Aihe: Fenderin putkivahvistimet
1
rytilahti
25.11.2003 10:10:43
Huomenta kaikki.
Kertokaas tietävät että mikä fenderin putkivahvistin kannattais hommata jos hintaa ois n.500€. Mikä ois lähellä saundimaailmaltaan rollareita. hot rod deluxesta en pidä.
Ja mitkä on fenderin lekendaarisia ja hyväksi havaittuja vahvistimia, itse kun en ole perehtynyt jostain syystä asiaan.
skebajaba
25.11.2003 10:14:25
Huomenta kaikki.
Kertokaas tietävät että mikä fenderin putkivahvistin kannattais hommata jos hintaa ois n.500€. Mikä ois lähellä saundimaailmaltaan rollareita. hot rod deluxesta en pidä.
Ja mitkä on fenderin lekendaarisia ja hyväksi havaittuja vahvistimia, itse kun en ole perehtynyt jostain syystä asiaan.

ite ainakin tykkäsin fenderin quadista.noissa uudemmissa ei se särökanava kanava miellytä niin paljon korvaa...
quad on kyl aika kova peli ja äänekäskin...
kitarapajalla oli joskus niitä, en oo varma onko enää mut jos mahdollista niin käy kokeilemassa.
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
skebajaba
25.11.2003 10:16:23
hintaa ois n.500€..

oh en kiinnittänyt huomiota tähän osuuteen tekstissä.

heh ei taida kyl quadi tohon hintaan irrota...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Niskamies
25.11.2003 11:10:46
Pikkusen offtopic, mutta miksei niistä kasari-punanuppisista Twineistä pidetä?
Hanki presari ja ole tosimies!
Mikko Kankaanpää
25.11.2003 11:18:32

Pikkusen offtopic, mutta miksei niistä kasari-punanuppisista Twineistä pidetä?

Etsi Googlella: "Evil Twin"

Pikaisesti olen yhtä kokeillut eikä soundi miellyttänyt, tosin ei taida olla suunnattukaan minun laisilleni soittajille.

Mikko
Kuha
25.11.2003 11:47:02

Etsi Googlella: "Evil Twin"

"Evil Twinillä" tarkoitetaan yleensä v. 95-01 tuotannossa ollutta laitetta kun taas punanuppinen, "Red Knob Twin", (valmistettu v. 87-94) on tyystin eri laite.

Täältä lisätietoja:
http://www.ampwares.com/ffg/
Niskamies
25.11.2003 11:58:39
"Evil Twinillä" tarkoitetaan yleensä v. 95-01 tuotannossa ollutta laitetta kun taas punanuppinen, "Red Knob Twin", (valmistettu v. 87-94) on tyystin eri laite.

Täältä lisätietoja:
http://www.ampwares.com/ffg/

Kumpi niistä on sitten parempi? Noita puna-Twinejä näkyy aika paljon käytettynä.
Hanki presari ja ole tosimies!
Mikko Kankaanpää
25.11.2003 13:28:18

Jeps, näin se taitaa olla. Kiitos korjauksesta.

Mikko
PIM
25.11.2003 13:35:21
Kumpi niistä on sitten parempi? Noita puna-Twinejä näkyy aika paljon käytettynä.

Eiköhän se kerro jo jotain laitteen laadusta jos kaikki haluavat päästä niistä eroon. Punanupit on Fenderin putkivahvistihistorian synkimpiä lukuja.

Nimim. Entinen punanuppisen Dual Showmanin omistaja
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)