Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bändärit
1 2 3 4
le grand noir
24.11.2003 14:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niiin..
Nämä hieman vähemmälle huomiolle jääneet olennot.
Onko niillä edes minkäänlaista merkitystä teille muusikoille, vai jääkö ne teidän ylimääräisten "paineiden" pelkäksi purkamiseksi?
 
Jäin vain pohtimaan asiaa taas liian pitkäksi ajaksi.
 
Bändärit kunniaan!
Larry
24.11.2003 15:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niiin..
Nämä hieman vähemmälle huomiolle jääneet olennot.
Onko niillä edes minkäänlaista merkitystä teille muusikoille, vai jääkö ne teidän ylimääräisten "paineiden" pelkäksi purkamiseksi?
 
Jäin vain pohtimaan asiaa taas liian pitkäksi ajaksi.

 
Piruvie, johan kysyit kinkkisen kysymyksen.
Omalla bändillä kun ei moisia kaiketi ole niin en voi kokemuksesta vastata kysymykseen, mutta kysymys mikä herää omaan mieleen kun huomaa esim. jonkun bändärin pyörivän keikoilla solkenaan on se että onko tämä bändäri kiinnostunut jostain bändin jäsenestä sen takia että soittaa xxx-bändissä vai siksi että ihan oikeasti tuntee vetoa kyseiseen tyyppiin. Monet varmaankin kyllä polkevat keikan jälkeiset paineet mielellään bändärin hameenkulmaan, mutta en usko että siinä mitään syvällistä ajatusta takana. Henkisesti voisin sanoa bändärien tukevan soittajia siinä että jos heitä näkee toituvasti keikoilla voi sanoa ainakin että joku pitää soitetusta musiikista.
 
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Karlsson
24.11.2003 15:44:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä taida olla tätä bändärikulttuuria suomessa hirveämmin.
 
Täällä kukoistaa ennemmin "känninen teinityttö/keski-ikäinen nainen, joka turhan innokkaasti yrittää kouria basistia, joka taas yrittää parhaansa mukaan juosta karkuun"-kulttuuri.
 
"Soitat vanhaa jaskaa ja rekkaeta. Keräilet vinyylejä. Soundi-ihanne bassoon on -60 luvulta. Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä." -arva
Larry
24.11.2003 15:46:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä taida olla tätä bändärikulttuuria suomessa hirveämmin.
 
Täällä kukoistaa ennemmin "känninen teinityttö/keski-ikäinen nainen, joka turhan innokkaasti yrittää kouria basistia, joka taas yrittää parhaansa mukaan juosta karkuun"-kulttuuri.

 
Miksi aina basistia, ne saa kaikki parhaat =)
 
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
m6mm
24.11.2003 16:49:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basistit saavat kyllä kaikki naiset. Ennen soitin eräässä bändissä bassoa ja "naisia" oli selvästi enemmän kun nykyään. Kitaristiksi rupesin ja tyttöjä riitti, mutta kun aloin soittaa urkuja tytöt katosi. MIKSI?
 
"Viisi yhdestä,yksi viidestä,kukaan ei pääse täältä elävänä"
depe
24.11.2003 16:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basistit saavat kyllä kaikki naiset. Ennen soitin eräässä bändissä bassoa ja "naisia" oli selvästi enemmän kun nykyään. Kitaristiksi rupesin ja tyttöjä riitti, mutta kun aloin soittaa urkuja tytöt katosi. MIKSI?
 
Kirkkourkuja? ;) Eikös seurakunnissa ole naisenemmistö...
 
Isodee
24.11.2003 17:12:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piruvie, johan kysyit kinkkisen kysymyksen.
Omalla bändillä kun ei moisia kaiketi ole niin en voi kokemuksesta vastata kysymykseen.

 
Täh, mulla on aina sikarit täynnä kun te ootte lauteilla...
 
Larry
24.11.2003 17:13:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirkkourkuja? ;) Eikös seurakunnissa ole naisenemmistö...
 
Niin ja eikös kirkkouruilla ole suora yhteys "kirkkoveneeseen" ?
 
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Tuomas
24.11.2003 17:16:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskin niitä bändäreitä. Joitakin ihailevia katseita sitä on saanut, toverin bändin laulaja taas sai katseltavakseen eräänkin naispuolisen ihailijan varustukset. En kyllä mennyt takuuseen, oliko ihailija sakon ylä- vai alapuolella, mutta hei, enpä se minä ollut joka niitä katseli!
 
Enemmän on liikuskellut näitä rockpoliiseja, jotka soittavat itse instrumenttia ja arvioivat että "sun tekniikkas muistuttaa noilta juoksutuksiltaan vähän Geddy Leen kaheksankytluvun puolivälin menoa, joskin siinä on kyllä vähän kans Duff McKagania kun sulla on toi chorus." "Kiitti. Mitäs tykkäsit." "En mä ehtiny kuunnella." Just.
 
Paras tapaus oli kuitenkin se, kun takahuoneessa vähän ennen lauteille menoa toisen bändin basisti tuli huoneeseen, huusi: "KUKA ON TEIDÄN BÄNDIN BASISTI!" Viittasin. Heppu ohjasi minut valon alle ja alkoi vertailla sormiamme. Huomatessaan, että hänen sormensa olivat kuluneemmat kuin minulla, tokaisi hän kovaan ääneen: "Mä oonkin sitten parempi basisti kun olen reenannut enemmän!" Hyvä, hyvä.
Keikan jälkeen arvioi kuitenkin toisin. Tiedä miksi.
 
"sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi"
m6mm
24.11.2003 17:35:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirkkourkuja? ;) Eikös seurakunnissa ole naisenemmistö...
 
=)
Nämä seurakunnan naiset taitaa olla keski-iältään 70+....?
Noh.jospa niitä vielä tulee.Vähän nuorempiakin:)
 
"Viisi yhdestä,yksi viidestä,kukaan ei pääse täältä elävänä"
Tupuna
24.11.2003 19:15:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basisteilla on nopeimmat sormet. On kokemusta :)
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
jannu
24.11.2003 19:17:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basisteilla on nopeimmat sormet. On kokemusta :)
 
No muuhan niillä ei sit toimikaan...
:)
Ei ole kokemusta.
 
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
Tellervo
24.11.2003 19:27:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basistit saavat kyllä kaikki naiset. Ennen soitin eräässä bändissä bassoa ja "naisia" oli selvästi enemmän kun nykyään. Kitaristiksi rupesin ja tyttöjä riitti, mutta kun aloin soittaa urkuja tytöt katosi. MIKSI?
 
No hei haloo urkuja :)
 
Numbie
24.11.2003 19:47:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fyysinen olemukseni lopettaa kaiken bändäritoiminnan heti alkuunsa.
 
I asked for water...
le grand noir
24.11.2003 20:25:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basistit saavat kyllä kaikki naiset.
 
Ja-aa..
Itse en voi yhtyä tuohon niin täydellisesti. Tunnen noita basisteja säälittävän vähän.
On minullakin eräs tietty heikkous muusikoissa.. mutta se nyt saa jäädä omaan arvoonsa.. :) Niin vastustamattomia olentoja.
 
baron
24.11.2003 22:02:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basistit saavat kyllä kaikki naiset. Ennen soitin eräässä bändissä bassoa ja "naisia" oli selvästi enemmän kun nykyään. Kitaristiksi rupesin ja tyttöjä riitti, mutta kun aloin soittaa urkuja tytöt katosi. MIKSI?
 
Just näin! Ihan sama kokemus. Ennen soitin bassoa ja kaikki OK ja kun vaihdoin kiippareihin, niin samalla tavalla kävi.
 
MIKSI, MIKSI, MIKSI???????
 
Ja bändin basisti porskuttaa. Sitä tulee kaikki ämmät tauolla hakemaan (ja jälkeenkin päin)
 
Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!).
Fuzzy Boner
24.11.2003 22:15:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


On minullakin eräs tietty heikkous muusikoissa.. mutta se nyt saa jäädä omaan arvoonsa.. :) Niin vastustamattomia olentoja.

 
Kosketinsoittajat! Osu ja uppos?
 
(eli pitkätukkaset rumpalit vie voiton)
 
Hitsari on rakojen herra
Larry
25.11.2003 09:52:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täh, mulla on aina sikarit täynnä kun te ootte lauteilla...
 
Perkele... mistähän johtuu kun en ole huomannut ... lliian pienikö vai onko se vain pienen hetken =)
 
Mutta enivei tervetuloa seuraavan kerran backstagelle.
Jos saa bändärille esittää toivomuksia niin pikku nahkakravatti ja skottiruutuhame päälle !
 
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Halla
25.11.2003 09:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varsinaisia "bändäreitä kyllä ole tullut vastaan. Näähän on sellast sakkii (bändärit siis) jonka elämän tehtävänä on panna rokkitähtien kanssa, ja kun suomessa ei juurikaan noita staroja ole.........Eiköhän nämä skeikkapaikoilla pyörivät "bändärit" ole tommosia aika nuoria kännisiä tyttöjä, jotka sitten hihittää ja puristaa perseestä kun hymyilet niille nätisti.
 
" Mieleni irti leikataan. Vain veitsi muistaa sen"
kivi
25.11.2003 10:11:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä muistan miten järkyttynyt olin, kun ensi kerran näin Ihan Oikeita Bändäreitä erään suuren ja suositun yhtyeen bussin kulmalla. Olivat skarpin ja lujatahtoisen näköisiä, vaatteet olivat vimosen päälle, ja suunta selvä. Huh!
 
Se oli jotain aivan muuta kuin kotimaassa bändäreiksi luullut ikinuoret munahaukat (jahtaavat mitä vaan, paremman puutteessa popparikin käy, mutta autokauppias menee paremmin) ja pandameikatut pikkutytöt joiden meikit valuu, kun he haluavat tulla kertomaan 'levylläkin niin ymmärtäväiselle' artistille kuinka naapurin mopopoika ei huomaakaan.
 
No joo, onhan noita tavallisen kauniita, nuoria, varmaan ihan fiksujakin tullut nähtyä. Kaipa se sutjakka soittajapoika, kun se siellä lavalla niitä ei-niin-salamerkkejä antaa (ja tietysti, sehän kuuluu pelin henkeen) heidän mielestään on jotain vakavaa tarkoittanut. Keskustelisivat edes kirjallisuudesta.
 
Heh, onneksi lisäkilot, vuodet ja parran kasvatus ovat turvanneet mahdollisuuden saada olla melkein ihan omissa oloissa keikkapaikalla. Mulle ei tuu juttelemaan kuin äänimiehet ja roudarit kautta maan
:-)
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «