Black Church 07.11.2006 16:23:18 | |
---|
Satyricon on hyvä, levyistä ehkäpä Nemesis Divina ja Rebel Extravaganza. Satyricon on ehkä huonoin BM bändi mitä oon koskaan kuullu....lempi BM bändi on aina ollu Darkthrone, Gorgoroth ja immortal |
gorgonoidi 07.11.2006 16:26:09 | |
---|
Satyricon on ehkä huonoin BM bändi mitä oon koskaan kuullu....lempi BM bändi on aina ollu Darkthrone, Gorgoroth ja immortal Hieno juttu! Kerro lisää? :) |
south_of_heaven 07.11.2006 17:38:41 (muokattu 07.11.2006 18:37:03) | |
---|
The Legion ja Keep of Kalessin on saatanan hyviä, mutta eivät kyllä taida olla ihan puhdasta bläkkistä. "Puhtaasta" bläkkiksestä en pahemmin perusta. edit: ja nuo alemmassa postauksessa mainitut myös. itki south_of_heaven |
Jmvk 07.11.2006 18:05:24 | |
---|
Joko on sanottu Anaal Nathrakh ja Behemoth? Suosittelen noita. vihreen nortin lopetus on valmistettu |
Abgrund 07.11.2006 18:10:14 | |
---|
Joko on sanottu Anaal Nathrakh ja Behemoth? Suosittelen noita. No, luulis että on sanottu. Ja kohta joku sanoo "oikean" mielipiteen Behemothista, ellei sitäkin jo olla moneen kertaan kuultu tässä threadissa. Ave imperator! Morituri te salutant! |
mongoloidi 07.11.2006 19:49:36 | |
---|
Oiskohan Baptism mainittu jo tässä ketjussa...? Ainakin itelleni maistuu, voisin suositella muillekin. Another Perfect Day ? |
Sampo-Ukko 07.11.2006 20:16:50 | |
---|
Tässäkin topicissa otan asiakseni liehuttaa Inquisitionin lippua. Alunperin Columbiasta, sittemmin yhdysvaltoihin siirtynyt duo (rummut,kitara ja *ERITTÄIN* monotoniset vokaalit, ei bassoa). erittäin ylitse jyräävää kamaa. Kitara sovitettu niin että käytännössä "bassolinjan" kuulee kokoajan. Olin yllättynyt kun tajusin että basso puuttuu. Vokaalit voi tuntua aluksi vastenmieliselle, mutta kun niihin tottuu, ne kyllä toimii.Suosittelen ottamaan haltuun Magnificent Glorification of Lucifer-levyn. Toinen (varmaan mainittu) on Ruotsinmaalta ponnistava watain. Miellän Casus Luciferi-levyn aikalailla blackmetallin arkkityypiksi. Tuotanto on rosoista, tosin kuitenkin selkeää. Kylmää kuin ryssän helvetissä! Kolmas (mainittu varmasti) on Ranskasta ja kantaa nimea Deathspell Omega. Hyvällä äänimaailmalla tehtyä hieman "taiteellisempaa" bläkkiä. Rakenteet on monimutkaisia ja kappaleet kestävät reilusti yli radio-ystävällisen rajan. Kyseisessä pumpussa paukuttaa lehmännahkoja ja vokaloi Lahdesta kotoisin oleva Mikko Aspa (Fleshpress, Clandestine Blaze, Stabat Mater, Grunt, A.M.). Itse tykkään kovasti Kénôse levystä. Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Blastbeat-Pete 07.11.2006 20:17:14 | |
---|
Tässä mielestäni parhaat: Burzum- Hvis lyset tar oss Satyricon- Shadowthrone Yritetäänkö täällä päteä, vai mitä järkeä on listata kaikki bändit, mitä suinkin keksii? |
Abgrund 07.11.2006 20:37:01 | |
---|
Kyseisessä pumpussa paukuttaa lehmännahkoja ja vokaloi Lahdesta kotoisin oleva Mikko Aspa (Fleshpress, Clandestine Blaze, Stabat Mater, Grunt, A.M.). Itse tykkään kovasti Kénôse levystä. Ai soittaa rumpuja? Tämä oli kyllä aivan uusi tieto minulle... Käsittääkseni niillä on ihan sessiorumpali. Ave imperator! Morituri te salutant! |
Abgrund 07.11.2006 20:43:31 | |
---|
Toinen (varmaan mainittu) on Ruotsinmaalta ponnistava watain. Miellän Casus Luciferi-levyn aikalailla blackmetallin arkkityypiksi. Tuotanto on rosoista, tosin kuitenkin selkeää. Kylmää kuin ryssän helvetissä! Kyllä kyllä. Kaikki NOEVDIAN julkaisut ovat muutenkin tsekkaamisen arvoista tavaraa. Ja tietenkin jos tuo Watain kolahtaa, niin kolahtaa myös Mayhem ja Dissection. Ehkäpä myös ruotsalainen Sacramentumkin. Watainilta tulee uusi levy ensi keväänä. Amen. Ave imperator! Morituri te salutant! |
Iscariah 07.11.2006 22:14:58 | |
---|
nojaajaa... Burzumin Hvis Lyset Tar Oss on ehkäpä kaikkein kovin BM julkaisu ikinä Mardukin Dark Endless on myös erittäin laadukasta tavaraa Edellä mainittu Deathspell Omega on todellakin kaikkien kehujen arvoinen. näitä on vaikka miten monta. Ei jaksa ruveta listaamaan enempiä. Menee koko ikä siihen touhuun |
Sampo-Ukko 07.11.2006 23:14:33 | |
---|
Ai soittaa rumpuja? Tämä oli kyllä aivan uusi tieto minulle... Käsittääkseni niillä on ihan sessiorumpali. minulla on vahva tunne(jota en enää eriävän mielipiteen tullessa ilmi, en pidä enää faktana), että ainakin Könösessä se olisi paukuttanut rummut.. mahdollisesti jopa Crushing the Holy Trinity-splitillä. Kyllä kyllä. Kaikki NOEVDIAN julkaisut ovat muutenkin tsekkaamisen arvoista tavaraa. Ja tietenkin jos tuo Watain kolahtaa, niin kolahtaa myös Mayhem ja Dissection. Ehkäpä myös ruotsalainen Sacramentumkin. Watainilta tulee uusi levy ensi keväänä. Amen. Jostain kun saisi selville millä vehkeillä Casus Luciferin bassosoundit on tehty, kusisin hunajaa. Ihan käsittämättömän kovat pommikone-soundit. Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Closure 08.11.2006 01:03:32 | |
---|
Ai soittaa rumpuja? Tämä oli kyllä aivan uusi tieto minulle... Käsittääkseni niillä on ihan sessiorumpali. Myspace: Band Members_Hasjarl - Guitars Mikko Aspa - Vocals Khaos - Bass Shaxul - Vocals, Drums 1998-2002 http://www.myspace.com/deathspellomegaOnpas norjaa tuo jälkimmäinen. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Veco 08.11.2006 09:59:37 | |
---|
Suosittelen todellakin bändiä Drudkh. Uskomattoman tunnelmallista. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Werihukka 08.11.2006 13:21:15 | |
---|
Hyviä black metal-bändejä? Eikö bläckis olekkaan PAHAAAAAAA musiikkia. :) No jokatapauksessa: Barathrum ja Impaled Nazarene ovat mainioita bändejä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
saastara 08.11.2006 14:18:05 (muokattu 08.11.2006 14:20:07) | |
---|
No jokatapauksessa: Barathrum ja Impaled Nazarene ovat mainioita bändejä. Näin ne maailmat ristiävät.. Minusta nuo ovat kaksi huonointa bändiä, jotka ovat maailmaa ikinä saastuttaneet. :) Kaiken lisäksi Luttinen ja Sova ovat vielä karmeita idiootteja, ainakin haastisten perusteella. Virallisia tyhmiä hevareita. Stereotypioiden multihuipentuma, sanon ma. Hyväähän Bmää löytyy vaikka kuinka kun vain etsiskellä jaksaa.. Nämä legendat täällä on jo moneen kertaan mainittu, kaikki melkeinpä tutustumisen arvoisia. Emperor, Burzum, Immortal, Marduk, Satyricon, Mayhem, Ulver.. Kaikilta löytyy kovia levyjä. Jos jotakin hivenen tuntemattomampaa bändiä suosittelisin niin Porvoolainen Catenatam Lucem on sangen krieg. Kaiketi Suomen ainoa Black metal-produktio jota kestää kuunnella ilman myötähäpeää. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Näin ne maailmat ristiävät.. Minusta nuo ovat kaksi huonointa bändiä, jotka ovat maailmaa ikinä saastuttaneet. :) Kaiken lisäksi Luttinen ja Sova ovat vielä karmeita idiootteja, ainakin haastisten perusteella. Virallisia tyhmiä hevareita. Stereotypioiden multihuipentuma, sanon ma. kjullaaaaahh Hyväähän Bmää löytyy vaikka kuinka kun vain etsiskellä jaksaa.. Nämä legendat täällä on jo moneen kertaan mainittu, kaikki melkeinpä tutustumisen arvoisia. Emperor, Burzum, Immortal, Marduk, Satyricon, Mayhem.. Kaikilta löytyy kovia levyjä. myös kjullaahhh Jos jotakin hivenen tuntemattomampaa bändiä suosittelisin niin Porvoolainen Catenatam Lucem on sangen krieg. aito ja alkuperäinen KRIEG on tutustumisen arvoinen myös |
Werihukka 08.11.2006 14:43:04 | |
---|
Satyriconilla on kyllä kovia veisuja. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Sampo-Ukko 08.11.2006 14:54:34 | |
---|
Jos jotakin hivenen tuntemattomampaa bändiä suosittelisin niin Porvoolainen Catenatam Lucem on sangen krieg. Kaiketi Suomen ainoa Black metal-produktio jota kestää kuunnella ilman myötähäpeää. Aika karskia tekstiä.... kyllä täältäkin löytyy kuunneltavaa vaikka millä mitalla! Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
carnation 08.11.2006 14:59:35 | |
---|
Satyriconilla on kyllä kovia veisuja. Mua ainakin naurattaa se bändin nykyinen tuotanto, esim. sellaiset biisit/videot kuin K.I.N.G. ja mikähän se toinen Now, Diabolicalin kappale oli, josta tehtiin video. Niin, The Pentagram Burns. Soundit on pelkkää munatonta läpsyttelyä ja sävellyksellisestikin ollaan aika lähellä normi pop-musaa. Eikä niissä biiseissä ole mitään oivaltavaa, riffitkin ihan hanurista. Tässä tullaan taas siihen, että ilmeisesti se vanha tuotanto on vähän rivakampaa materiaalia, mutta en tiedä kun en sillä tavalla ole bändiin tutustunut. Mutta onko Now, Diabolicalin kappaleet kaikki samanlaisia kuin joku K.I.N.G.? Wongraven irvistelee ihan pokkana vaikka tuo biisi on säälittävän huono. Headbanger's Ballissa tuli vastaan ja ihmettelin, että pitäisikö tämän olla jotenkin rankka tai kova. Kerran kun kuuntelin vähän Rebel Extravaganzaa, niin se toi mulle osittain mieleen Mayhemin Grand Declaration Of Warin, kun muutenkin tuollainen kikkailu ja venkoilu on mieleen. Se nyt on sitten eri asia onko se kuinka blackia, mutta silti. Rebel Extravaganzan voisin kuunnella uudestaan, koska muistaakseni se oli ihan hyvä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |