Kitarmän 20.08.2006 22:07:01 | |
---|
Ja niitä stomp modelereita on siellä lattioilla näkynyt myös. näit väärin, ne oli ovistoppareita.... ite oon kerran päässy testaamaan tuota ja sanon että pysyisin kaukana. Itellä on Laneyn Lc15 (josta jopa jucciz mainitsi!!!!) tämä ja joku säröpedaali niin saa melko hyviä soundeja aikaan.. |
UnBrain 29.09.2006 19:32:00 | |
---|
Mää ostin vuosi sitten itelle tollasen 2x75w spider 2:n. Sillon vuosi sitten tuo kuulosti aivan älyttömän hyvälle jne. mutta nyt alkaa tuntua että tuosta soundista puuttuu jotain. Bändin kanssa soittaessa puuroutuu melko pahasti ja sanotaan esimerkiksi Iron Maidenin soitossa nuo säröt on vähän huonoja. Kannattaisko tuohon ottaa kaveriksi jotakin rehellistä säröpedaalia josta sais laitettua kunnon säröä perushevistä rässiin ja dödöön asti? Kun semmoista kunnon säröä ei tunnu millään löytyvän vaan ärsyttäviä pörinöitä ainoastaan, tai sitte olen vähän turhan käsi näiden vehkeiden kanssa. Kitarana on tällä hetkellä LTD M-400 aktiivimikeillä mikäli se yhtään auttaa säröpedaalin suosittelussa, mikäli siis sellainen on tarpeen. Se on muuten jännä juttu miten tuo korva muuttuu ajan kanssa. Silloin muutama vuosi takaperin kun hommasin mun ekan kitaran ja vahvarin(joku yamahan 15w halpispörsiä) niin kun strykasta vähän pisti säröä nii heti se kuulosti täysin identtiselle jonkun Metallican kanssa, sitten kun tuli bändi hommat mukaan niin tuo line-6 oli todella mahtavan kuuloinen peli (yamahaan verrattuna tämä on varmaan lähes poikkeuksetonta, heh), mutta nyt kun korva alkaa olemaan vielä vaativampi soundin suhteen niin tuokaan ei enää kelpaa. Noin niinkuin öfftöpiskinä Kyllä tokenee! |
oulamaa 02.10.2006 17:08:21 | |
---|
Ainakin siitä lähtee mölyä...treeniksellä soitan spiderin pari tuumaa pienemmällä mallilla ja master volumea ei korvatulppien kanssa tarvii nostaa edes puoleenväliin:D |
slowfinger 02.10.2006 17:23:07 | |
---|
Ainakin siitä lähtee mölyä...treeniksellä soitan spiderin pari tuumaa pienemmällä mallilla ja master volumea ei korvatulppien kanssa tarvii nostaa edes puoleenväliin:D Ainakin 30w ja 212 mallit eivät ole olleet sieltä kovaäänisimmästä päästä. clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension. |
santa 03.10.2006 09:42:53 | |
---|
komppaan. kierrotkin onnistuu ihan mukavasti. minulla 212 ja mitään vikoja ei ole ilmennyt. |
oulamaa 03.10.2006 12:27:55 (muokattu 03.10.2006 12:28:38) | |
---|
omistamastani, 120w 210 mallista kyllä lähtee ääntä... |
tjugo85 09.11.2006 20:36:10 | |
---|
|
clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension. |
oiva tumpeloinen 09.11.2006 20:38:59 | |
---|
|
-Cale 09.11.2006 21:19:33 | |
---|
Kaverilla on reeniksellä tollanen ja se sekottaa aina mun sekä oman saundinsa sillä että en suosittele kyseistä laitetta kenellekkään. |
Takajeejee 09.11.2006 21:30:16 | |
---|
Could it be a new day? |
Faceless 09.11.2006 22:37:35 | |
---|
Itellä on tuo spider II 112 kotona ja voin sanoa että se on kelpo peli kotisoitteluun, mutta kun itselläkin vaatimukset kasvaa ja keikkaa pukkaa niin pitää pistää vaihtoon. Eli ei mikään paras, mutta kotisoittoon ihan hyvä. Just when we realize that we are alive, we die |
vmp123 18.10.2007 02:53:29 | |
---|
- http://www.cc.jyu.fi/~vitapasa/ - |
Karhukoira74 18.10.2007 09:25:23 | |
---|
Itelläni on ollut reilun puoli vuotta....pienimuotoisia soitantoja takana muutama, ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Ainakin ite olen aika paljon rampannut noita valmiita mallinnoksia, ja ihan sieltä pienellä säädöllä löytyy käyttökelpoisia soundeja hevistä humppaan (häissä testattu). Kotisoitteluun hauska peli, kun nyt ei tarvii volat olla tapissaan, että soundit pysyy kasassa. Tietty riippuu paljon mitä aikoo soitella....mutta tällaiseen hevi-humppa osastoon ihan pätevä peli. Hommasin vielä Shortboardin, niin pystyy ohjailemaan paremmin. TOKI haaveissa on itelläkin edelleen putki+nuppi, mutta kun on menny nyt noihin kitaroihin kaik ylimääräinen... ;) Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |