Aihe: zildjiania heviin? vastailkaa kitos =)
1 2
Davos
07.11.2006 23:35:05
Ei kyllä mun mielestä K-Customeissa on enemmän jazzikamaa ku constissa

K-Custom Session Ride esmes on omaan korvaan pahuksen maukas rokkiride.. Constantinopleja mäkin kyllä pidän enemmän jaskapelteinä.
koera
08.11.2006 08:42:42
Hyvät symbaalit soivat tarvittaessa lujaa ilman hampaat irvessä mättämistäkin. Sinällään siis herkkä pelti voi soveltua hyvinkin kovempaankin soittoon. Paksuutta tärkeämpiä tekijöitä on syttymisherkkyys ja dynamiikka (kokonaisvolyymi).

Olen samaa mieltä. Itse kaipaan pelteihin eläväistä ja dynaamista saundia, jota ei kyllä paksuimmista hevimöhkäleistä löydy.

Esimerkkinä vanha crashini, Paisteen 2002 18" Power Crash, joka oli ihan sietokykyni rajoilla, vähän just tätä kattilankansi-osastoa. Kolisi kun mikäkin, oli vaikea saada syttymään jne. Se sitten vuosien palvelun jälkeen lopulta halkesi, ja tilalle tuli 2002 18" Medium crash. Tämä pelti onkin sitten jo ihan eri maata, soi hyvin miellyttävän kuuloisesti, ei kolise ja on kaikin puolin "joustavampi" pelti kun mitä se Power crash oli. Tämäkään symbaali ei tosin vielä ohuimmasta ja herkimmästä päästä, mutta juuri sopiva mun makuun.
moderndrummer88
08.11.2006 09:48:30
Ei kyllä mun mielestä K-Customeissa on enemmän jazzikamaa ku constissa

No mihinkäs niitä constia sitten käytetään?
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
lethus1
08.11.2006 13:19:51
No mihinkäs niitä constia sitten käytetään?

Mihin haluaa ?
Vompatti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)