Aihe: EZ Drummer Drumkit From Hell EZX
1 2
KJM
09.11.2006 13:38:31
Heh..ostin ko. liikkeestä jo pari viikkoo sitten :)

No mitäs oot tykänny? :o
On turhaa tämä taivas, tämä helvetti, jos en saa sitä jakaa kanssasi.
McNulty
10.11.2006 00:14:43
Mua on alkanut tuo DFH Superior kiehtomaan. Toisaalta kiehtoo ne kaikki mikkien vuodot yms. vaikka en minäkään niitä toistaiseksi tarvitse. Riittää tosiaan se, että saisi omille biiseille midirumpuja paremmat rumpusoundit.
"Serenity Now!" -Frank Costanza
Antti1
10.11.2006 12:59:35
Superior on ihan älyttömän hyvä softa, jos on aikaa upottaa muutama kymmentä tuntia kokeiluun ja hakemiseen. Sen jälkeen silläkin saa presettien avulla tehtyä nopeasti hyvää jälkeä. Mä ostin sen aikanaan, koska pidän säätämisestä ja sillä on myös hyvä harjoitella kannujen miksaamista: soittelee kotona linjaan vaan jotain riffejä bassolla sekä skeballa, siinä on jo hyvä treenipohja puolessa tunnissa tehtynä.

Ehkä vähän kallis harjoittelua varten, mutta on siitä muussakin käytössä hyötyä, ehkä. :)
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Ben_D
10.11.2006 13:26:53

Superior on ihan älyttömän hyvä softa, jos on aikaa upottaa muutama kymmentä tuntia kokeiluun ja hakemiseen. Sen jälkeen silläkin saa presettien avulla tehtyä nopeasti hyvää jälkeä. Mä ostin sen aikanaan, koska pidän säätämisestä ja sillä on myös hyvä harjoitella kannujen miksaamista: soittelee kotona linjaan vaan jotain riffejä bassolla sekä skeballa, siinä on jo hyvä treenipohja puolessa tunnissa tehtynä.

Ehkä vähän kallis harjoittelua varten, mutta on siitä muussakin käytössä hyötyä, ehkä. :)

Just tän kymmenien tuntien säätämisen takia myin Superiorin veks :)
http://www.fiercemetal.org
Antti1
10.11.2006 13:33:01
Just tän kymmenien tuntien säätämisen takia myin Superiorin veks :)

Ääh, väärä asenne. Softathan ostetaan sen takia, että saadaan hieroa niitä iät ja ajat, ja loppupeleissä huomataan ne turhiksi omaan käyttöön. Ai mutta sähän teitkin näin.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
KJM
10.11.2006 13:43:17
Ääh, väärä asenne. Softathan ostetaan sen takia, että saadaan hieroa niitä iät ja ajat, ja loppupeleissä huomataan ne turhiksi omaan käyttöön. Ai mutta sähän teitkin näin.

No se vähän riippuu just siitä et mihin sitä aikoo käyttää.. siihen säätämiseen vai siihen että esim. saa suht nopeesti suht hyvät rummut demoon.
On turhaa tämä taivas, tämä helvetti.
Antti1
10.11.2006 13:46:34
No shit Sherlock? Kaikki noi Toontrackin viritykset on hyviä omiin juttuihinsa. Sen takia niitä eri "malleja" kai markkinoilla onkin, luulenpa.
KJM
10.11.2006 13:53:23
No shit Sherlock? Kaikki noi Toontrackin viritykset on hyviä omiin juttuihinsa. Sen takia niitä eri "malleja" kai markkinoilla onkin, luulenpa.

aivan, mutta meinasin vaan kun sanoit että softia ostetaan sen takia että niitä hierotaan iät ja ajat, niin ei välttämättä kaikki osta sen takia.. :o
On turhaa tämä taivas, tämä helvetti.
Antti1
10.11.2006 13:58:40
Njoo, kunhan höpöttelen omituisia. Ei kaikkea kannata lukea, kuin piru raamattua.

Onpa mulla muuten ollut informatiivisia kirjoituksia tässä lähiaikoina. Pitäisiköhän pistää sontafiltterin asetukset taas asteen tiukemmalle?
McNulty
11.11.2006 00:27:11
Mua ei itseäni säätäminen haittaa. Oikeastaan hyväkin jos on "varaa" eikä niin että loppuisi kesken. Mielummin syön liikaa kuin liian vähän, mielummin juon sopivasti :)

Pitänee vissiin ensi vuoden puolella sijoittaa Superioriin. Suunta on varmasti parempaan, kuin pelkät midirummut.
"Serenity Now!" -Frank Costanza
Antti1
11.11.2006 11:28:26
Superioria saa sitten ihan Suomestakin Saksan hintoihin ainakin SLSX:stä. Nettisivuilla taisi olla vähän ilmaa hinnassa, mutta paikanpäältä hakiessa homma korjaantuu pikaisella neuvottelulla. Ainakin meikäläisen tapauksessa näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)