Bald Anus 08.10.2006 20:50:44 | |
---|
Minä: "Ootteko te kuullu sitä Uniklubin huomenna -biisiä?" Yleisö: "Joo!" Minä: "Joo... Se on ihan paska!" "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
samsonov 08.10.2006 21:40:13 | |
---|
Hynynen: "Tässä vaihees mun pitäs kysellä jotai et mitä teille kuuluu. Mut tiiättekö et minua ei oikeesti kiinnosta." "Tulis tos teostot tilille ja tiiättekö mitä??! Me ollaan iha helevetin rikkaita!" Hynynen on aika hilpee veikko. Sit Ankkarockis Turbonegrol oli pari iha hauskaa :D Hank: "You know, we are criminals, we stole gas from every gas station when coming here!" Happy Tom: "Shell Tampere!!1" Hank: "I've heard you finns are all alcoholic, so are we! It's nice to play in here AA-club" nojaa All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Vainaja 11.10.2006 17:58:07 | |
---|
Minä: "Ootteko te kuullu sitä Uniklubin huomenna -biisiä?" Yleisö: "Joo!" Minä: "Joo... Se on ihan paska!" Vittu..voiko tosta spiikki enäää parantua? Helvetin hauska mutta samalla silkkaa faktaa... The Land is silent...Before the storm! |
Spike 11.10.2006 21:39:57 | |
---|
Ruisrockissa repeilytti kovasti Soilworkin (ilmeisesti, joku metallibändi rantalavalla kuitenkin) tahaton tilannekomiikka: (Biisi loppuu ja laulaja aikoo spiikata seuraavan sisään. Silja Line ajaa ohitse. Laulajalta menee pasmat sekaisin.) "Holy fuck!" (Hetken aikaa itsensä kokoamista...) "So, uh, you guys like Swedish heavy metal or what?" Vapaasti hataria muistikuvia mukaillen... Aika tiukka keikka, pakkohan se uimaan oli mennä sen jälkeen. Clearly motivated by an unholy alliance.
O: Single coil tai singlecoil-sized humbucker |
Jani The Rock 11.10.2006 21:52:01 | |
---|
Mode, vaihdatko threadin otsikon? Esim. "Lautapäät lauteilla" vois olla ihan jees. Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Gumar 22.10.2006 20:02:30 | |
---|
Oltiin koulussa kerätty rahaa taksvärkkistä ja massit lahjotettiin hyvään tarkotukseen pelastushelikopteri 'Sepelle'. Se Sepen edustaja piti vitun liikuttavan puheen kuinka me tuetaan tärkeää työtä jne. Sitten kaverin bändi soitti juhlissa: "Tää seuraava biisi on omistettu sepelle. Sen nimi on 'No Reason To Fly'." kyllä nauratti. |
Guitarwall 22.10.2006 20:07:48 | |
---|
^Mahdollisimman tyhmä spiikki mahdollisimman väärässä paikassa. Kyllä ihminen on tyhmä. Who do you trust when everyone's across? |
Blasphemer 22.10.2006 22:51:20 | |
---|
En kyllä muista tähän hätään yhtään, mutta aina ei ole ollut valot päällä, kerran kävi niinkin, etten saanut keikalle mikkiä ollenkaan. Taisi olla parempi niin sillä kertaa. "You sense my presence here Like the fear of cancer"
Darkthrone - The Cult of Goliath |
Bald Anus 24.10.2006 00:14:27 | |
---|
Oltiin koulussa kerätty rahaa taksvärkkistä ja massit lahjotettiin hyvään tarkotukseen pelastushelikopteri 'Sepelle'. Se Sepen edustaja piti vitun liikuttavan puheen kuinka me tuetaan tärkeää työtä jne. Sitten kaverin bändi soitti juhlissa: "Tää seuraava biisi on omistettu sepelle. Sen nimi on 'No Reason To Fly'." kyllä nauratti. Jaahas, taisi olla meidän bändi. Terve, Juuso! "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
jannu 24.10.2006 03:46:20 (muokattu 24.10.2006 03:50:13) | |
---|
Hanhiniemeltä lähti useampi hyvä Kolmannen Naisen Lutakon keikalla. Yksi tilanteista, vapaasti mukaillen: ("Oh Sammy" loppuu) PH: "Joo, on tullut tehtyä ralleja noista Babizinin veljeksistä... Jos toi äskeinen biisi kertoi Sammysta, niin kai tää seuraava sit kertoo Kirkasta... Eikös ne jotain kreikkalaiskatolisia ole?... Vai onko ne juutalaisia? Ihan siis mielenkiinnosta kyselen..." ("Äiti pojastaan pappia toivoi" alkaa) Knight Rider - A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist! |
skebajaba 25.10.2006 00:21:57 | |
---|
oman bändin suusta. - olemme tanssimusiikkia, tulkaa tanssimaan - ajelin pallikarvani kesän kunniaksi, kattokaa vaikka (kyseinen henkilö oli minä:D) - nää valot häikäsee niin paljon etten nää sinne yleisöön mut tiedän että teitä on siellä ihan vitu**i! - hei! yrittäkää ees vähän! - tota öö...mä oon mikko ja mun nimi on mikko - WWW.CRANIUMBAND.COM - |
futhermucker 29.10.2006 18:21:40 | |
---|
Olisikohan ollut RMJ 2004 ja itse Matti Nykänen aina niin hehkeän morsiamensa kanssa lavalla... Matti: "Haluaako tytöt pillua..." Jee.. Kyllähän se aamulla rapulassa nauratti! Rok rok! |
Roberto 29.10.2006 20:06:18 | |
---|
|
Blasphemer 30.10.2006 10:04:46 | |
---|
Matti: "Haluaako tytöt pillua..." Samainen repliikki kuultiin myös Ville Laihialan suusta Poisonblackin Lutakon keikalla tänä syksynä. "You sense my presence here Like the fear of cancer"
Darkthrone - The Cult of Goliath |
spindel 02.11.2006 13:26:07 | |
---|
Matti: "Haluaako tytöt pillua..." Kyllä Matti osaa...tosta repliikistä huokuu kyllä aikamoinen "pakko heittää jotain hauskaa" - fiilis. Tai sitten Masa oli tosissaan, mene tiedä. En tiedä onko joku jo laittanut tämän. Ilosaarirokissä Hynynen heittää: H: Tiedättekö te mitä rakkaus on ? ( känninen festariyleisö on, että wtf ? ) H: Se on sitä mitä sun naises tekee sillon kun sää nussit heehee... Toinen lausahdus Kotiteollisuuden parista: - Meidän musiikki on kuin ripuli. Ei tarvii kun pyllistää ja sitä tulee ! Sheena is a punk-rocker ? |
helou 08.11.2006 08:43:46 | |
---|
Laulaja noin kolmannen biisin jälkeen viime kesänä "Voi Vi**u kun on kova soijja!!" Vahingossa tietty suoraan mikkiin ja alkuilllasta, milloin perheen piemimmätkin paikalla. Elä hyvin |
Kugelmeister 09.11.2006 17:54:43 | |
---|
mulla kävi samanmoisesti, mutta totesin ihan ytimekkäästi vaan että "vittu" mikki 5cm päässä suusta kun en saanut säröpedaalia toimimaan. ja keikka alotettiin sillä että "moi, me ollaan jölskäri ja meillä ei ole housuja". |
mulla kävi samanmoisesti, mutta totesin ihan ytimekkäästi vaan että "vittu" mikki 5cm päässä suusta kun en saanut säröpedaalia toimimaan. ja keikka alotettiin sillä että "moi, me ollaan jölskäri ja meillä ei ole housuja". Hatanpään lukiossa Estradissa-tapahtumassa? |
Kugelmeister 10.11.2006 19:07:31 | |
---|
joo, soitettiin aikas lailla päin vittua kolmen päivän harjotuksella:D |
Oceancalibra 11.11.2006 10:57:03 | |
---|
Mokomalta hyvä välispiikki eile: Annala: "Kuka myöntää olleensa teini vuonna 88 (olikoha se tuo vuosi)?" Annala: "Sie ainaki valehtelet, eihä sulla kasva etes parta" Saikkonen: "Se on tyttö" "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |