Jormaz 09.11.2006 08:24:25 | |
---|
Miees... |
Epämuusikko 09.11.2006 12:38:30 | |
---|
Lovex on Lovex. Isolla ällällä, oolla, veellä, eellä ja äksällä. Lovex kumartaa vain itselleen ja musiikkinsa ystäville, eikä häpeä samalla pyllistää muille. Nöyryys ei kulje tämän bändin kanssa samaa polkua, sillä itseään kunnioittava rock-bändi tietää olevansa maailman paras. Epäilemättä. http://www.jwra.net silmäni kaivautuivat juuri syvemmälle kuoppiinsa. Tuo Johanna Kurkela on aidosti (Epis siis ei nyt kuseta) aivan helvetin hyvä laulaja! Ääntä lähtee, laulaa Celine Dionia enemmän Celine Dionisti kuin Celine Dion itse, ainakin pari vuotta sitten kun häntä kuulin. Toivottavasti ei kuitenkaan maneerismiin asti. Hänelle toivon pitkää uraa. Jos jaksaisin äänestää, äänestäisin häntä. + yks kaveri teki hänelle pari biisiä. TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
porcupine 09.11.2006 13:08:49 | |
---|
Kyllä ne voittaa kun niillä on Paula Koivuniemikin bändissä. Ja Uula Salo. Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
Necromuru 09.11.2006 13:13:42 | |
---|
Onkohan Thunderstonella vuorostaan Lordi laulamassa stemmoja. :) ÄÄh |
Sertzo S 09.11.2006 14:42:49 | |
---|
laulaa Celine Dionia enemmän Celine Dionisti kuin Celine Dion No, no, annahan siimaa hieman, äläkä liioittele. Kaikki kunnia silti Johannalle.
|
Hate 09.11.2006 15:13:45 | |
---|
Eläkeläiset tois suomelle varman voiton. Tai sitten tämä nörttien lemppari, eli Loituma. Karva irti |
Black Star 09.11.2006 15:21:26 | |
---|
GO JETSETTERS! "Olisihan se futaajallekin kauhea paikka, jos tulee kesken matsin sydänkohtaus ja siinä nurmella ehtii vielä ajatella että pelasin muuten aivan vitun huonon pelin." Vesa-Matti Loiri |
habakoski 09.11.2006 16:26:16 | |
---|
Thunderstonelle lähtee äänet. Powermetallia ei ole koskaan liikaa. ;) Huvittavia kyllä ovat nuo Ylen sivujen hehkutukset. Kas kun ei: "INDX on raiskatusta teknosta ja lehmäänkatseen kaltaisesta väsyneestä popista risteytynyt talipallo, jonka sateenkaaresta löytyy uusia värejä. Kolmimiehinen kokoonpano (Rene Haavisto - pyllynpyöritys/hymistely, Jackson Shuudifonya - kiintiömusta/triangelisti, Ari Puro - levy-yhtiön vessapaperi) aloitti vuonna 2004 laskusuhdanteisen naarmuisen stigansa ohjaamisen kohti orjantappuralavoja, levytyssopimusmäntyjä ja pyöreänmuotoisia arvosteluja. Keimailevan ja heterorasistisen esiintymisen, sekä vastustamattomasti tarttuvien teinityttöjen käpälöimä yhtye on vuosien saatossa saanut kymmeniä kuulijoita ja saavuttanut sudenkuopan, jonka vierestä kukaan muu suomessa ei ole koskaan uskaltanut ilman kuulosuojaimia astua. 2000-luvun listapoppiin ja 2000-luvun klubihöttöön pohjautuva musiikki tarjoaa niin vauhdikkaita slovareita kuin utuista syntikointia kiedottuna ovelaan asennevammaan. IndX ei ole bändi. Mikä helvetti se on?" |
Antroid 09.11.2006 21:08:21 | |
---|
Eläkeläiset tois suomelle varman voiton. Tai sitten tämä nörttien lemppari, eli Loituma. Eläkeläiset tai Apocalyptica ois ollu kovia sanoja, mutta noista vaihtoehdoista valkkaisin Humanen. Tykkään siitä jollain tasolla...ehkä. |
-Cale 09.11.2006 21:11:03 | |
---|
Thunderstonelle lähtee äänet. Powermetallia ei ole koskaan liikaa. ;) Tästä emme kyllä ole samaa mieltä, mutta tuosta ryhmästä mieluiten tälle bändille soisi jatkopaikan, bändiltä kun löytyy muutama varsin mainio ralli. |
welho 09.11.2006 23:38:59 | |
---|
Eikös viisuihin pidä olla tarjolla joku aivan tuore biisi vai kuinkas se menikään? Itse ajattelin odotella keltä löytyy paras biisi ja siihen sopiva show ja siinähän se sitten on:) www.welhodrum.com |
mr_b 10.11.2006 00:13:37 | |
---|
Summer in the city and winters in Miami |
mr_b 10.11.2006 00:29:07 (muokattu 10.11.2006 00:29:42) | |
---|
Kas, täytyy ottaa vähän takaisin, yhtyeen musiikki ei kuullosta mitenkään niin kaamealta kuin oletin. Vanhaa Suedea on ilmeisesti kuunneltu? http://www.myspace.com/roseavenue "Boys of New York"? Voi noita tamperelaisia.... Summer in the city and winters in Miami |
Epämuusikko 10.11.2006 02:24:47 | |
---|
No, no, annahan siimaa hieman, äläkä liioittele. Kaikki kunnia silti Johannalle. Väitätkö vastaan? Typy oli lukiossa, kun häntä kuulin. Oli vaikutteet otettu. Helvetin hyvin lauloi jo silloin. Vaikutteet edellähän tässä itse kukin mennään. Sieltä se oma tyyli kaivetaan. Ex nihilo nihil. TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
Sertzo S 10.11.2006 09:23:48 (muokattu 10.11.2006 09:24:33) | |
---|
Väitätkö vastaan? Typy oli lukiossa, kun häntä kuulin. Oli vaikutteet otettu. Helvetin hyvin lauloi jo silloin. Vaikutteet edellähän tässä itse kukin mennään. Sieltä se oma tyyli kaivetaan. Ex nihilo nihil. Turha on tässä väitellä. Olen kyllä kuullut hänen( Johannan) ääntään, mutta tosin vain levyltä. Osaltani katson kuitenkin, että vertaus jenkkitähteen vielä ontuu. Kyllä hän silti lahjakas on ja osaava. Kaikkea hyvää hänelle toivon toki. |
Bonham 10.11.2006 09:42:53 | |
---|
Kas, täytyy ottaa vähän takaisin, yhtyeen musiikki ei kuullosta mitenkään niin kaamealta kuin oletin. Vanhaa Suedea on ilmeisesti kuunneltu? http://www.myspace.com/roseavenue "Boys of New York"? Voi noita tamperelaisia.... Näinhän se menee; lynkataan kuulematta... mutta ei toi ole mun mielestä lainkaan huono vaihtoehto viisuihin! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Sertzo S 10.11.2006 09:58:00 (muokattu 10.11.2006 09:58:41) | |
---|
Itse otan kantaa euroviisuihin vasta sitten, kunhan kuulen noiden valittujen pändien ja eri artistien esittämät biisit ensin ja makuni mukaan niitä sitten arvioin. |
kyuss 10.11.2006 10:48:45 (muokattu 10.11.2006 10:49:30) | |
---|
Musiikin ystävänä en pidä Euroviisuja oikein minään. Tosta jengistä silti luulen että Beats and styles vois tehdä aika kivan biisin. Onhan se tarttuvaa meininkiä. |
Kas, täytyy ottaa vähän takaisin, yhtyeen musiikki ei kuullosta mitenkään niin kaamealta kuin oletin. Vanhaa Suedea on ilmeisesti kuunneltu? http://www.myspace.com/roseavenue "Boys of New York"? Voi noita tamperelaisia.... Tuohan oli aika hyvä. |
mr_b 10.11.2006 12:31:10 | |
---|
Näinhän se menee; lynkataan kuulematta... Tuolla ulkonäöllä... mutta jep, syyllistyin, kadun, odotin jotain puolivillaista Hanoi/Negative -kopiota. Kappale tuli kuunneltua pari kertaa ja oikeasti ihan pidän siitä, olkoon euroviisukipaleensa samaa tasoa. Mutta oikeasti, palkatkaa/erottakaa stylisti. Summer in the city and winters in Miami |