askomiko 24.11.2003 22:42:48 (muokattu 25.11.2003 03:21:25) | |
---|
Danelectro sitar-systeemi Ring modulator. Gonkulator modulator (=särö+ring modulator) Electro harmonix micro synth. Line6 filter modeler. Ebow Siitä häröilyvermeitä joka lähtöön. Ja niin, ZVexin kaikki pedaalit sopinee tähän kategoriaan! www.zvex.com |
DEATH BY AUDIO TOTAL SONIC ANNIHILATION Tällänen ryökäle olisi hienoa omistaa. Menisi kalsaripyykiksi (sanan negatiivisessa merkityksessä) niin että amnesty ottaisi naapureiden kanssa yhteyttä pesäpallomailoin ja nyrkkiraudoin Arvostelu: http://guitargeek.com/reviews/dba_total_sonic.php Kotisivu: (kuuntele ääninäytteet... löytyy linkseistä) http://www.killerrockandroll.com/deathbyaudio/ ... ei herkkä hermoisille eikä diabeetikoille tahi auditiivis-epilektikoille. Sairasta... "Hyvässä vahvistimessa on aivojen ja järjen sijasta sydän & sielu... kiva pepa ja tissit" -Hugh Hefner |
Jurza 25.11.2003 08:40:04 | |
---|
hmm. Mites olisi Talk Box? sillä ainakin pystyy tekemään aika tyylikkäitä saundeja. "Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan |
Locrian 25.11.2003 08:55:53 | |
---|
Purple Haze (fuzz/moduloiva oktaaveri)+Mikä Tahansa Bassowahi.Ite käytän Iban WH-10:iä.Soundi muistuttaa lähinnä didgeridoota.Oon ihan oikeesti saanu pari kaveria uskomaan että kyseessä on samplattu ja hilusti muokattu didgeridoo... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
JLM 25.11.2003 11:10:33 | |
---|
Ibanez pm-7 ja cf-7 on aika hyvä kombo. Jos olisi rahaa niin hankkisin ehdottomasti EHX Micro-synth -pedaalin häröilyvarusteeksi. |
p130 25.11.2003 14:09:42 | |
---|
hmm. Mites olisi Talk Box? sillä ainakin pystyy tekemään aika tyylikkäitä saundeja. Danelectron Free Speech Talk Box. Aika helkkarin paljon yksinkertaisempi käyttää ja edullisempi kuin "perinteinen" Talk Box. Mutta toimii! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
saturnzreturn 25.11.2003 14:12:01 | |
---|
ite oon ihmetelly että mistä sais sellasen fender blenderin...se on distortion beyond distortion beyond distortion.... todella sairas pedaali, varsinainen kaiuttimien ja tärykalvojen räjäyttäjä.. ei naiset käy paskalla |
Hornanturska 25.11.2003 16:56:21 (muokattu 25.11.2003 17:02:08) | |
---|
Danelectron Free Speech Talk Box. Aika helkkarin paljon yksinkertaisempi käyttää ja edullisempi kuin "perinteinen" Talk Box. Mutta toimii! joh. tänään tsekkailin millbrookissa tota mutta miten helvetissä sä vingut sinne?? Pitääkö siinä pitää sitä efektipedaalia naamassa kiinni? Edit:siis toimintaperiaatteen tiedän(Sen verran Bon Jovi videoita takana >:) Mutta jos toi on lattialla toi efekti niin aina ,kun sitä pitäisi käyttää niin pitäis mennä lattialle mahalleen puhaltelemaan sitä?? >:P Miks mie en tajuu? 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
p130 25.11.2003 17:16:27 | |
---|
joh. tänään tsekkailin millbrookissa tota mutta miten helvetissä sä vingut sinne?? Pitääkö siinä pitää sitä efektipedaalia naamassa kiinni? Kyllä siihen pakettiin myös se "letku" kuuluu. Eivät varmaankaan pidä esillä hygieniasyistä. Eihän siitä mitään tulisi kun kaiken maailman muusikot (kerrankin sananmukaisesti) kuolaisivat myytäviin vehkeisiin... Bon Jovi -meiningit sillä saa aikaa takuuvarmasti!!! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Hornanturska 25.11.2003 17:19:50 | |
---|
Juuh. Olen löytänyt paljon hauskaa. Ostoslistalle lähtee nyt(nämä siis ilman testiä mutta kuullostaa hyvältä: Danelectro: Free speech talkbox Shift Daddy(Kenelläkään mitään hajua miten paljon tällä saa nuottia venytettyä?? Samaa tyyliä whammyn kanssa??) Digitech: Synth wah digiDelay. Onkohan levytukussa miten kattava valikoima noita Digitechejä? 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
Dumb 25.11.2003 17:29:24 | |
---|
Onkohan levytukussa miten kattava valikoima noita Digitechejä? Ei varmaan ensimmäistäkään. Tietääkseni Levytukku ei Digitechiä myy. |
Hornanturska 25.11.2003 17:33:22 (muokattu 25.11.2003 17:33:48) | |
---|
Ei varmaan ensimmäistäkään. Tietääkseni Levytukku ei Digitechiä myy. Näin vaan Whammyn siinä ikkunassa? Jotenkin ynnäilin itsekseni 1+1 ja tulin päässäni siihen tulokseen, että kai ne niitä myy.Whammykin oli ihan uusi. Tai ainakin näytti ihan WH-4:lta ja hintaakin oli se 320€ >:( Mistäs löydän digiteekit? 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
Dumb 25.11.2003 17:37:01 | |
---|
Mistäs löydän digiteekit? Digitechin kotisivujen mukaan Englund Music on pedaalien maahantuoja/huoltaja. |
Kapane 25.11.2003 19:21:11 | |
---|
Toi total sonic annihilation on kyllä maailman skisoin spedu... hitto ku pitäs vaan jenkeistä tilata...vai pitääkö? Raha on ku fyrkkaa |
J.Ahonen 26.11.2003 10:56:21 (muokattu 27.11.2003 11:31:57) | |
---|
Hornanturska, Minulla on kaapissa digitegh rp5 multiefekti, se on vailla muuntajaa, ja muutamissa napeissa on kosketus häiriötä, Saat sadalla eurolla, jos kiinnostaa, näin jkl:n musapörssissä saman vehkeen käytettynä 350e, minulta saat jopa "tyylikkään" kantolaukun siihen. Kyllä siitä aika ufot saa kun mielikuvitusta käyttää. Siinä on efektiä joka lähtöön, taitaa olla whammykin jos oikein muistan. Siinä on myös wah poljin mitä voi käyttää joka efektiin, eli esim säätää siitä portaattomasti kaikuja jne.. email on jukkaahonen@suomi24.fi jos kiinnostaa. Ne kosketushäiriötkään ei varmasti ole mikään ihme temppu korjata. Anteeksi siis kyseessä on rp6 |
fridgebuzz 02.12.2003 16:06:43 | |
---|
DEATH BY AUDIO TOTAL SONIC ANNIHILATION ... Heh. Olisi ollut mahdollisuus saada vaihtokaupassa tuollainen, sarjanumeroltaan ykkönen eli ensimmäinen koskaan massatuotantoon tehty tuolta jostain Amerikan foorumilta tässä aikoinaan.. Mutta olisi pitänyt vaihtaa tuo PDS-8000 pois, ja sehän ei käy. |
Dumb 02.12.2003 16:22:24 | |
---|
Katsos vaan, fridgebuzzkin on vielä mukana kuvioissa! Eilen juuri mietin, että minneköhän sinäkin olet kadonnut palstalta, heh. |