Veikko 03.10.2006 18:03:11 | |
---|
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Mikaelo 11.10.2006 12:33:33 | |
---|
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
HaloOfFlies 17.10.2006 23:25:42 | |
---|
Yahoo Sportsilta luvassa tällä viikolla kolme ottelua. Ensi yönä Dallas - San Jose, alkaa 5.30 Suomen aikaa, torstaiyönä Pittsburgh - NY Islanders kello 2.30 ja lauantaiyönä Detroit - Edmonton kello 5. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Seppo_Howitzer 18.10.2006 12:36:15 | |
---|
Buffalo murkasi Philadelphian 9-1. Toivottavasti vire jatkuu koko kauden. "When some little goth slut tells me that MARY-FAGGOT MANSON is extreme metal... I wanna see her ass raped by a rhino with herpes!" |
Veikko 19.10.2006 11:43:17 | |
---|
Mikko Lehtonen pelasi viime yönä huikeat 27.02 Nashvillen paidassa. Melkoinen jääaika. Malkinkin tehdä pläjäytti maalin. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Dunga 19.10.2006 12:05:20 | |
---|
Mikko Lehtonen pelasi viime yönä huikeat 27.02 Nashvillen paidassa. Melkoinen jääaika. Malkinkin tehdä pläjäytti maalin. Tais olla Timosen jääaika tuo. Lehtosella 11.20, ei huonosti sekään. Paskallakin on tekijänsä. |
Veikko 19.10.2006 12:15:51 | |
---|
Tais olla Timosen jääaika tuo. Lehtosella 11.20, ei huonosti sekään. Tekstiteeveessä luki Lehtosen kohdalla toi aika. Saattaa olla kyllä kämmi. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Black Star 19.10.2006 13:11:11 (muokattu 19.10.2006 13:11:37) | |
---|
Tekstiteeveessä luki Lehtosen kohdalla toi aika. Saattaa olla kyllä kämmi. Ylellä tulee noita kämmejä & käännöskukkasia (kääntelevät NHL.comin haastatteluista t-tv:lle.) esim. Vincent Lecavalier sanoi rankkareihin päättyneen Atlanta-matsin jälkeen NHL.comille että Lehtoselle on vaikea tehdä maaleja hänen isokokoisuutensa vuoksi, kun taas YLE:n teksti-tv:llä oli että Lehtosen mukaan on vaikea tietää mihin Lecavalier ampuu kun on niin isokokoinen (en löydä tästä mitään logiikkaa) |
Turder 19.10.2006 13:25:19 | |
---|
Ylellä tulee noita kämmejä & käännöskukkasia (kääntelevät NHL.comin haastatteluista t-tv:lle.) Välillä on ollut myös maalintekijät väärinpäin eli kotijoukkueella vieraitten ja silleen. Tuo Lecavalier kommentti silloin veti kyllä pään pyörälle aamutuimaan. Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
Mikaelo 22.10.2006 23:30:06 | |
---|
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
HaloOfFlies 08.11.2006 09:55:59 (muokattu 08.11.2006 10:46:10) | |
---|
Google Videoon on nyt lisätty mahdollisuus ladata ja katsoa kokonaisia NHL-otteluita omalta koneelta koska tahansa. Mukana on niin tämän kauden pelejä, kuin vanhoja klassikko-otteluita. http://video.google.com/nhl.html Ensi maanantaina Buffalon pelatessa Carolinaa vastaan Teppo Numminen pelaa uransa 1252. NHL-ottelun ja ohittaa Jari Kurrin eniten NHL-pelejä pelanneena eurooppalaisena. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Google Videoon on nyt lisätty mahdollisuus ladata ja katsoa kokonaisia NHL-otteluita omalta koneelta koska tahansa. Mukana on niin tämän kauden pelejä, kuin vanhoja klassikko-otteluita. http://video.google.com/nhl.html Ensi maanantaina Buffalon pelatessa Carolinaa vastaan Teppo Numminen pelaa uransa 1252. NHL-ottelun ja ohittaa Jari Kurrin eniten NHL-pelejä pelanneena eurooppalaisena. Onnea Tepolle. Hieno juttu, että nimenomaan suomalaiset on ton tilaston kärjessä, eikä esimerkiksi naapurimme Ruotsi All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
HaloOfFlies 09.11.2006 13:27:33 | |
---|
Onnea Tepolle. Hieno juttu, että nimenomaan suomalaiset on ton tilaston kärjessä, eikä esimerkiksi naapurimme Ruotsi On kyllä joo. Tuo palvelu on muuten käynnistetty yhteistyössä NHL:n kanssa ja se on ilmainen vain marraskuun kahden ensimmäisen viikon ajan. Sen jälkeen se muuttuu maksulliseksi. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Mikaelo 09.11.2006 13:48:06 | |
---|
Onnea Tepolle. Onnittelut Teppo Winnipegille. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Deg 09.11.2006 14:31:05 | |
---|
Eipä tule NHL:lää niin tiiviisti seurattua, mutta Penguinsin myöhemmät vaiheet kyllä kiinnostavat. Siellä on taas Lemieux - Jagr akselin kunnia herätetty henkiin uuden sukupolven toimesta. Varsinkin Crosby on mystisen lupaava jätkä, jolle toivon yhtä hienoa uraa kuin Lemieuxilla oli. Ilman syöpää ja selkäongelmia toki. Sexual chocolate, baby! |
Veikko 09.11.2006 15:25:13 | |
---|
Onnittelut Teppo Winnipegille. Onneksi Buffalo sai ylipuhuttua miehen jatkamaan. Meinas mennä hokkarit naulaan meinaan. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Jag 09.11.2006 15:49:22 | |
---|
Google Videoon on nyt lisätty mahdollisuus ladata ja katsoa kokonaisia NHL-otteluita omalta koneelta koska tahansa. Mukana on niin tämän kauden pelejä, kuin vanhoja klassikko-otteluita. http://video.google.com/nhl.html Niin ja tämä ei näy ku Ameriikan proxyllä "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
HaloOfFlies 09.11.2006 16:15:46 | |
---|
Niin ja tämä ei näy ku Ameriikan proxyllä Miten niin? Itse pystyin katsomaan noita pelejä omalta koneeltani eikä ole jenkkiproxya. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Torniojaws 09.11.2006 18:42:16 | |
---|
Miten niin? Itse pystyin katsomaan noita pelejä omalta koneeltani eikä ole jenkkiproxya. Samoin. Hyvin toimii. |
Jzzka 10.11.2006 08:20:10 | |
---|
Google Videoon on nyt lisätty mahdollisuus ladata ja katsoa kokonaisia NHL-otteluita omalta koneelta koska tahansa. Mukana on niin tämän kauden pelejä, kuin vanhoja klassikko-otteluita. http://video.google.com/nhl.html Tää oli oikeasti hieno vinkki. Itse olen jonkin verran lukenut esimerkiksi Philadelphian Broad Street Bullies-ryhmästä seitsenkymmenluvulta. Nyt pystyy itsekin katsomaan pelejä. Lussan saat. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |