Lord Torment 21.05.2006 02:26:28 | |
---|
Helevettiläine! Sity marketista ostin eilen code is red...in. Pirun hyvä mättö. Etenkin Vegetative State on jette bra. Ja midpraissina makso vaan 12 eukkua. Je. |
jussiohman 27.06.2006 14:46:38 | |
---|
Kattelen tässä kaverin lainaamaa Punishment In Capitalsia. Ihan vitun kovaa kamaa. Loistava bändi. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
mindsnare 27.06.2006 18:52:58 | |
---|
Tämän Code Redin nimikkobiisin mainrihvi tuo pakonomaisesti mieleeni Enemy of the Music Businesin Next On The Listin. Itse lämpenen enemmän tähän jälkimmäiseen ja sen takia tuo nimikkobiisi on jäänyt jotenkin vähemmälle huomiolle. Mutta nappis on nappis, helvetin hyvää kuitenkin. |
south_of_heaven 28.06.2006 10:40:33 | |
---|
Muutama levy on tullu tsekattua... Hyvää luotettavaa perusmättöä. En oo koskaan mitenkään hirveän innoissani bändistä ollut, mutta uskon silti että bändin paras tuotanto on vielä kuuntelematta. itki south_of_heaven |
Ben_D 28.06.2006 11:07:16 | |
---|
mutta uskon silti että bändin paras tuotanto on vielä kuuntelematta. Tuskin.... |
south_of_heaven 28.06.2006 11:09:17 | |
---|
Tuskin.... no, en ole uusinta kuullut, ja tuolla näyit sitä hehkuttelevan. itki south_of_heaven |
Ben_D 28.06.2006 11:14:21 | |
---|
no, en ole uusinta kuullut, ja tuolla näyit sitä hehkuttelevan. No se on helvetin hyvä levy, mutta pidän itse esim. Harmony Corruptionia helvetin paljon parempana.....bändin ehdoton ykkösralli on Mass Appeal Madness...nam. |
Deino 28.06.2006 13:44:41 | |
---|
bändin ehdoton ykkösralli on Mass Appeal Madness...nam. Paras grindibiisi evö. Deino vaan |
Ben_D 28.06.2006 15:42:45 | |
---|
Paras grindibiisi evö. Vittuun genret, mutta muutamaa grindkohtaa lukuunottamatta aika dödöö on toi kipale. |
slowdive 28.06.2006 19:51:39 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
slowdive 29.08.2006 10:21:47 | |
---|
Uutta Napalm Deathia biisin verran löytyy Century Median sivulta. "When All Is Said and Done" on rallin nimi ja kuulostaa helvetin hyvältä. Enpä osannu linkittää, mutta: www.centurymedia.com -> media "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
slowdive 09.11.2006 20:43:27 | |
---|
Jii-hhaa! Bändi tulee Suomeen neljälle keikalle. Saa näemmä viettää syntymäpäiväänsä Napalm Deathin merkeissä. 17.01. Helsinki - t.b.a. (Finnland) 18.01. Tampere - t.b.a. (Finnland) 19.01. Oulu - t.b.a. (Finnland) 20.01. Jyvaskyla - t.b.a. (Finland) http://www.enemyofthemusicbusiness.com/"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Jep jep aattelin et jos kävis tarkastaa lutakon keikan. Pitää alkaa kyl kuuntelee napalmi kuolemaa täs, ei oo tullu vähään aikaan kuunneltua "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Räkkipeli 10.11.2006 09:27:33 | |
---|
En yleensä diggaa tällaista musiikkia. Minulle on ollut tärkeää erottaa lyriikka biisestä. Mutta tällä kertaa yllätyin kylläkin. Uusimman levyn kävin kuuntelemassa ja hyvältähän se kuulosti. Soundimaailma ei mennyt liian plörinäksi, vaan myös selkeitä kohtia löytyy ehkä jopa enemmän kun sitten niitä mistä ei kitaroistakaan saa selvää(Rotten Sound -ilmiö). Voisin jopa lähtee keikallekki! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
zeta 10.11.2006 13:10:31 (muokattu 10.11.2006 13:12:33) | |
---|
Minulle on ollut tärkeää erottaa lyriikka biisestä. Onneksi lyriikkavihko ei ole mikään kovin uusi keksintö. Ihan hyvältä kuulostaa toi uus biisi. Pitäisi melkein ottaa lähempään tarkasteluun uusi Napalm Death jahka kerkeää. Ylipäätään Napalm Deathiin ei ole tullut pintapuolista syvemmin tutustuttua, mitä nyt Enemy of the Music Businessia on tullut muutamaan otteeseen kuultua. Ihan hyvä levy sekin. |
salmivaara 10.11.2006 20:15:52 | |
---|
Onneksi lyriikkavihko ei ole mikään kovin uusi keksintö. Ei ämpeekolmosten mukana tuu mitään vihkoja lol Against the grain |
Sahtimies666 12.11.2006 16:58:06 | |
---|
Tuo sanojen erottaminen on jännä juttu..ku kuinka moni oikeesti saa selvää aina edes suomalaisesta popmusiikista mitä siellä sanotaan? Mä voin ainaki sanoa että vähän väliä kuulee jotain ihan ihmeellistä. Sitä varten on booklet niin kuin jo mainittiinkin. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Aegis 12.11.2006 21:10:52 | |
---|
Entäs joku ooppera sitten? Tame wolves are nothing but dogs. |
salmivaara 13.11.2006 11:21:03 | |
---|
Entäs joku ooppera sitten? Ihan tyhmää ja huonoa sekin. Against the grain |
Räkkipeli 13.11.2006 11:31:08 | |
---|
Tuo sanojen erottaminen on jännä juttu..ku kuinka moni oikeesti saa selvää aina edes suomalaisesta popmusiikista mitä siellä sanotaan? Mä voin ainaki sanoa että vähän väliä kuulee jotain ihan ihmeellistä. Sitä varten on booklet niin kuin jo mainittiinkin. Niin. Sitä nyt meinasin että sanat ei kuulosta itse tekstiltä vaikka olisikin lukenut sanat. Eli siis käytännössä laulaja ei edes lausu varsinaisia lyriikoita vaan sönkkää sinnepäin kuulostavaa siansaksaa. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |