
bändin kohdeyleisö on yli 25v perheen isiä jotka ajaa farmari renaultilla töihin toimistoon ja laulaa matkalla brucen kanssa duettoja maailman lopusta ja kummituksista.

No tuskin nyt ihan sentään...
Aika on soittaa, aika on kuolla
aikavaikea
26.11.2003 12:00:28
Iron Maiden
kohdeyleisö on yli 25v perheen isiä jotka ajaa farmari renaultilla

Ei pidä kutiaan. Mäkin olen jo 37 ja tojotanpaskalla ajelen toimistoon.
Jos etsit miestä pelkään, että tulet pettymään On poikaa ehkä puolet, muttei miestä ensinkään.
Kihtiukkeli
26.11.2003 12:05:42
Ei pidä kutiaan. Mäkin olen jo 37 ja tojotanpaskalla ajelen toimistoon.

Vasta 29 tänä vuonna, mutta, mutta: Saabilla ajan (on niin turvallinen, niin turvallinen). Johdanko epärockiuspisteissä?

"Ihan sama, noi just todistaa mun pointin."

Kyllä Brucen kanssa on mukava laulaa yhdessä.
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
FearMTC
26.11.2003 12:18:01
Stop wasting my time
You know what I want
You know what I need
Or maybe you don't
Do I have to come right
Flat out and tell you everything?

Gimme some money
Gimme sone money

I'm nobody's fool
I'm nobody's clown
I'm treating you cool
I'm putting you down
But baby I don't intend to leave empty handed

Gimme some money
Gimme some money

Don't get me wrong
Try getting me right
Your face is ok but your purse is too tight

I'm looking for pound notes
Loose change
Bad checks, anything

Gimme some money
Gimme some money
Onko kenelläkään mitään tietoa mitä efektejä Jimmy Page käytti? - Sieniä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)