Aihe: Kielletyt biisit?
1 2 3 4 513 14 15 16 17
lindo
02.09.2006 00:40:28
Mutta onko jollekkin teistä oikeasti joku tullut valittamaan siitä että soitat paranoidia, smoke on the water jne. jne. etc etc. osv. osv?

En ole edes koskaan kuullut että ketään oikeasti olisi kiinnostanut mitä siellä soitetaan. Anteeksi kun olen tosikko, mutta jos jotain teistä on kielletty soittamasta jotain niin kertokaa, olis aika hauska kuulla. :)

Liekö lähtenyt Wayne's World elokuvasta tää tämmönen. En ole koskaan itse törmännyt myyjään joka ois kieltänyt jotain biisiä, enkä edes kuullut kenenkään kuulleen.
Rok rok
karimm
03.09.2006 09:14:05
No mää soitin viimeksi Nocturnea, ja pätkän Uralin pihlajaa. Onko ne listalla?
B.B. King Kong
04.09.2006 13:21:15
Vitsinähän tuo lista on ihan hauska... kylläkin aika vanha. Jos jollain on oikeasti henk. koht. kokemuksia siitä että myyjä olisi tosissaan kieltänyt smoke on the waterin soittamisen niin voi ristus!! Jos joku kieltää minua soittamasta liikkeessään jotain tiettyä kappaletta niin lähellä nyrkkitappelun alkua ollaan.
Sormet on ku nippu kyrpiä!!!
guitarristi
04.09.2006 21:42:04
Mä en mee musaliikkeeseen testaamaan kitaraa, en esiintymään. Mun mielestä on helvetin tyhmää mennä johonki musakauppaan esittelemään taitojaan (joita mulla ei edes paljookaa oo.)
Libiisi
15.10.2006 19:46:47
Näitä viestejä kun lukee niin tulee väkisinkin sellainen olo että onko musiikkikauppaan menon tärkein funktio osalle se että pääsee soittelemaan/esiintymään toisten soittajien kuullen ja julkisesti jotain, ja sitten mietitään mitä kannattaisi soitella että antaisi itsestään mahdollisimman hyvän kuvan jne.

Sitä että hääräillään soittimien kimpussa tällä mentaliteetilla ("käyn tässä päivän päätteeksi antamassa taas työnäytteen f-musiikilla kun tuli tuo uusi biisikin opeteltua...") en ymmärrä alkuunkaan. Se että käy katselemassa tarjontaa, ehkä kokeilee jotain ja aikoo joskus jopa ostaa jotain on ihan täysin eri asia ja silloin pitäisi olla ihan sama mitä soittaa. Jos myyjä siitä hermostuu eiköhän niitä kauppoja riitä. Mutta siitä itsekin myyjänä saattaisi hihat kärvähtää kun samat jampat viikosta toiseen tiluttelee ihan vaan tiluttelemisen ilosta... Kannattaa tehdä ero näitten välille.
Little Savage
19.10.2006 02:05:28
Mutta onko jollekkin teistä oikeasti joku tullut valittamaan siitä että soitat paranoidia, smoke on the water jne. jne. etc etc. osv. osv?

En ole edes koskaan kuullut että ketään oikeasti olisi kiinnostanut mitä siellä soitetaan. Anteeksi kun olen tosikko, mutta jos jotain teistä on kielletty soittamasta jotain niin kertokaa, olis aika hauska kuulla. :)

Ootsä koskaan käyny oikeessa kitarakaupassa ?
Mun toinen nimi on missä vitussa on pletkra. -Yngwie Malmsteen
Pukki
19.10.2006 09:23:56
Eihän tässä enää uskalla mennä uutta vahvaria hommaamaan, kun kaikki mun osaamat biisit on näillä teidän listoilla... Tuntuu olevan iso kynnys ihmisille tuo musaliikkeessä vierailu, suorastaan pyhiinvaellus, jossa pitää osata vähintään joku superharvinainen ja vaikeasti soitettava biisi. Ja vielä asiakaspalvelukin huononee kun soitat metallicaa, nirvanaa, rautamorsianta etc. etc....ei hyvää päivää. Ei ainakaan mulla huonontunut ja liike sai multa rahat.

Kunhan meen hommaamaan uutta vahvaria ni rämpytän ilmakitaraa sen vahvarin edessä ja kuvittelen miltä se soundi kuulostaisi. Ei vituta sit ainakaan ketään :)
Rooster Cock
29.10.2006 20:27:05
lisäyksenä edellisiin ehdottomasti Smells Like Teenspirit ja Come As You Are!
Kirk_Hammett
29.10.2006 20:30:39 (muokattu 29.10.2006 20:31:01)
viimeeksi soitin musliikkeessä tahallani paranoidin ja smoke on the waterin ihan päin helvettiä ja sain sillä (tuntemani) liikkeen omistajan repeämään totaalisesti :)

E: ja liikkeessä oli asiakkaitakin jonkun verran....
You know it's sad but true...
Borstra
01.11.2006 13:20:47

Faija sano kerran kun soittelin tota Stairway To Heavenii nii yleensä jotkut soittaa ton biisin kun on testaamas kitaraa ja samalla sano mulle et älä koskaan soita tota jos meet testaa kitaraa.
Jaz
02.11.2006 14:59:54

Jos joku kieltää minua soittamasta liikkeessään jotain tiettyä kappaletta niin lähellä nyrkkitappelun alkua ollaan.

Veikkaan, että tuon tapahtuman jälkeen ollaan melko lähellä porttikiellon alkua.
Sanappa
06.11.2006 13:54:32
Nothing Else Matters on kans huono valinta.
Ei Vi..u. On tää niin pissis touhuu taas. Ok, myönnän et onhan se suht helppo biisi mut tuleepahan testattua cleani soundi. Melkee toivoisin et joku tulis valittaa jotai ni sais kuulla kunniansa. Vitun wannabeet. Musaliikkeeseen soittaa, säröt täysille. siitä se lähtee. Ei sillä niin välii vaik pari sointuu unohtuiski.
PS. Ihanku amatöörit ei sais mennä koko vitun musaliikkeeseen.
Mä ainaki oon ihan oma itteni ja soitan mitä haluun, jos se kuulostaa must hyvält
ni vittuako mä muista. Jos tulee valittaa ni saa kitarast kupolii. Voin viel maksaa sen kitaran siitä ilosta.
KIITTI MOI!!!
jaansi
06.11.2006 17:12:54
Ei Vi..u. On tää niin pissis touhuu taas. Ok, myönnän et onhan se suht helppo biisi mut tuleepahan testattua cleani soundi. Melkee toivoisin et joku tulis valittaa jotai ni sais kuulla kunniansa. Vitun wannabeet. Musaliikkeeseen soittaa, säröt täysille. siitä se lähtee. Ei sillä niin välii vaik pari sointuu unohtuiski.
PS. Ihanku amatöörit ei sais mennä koko vitun musaliikkeeseen.
Mä ainaki oon ihan oma itteni ja soitan mitä haluun, jos se kuulostaa must hyvält
ni vittuako mä muista. Jos tulee valittaa ni saa kitarast kupolii. Voin viel maksaa sen kitaran siitä ilosta.
KIITTI MOI!!!

Se on juuri näin!
niinhän ne väittää..
ankkiz
10.11.2006 15:31:51

Mollaatko C64 musaa? Sehän on lähes parasta mitä löytyy :)
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi.
skellu
10.11.2006 15:51:05
Mollaatko C64 musaa? Sehän on lähes parasta mitä löytyy :)

En mollaa, puhuin vaan troosweeppauksen soundista :P
M4ss3 m/
19.11.2006 18:33:40
Voiko Slipknottia soittaa musaliikkeessä?
Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D
Dinky
19.11.2006 20:16:25
Kaveri kerto, että jossain musakaupassa oli jossain ovessa ym. selllanen lappu, jossa pyydettiin olla soittamatta enter sandmania.
Please don't say I'm insaine 'cause you can't be always right.
hullu_ukko
19.11.2006 21:45:14
Voiko Slipknottia soittaa musaliikkeessä?

Ei.. Musiikkiliikkeissä ei saa soittaa mitään.. Se on kiellettyä..
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
voima
20.11.2006 16:19:18
Kävin viime perjantaina musaliikkeessä ja kyllä siellä soitettiin smoke on the wateria ihan reippaasti eikä kukaan välittänyt. Vaikka meinasin jo itse mennä kysymään pojalta jos on pakko soittaa sitä samaa riffiä joka kitaralla mutta jäipä tekemättä.
Moi oon protuisti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)