Aihe: Lännen Jukka
1 2 3 4 5 6 7 8
AH3
06.11.2006 20:44:49
Mun mielestä Radio Helsingissä on Lännen-Jukka soinut ihan hyvin.
Mukava kuulla, että maastamme löytyy vielä valveutuneita radio asemia.Harmi ettei se kuulu täällä korpien kätköissä.Tarkoitan lähinnä autossa, jossa sitä raditsuumia tulee eniten kuunneltua.
No ehkä Lännen Jukka löytää vielä tiensä muillekkin radio asemille.
viiris
07.11.2006 16:30:43

Mutta onko tarina Lännen-Jukasta totta?
Roberto
07.11.2006 16:51:10

Mutta onko tarina Lännen-Jukasta totta?

On, tietenkin!
the bomb
07.11.2006 18:13:58
Vielä kesällä Karjalainen kertoi tiedotusvälineille Lännen Jukan olevan fiktiivinen hahmo, mutta viime tiistaina Kantritohtori-ohjelmassa J kertoi tavanneensa miehen mummolansa naapurissa v. 1973??? Onkohan kyseessä aito mielikuvitushahmo?
viiris
08.11.2006 12:08:47

Vielä kesällä Karjalainen kertoi tiedotusvälineille Lännen Jukan olevan fiktiivinen hahmo, mutta viime tiistaina Kantritohtori-ohjelmassa J kertoi tavanneensa miehen mummolansa naapurissa v. 1973??? Onkohan kyseessä aito mielikuvitushahmo?

Justiin tätä samaa meinasin ja mietin...
DoThePop
08.11.2006 12:29:52
No mutta tarina on joka tapauksessa loistava.Sillä onko tarina tosi vai fiktiota.Ei ole meikäläiselle juurikaan merkitystä.Mä voin kuunnella levyä ihan hyvällä mielellä ja ajatella tarinan olevan totta.
viiris
08.11.2006 14:32:23

No mutta tarina on joka tapauksessa loistava.Sillä onko tarina tosi vai fiktiota.Ei ole meikäläiselle juurikaan merkitystä.Mä voin kuunnella levyä ihan hyvällä mielellä ja ajatella tarinan olevan totta.

Tästä olen täysin samaa mieltä! Tarina (ja levy) on aivan loistava riippumatta siitä onko sillä todellisuuspohjaa.
the bomb
09.11.2006 10:56:30

Näin ilmeisesti artisti itsekin on alkanut ajatella.
A.Starving
09.11.2006 19:07:04
Artististi on itse useassa haastattelussa todennut, että tarina on niin hyvä, että jos se ei olisi totta, niin se olisi pitänyt keksiä. siitä voi kai jokainen itse päätellä mikä on se lopullinen totuus.
Ja itse levy on kyllä rouhevaa kamaa. Tai itse levyyn en kyllä ole päässyt tutustumaan, mutta Radio Helsinki on tosiaan hyvinkin kattavasti ja ahkerasti levyä soitellut. Pitänee joulupukille vihjaista, että voisi vaikka toun platan kuusen alle kuskata.
It's not that I'm old, your music really does suck.
Blue Moon
09.11.2006 19:32:31

Jii on vanha mainosmies, tietää miten nää hommelit pitää hoitaa...
Hasil Adkins stole my hot dog?
DoThePop
10.11.2006 12:10:33
Jukka on tosiaan entinen mainosmies.Mutta ei se mun mielestä paista negatiivisessa mielessä läpi sen tekemisistä.Mun mielestä Jukan touhuissa on aina suunnatonta innostumista nähtävissä.Vilpittömyys on yksi mikä Karjalaisesta aina tulee mieleen.Jukka tekee aina kaiken niin antaumuksella.Huomaa että Karjalainen on kova musiikki diggari.
Blue Moon
10.11.2006 14:39:27

Jukka on tosiaan entinen mainosmies.Mutta ei se mun mielestä paista negatiivisessa mielessä läpi sen tekemisistä.Mun mielestä Jukan touhuissa on aina suunnatonta innostumista nähtävissä.Vilpittömyys on yksi mikä Karjalaisesta aina tulee mieleen.Jukka tekee aina kaiken niin antaumuksella.Huomaa että Karjalainen on kova musiikki diggari.

Kyllä, juu, ehdottomasti samaa mieltä olen, vaikken aivan varaukseton JK diggari olekaan.
Hasil Adkins left me a mule to ride ?
Tarkastaja
11.11.2006 00:50:33 (muokattu 11.11.2006 00:54:33)
Mahtava levy ja pakkaus taitaa olla siisteimpiä mitä cd:llä on tullut nähtyä. Hienoutta lisää se että papallani on ollut tapana lauleskella osaa näistä veisuista.
MarkoA
12.11.2006 20:14:10
Tiedättekö saako mistään kuunneltua "maistiaisia" tuolta levyltä? Ei ole vielä rahaa ostoon, mutta kauhea hinku kuulla edes jotain. En ole radiosta onnistunut kuulemaan yhtään pätkää. Täällä olette niin kehuneet, että vaikuttaa hyvältä. Silti en periaatteesta halua ihan "sokkona" ostaa levyä nykypäivänä.
ou beibi, jeah! uh uh..
Mook
13.11.2006 15:38:47
Tiedättekö saako mistään kuunneltua "maistiaisia" tuolta levyltä?

Ainakin täältä:

http://musiikki.welho.fi/Magellan/p … llectionDisplay&viewId=1321406#
Mies, joka inhoaa lapsia ja pieniä koiria, ei voi olla läpeensä paha.
horsehead75
13.11.2006 21:31:46
Täällä saa tsekattua toisenlaisia maistiaisia:

http://www.lannenjukka.com

Tiedättekö saako mistään kuunneltua "maistiaisia" tuolta levyltä? Ei ole vielä rahaa ostoon, mutta kauhea hinku kuulla edes jotain. En ole radiosta onnistunut kuulemaan yhtään pätkää. Täällä olette niin kehuneet, että vaikuttaa hyvältä. Silti en periaatteesta halua ihan "sokkona" ostaa levyä nykypäivänä.
"Funk is that bumpy & groovy sound that hits your belly, sends out waves through the whole body, making you move your feet, nod your head and feeling alright"
Jarski
16.11.2006 21:40:22
Tuossa edellä jo mainittiinkin, kantritohtorissa Jukka heitti hyvää läppää. Taisi bluesministeri Kuloniemikin soittaa yhden vedon tosta platasta. Mutta kovaa tavaraa, ja Lännen Jukkahan on tosielämän henkilö!
Mika Antero
25.11.2006 09:35:39
Nyt vasta kuulin muutaman näytteen Lännen Jukalta. Kerrassaan loistavaa kamaa. Ja että tämmöinen on vielä myynytkin vissiin ihan hyvin. Liekö kansan maku yllättäen parantunut...
Akiman
05.12.2006 20:19:07

"Hyi vittu? Mitä paskaa tää on?!"
"Hei, voisi kuunnella toisenkin kerran."
"Jos laittais levyn pyörimään kymmenennen kerran."
"Voisi ehkä ostaa tän kaupungille mennessään."

Siinä suurinpiirtein meikäläisen kokemukset tähän mennessä. En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Joko tuo on äärimmäisen karmaisevaa skeidaa, joka on jo niin huonoa, että se muuttuu hyvällä tavalla hyväksi tai sitten se on niin uskomatonta neroutta, että se kuulostaa aluksi karmealta. Jotain brutaalilla tavalla mahtavaa ja härskisti koukuttavaa tuossa kuitenkin on, joten eipä siinä mitään, läheisestä divarista lähti tänään 9e hintaan pois, kun joku oli sen sinne varmaan ensimmäisen kuuntelun jälkeen kiikuttanut. Vuoden albumi? Tuskin, mutta ainakin brutaalimpaa kuin vuoden brutaaleimmat death-metal albumit ja ehdottomasti omalla pervolla tavallaan vuoden yllättäjä. Analysoi sitä sitten.
:: WWW.KORROOSIO.FI - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: HAASTATTELUISSA: SCAR SYMMETRY, ARCH ENEMY ja THE HAUNTED ::
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)