jsaarela87 09.11.2006 23:54:43 | |
---|
Jepa.. eli mulla on moinen pelti, ja pitäs löytää joku kiva komppicräbä.. soittelen sellasta angstirokkia, ja ois kiva löytää joku kompattava cräbä.. omani on 16":nen.. kaveriks varmaan 18-20" ?.. Mikä sitten? Ostin just toissa päivänä Staggin DH:n spläshin, ja yllätyin siitä kuinka halpisshitti voi olla niinkin hyvää. Kiinnostais toi staggin 18" DH medium exotic crash mikälie. Toisaalta meinlin byzance dark-cräshiki iha nappaavan olonen.. Mut ylipäätänsä, onko järkeä hommata dark-cräshi, vai joku peisik brilliantti vai häh ;o.. tuos sabianis on aika nopee syttymisaika vai mikskä sitä sanotaan.. millane ois jees kaveri? Hinta luokka 100-250€.. En ota tarjouksia, kyselen vain mielipiteitänne.. kiitos. |
Magiz 10.11.2006 00:03:06 | |
---|
Jepa.. eli mulla on moinen pelti, ja pitäs löytää joku kiva komppicräbä.. soittelen sellasta angstirokkia, ja ois kiva löytää joku kompattava cräbä.. omani on 16":nen.. kaveriks varmaan 18-20" ?.. Mikä sitten? Ostin just toissa päivänä Staggin DH:n spläshin, ja yllätyin siitä kuinka halpisshitti voi olla niinkin hyvää. Kiinnostais toi staggin 18" DH medium exotic crash mikälie. Toisaalta meinlin byzance dark-cräshiki iha nappaavan olonen.. Mut ylipäätänsä, onko järkeä hommata dark-cräshi, vai joku peisik brilliantti vai häh ;o.. tuos sabianis on aika nopee syttymisaika vai mikskä sitä sanotaan.. millane ois jees kaveri? Hinta luokka 100-250€.. En ota tarjouksia, kyselen vain mielipiteitänne.. kiitos. kyllä siihen kaveriksi kannattaa ihan testailemalla toista mokomaa hakea. oma pelti mukaan ja testailemaan. 17 voi myös kompata, itelläni on 17" med thin, ja on oikein hyvä kompattava. nämä ovat ihan mieltymyskysymyksiä, millaisesta soundista pidät. itse komppaan tuohon 17, koska se on lämmin ja hiukan kohiseva soundiltaan. joku tykkää muhkummasta, toinen ei. Keep it Fresh |
Niq 10.11.2006 10:22:06 | |
---|
Ostin just toissa päivänä Staggin DH:n spläshin, ja yllätyin siitä kuinka halpisshitti voi olla niinkin hyvää. Kiinnostais toi staggin 18" DH medium exotic crash mikälie. Mulla on Stagg medium thin exotic 17" crash, joka toimii kyllä komppicrashaamisessa todella hyvin. Kannattaa ainakin testata jos vaan kaupasta löytyy... "I have a cunning plan" -Baldrick |
Bacchus 10.11.2006 12:58:39 (muokattu 10.11.2006 13:01:59) | |
---|
Mulla on Stagg medium thin exotic 17" crash, joka toimii kyllä komppicrashaamisessa todella hyvin. Kannattaa ainakin testata jos vaan kaupasta löytyy... Tästä voi olla montaa mieltä, makuja kun on monia. Mun mielestä 17" Thin crash ei toimi komppaamisessa ollenkaan. Täysin turha kapine siihen. 18" ja suuremmat vähintään medium-paksuiset pellit alkavat jo olla hyviä komppicrashejä. Tämä ei ollut tarkoitettu siis mitenkään pahalla, vaan kerroin ainoastaan eroavan näkemykseni asiasta.;) Jepa.. eli mulla on moinen pelti, ja pitäs löytää joku kiva komppicräbä.. soittelen sellasta angstirokkia, ja ois kiva löytää joku kompattava cräbä.. omani on 16":nen.. kaveriks varmaan 18-20" ?.. Mikä sitten? Ostin just toissa päivänä Staggin DH:n spläshin, ja yllätyin siitä kuinka halpisshitti voi olla niinkin hyvää. Kiinnostais toi staggin 18" DH medium exotic crash mikälie. Toisaalta meinlin byzance dark-cräshiki iha nappaavan olonen Suosittelisin tsekkaamaan Sabianin HH-sarjan 18" crashit. Testaile eri paksuusluokkia ja valitse paras. Jos bändi on suht kovaääninen, niin thin- ja mediumthin crashit kannattaa unohtaa. Meinlin Byzance toimisi varmasti myös hyvin, mutta älä sitä dark crashia kuitenkaan nappaa. Jää varmasti jalkoihin rockimmassa kamassa. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Tästä voi olla montaa mieltä, makuja kun on monia. Mun mielestä 17" Thin crash ei toimi komppaamisessa ollenkaan. Täysin turha kapine siihen. 18" ja suuremmat vähintään medium-paksuiset pellit alkavat jo olla hyviä komppicrashejä. Tämä ei ollut tarkoitettu siis mitenkään pahalla, vaan kerroin ainoastaan eroavan näkemykseni asiasta.;) Mä taas tykkään semmosesta suhisevasta komppicrashista, jota täytyy vain vähän hipaista että sointi jatkuu, eli komppailen crashiin hyvin pienellä ranneliikkeellä, ihan siksikin, ettei peitä koko muuta bändiä alleen tuo rässääminen. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Bacchus 10.11.2006 15:34:01 | |
---|
Mä taas tykkään semmosesta suhisevasta komppicrashista, jota täytyy vain vähän hipaista että sointi jatkuu, eli komppailen crashiin hyvin pienellä ranneliikkeellä, ihan siksikin, ettei peitä koko muuta bändiä alleen tuo rässääminen. Totta kai kaikki riippuu bändin kokonaisvolyymistä. Jos soittelee hipaisupoppia, niin silloin tuo pelittää hyvin. Vihaisemmassa rockissa ja metallissa jää alle pahasti. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Niq 13.11.2006 08:29:57 | |
---|
Totta kai kaikki riippuu bändin kokonaisvolyymistä. Jos soittelee hipaisupoppia, niin silloin tuo pelittää hyvin. Vihaisemmassa rockissa ja metallissa jää alle pahasti. http://www.corrose.com Hipaisupoppiapa hyvinkin joo... ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |