Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 577 78 79 80 81105 106 107 108 109
Chrissie
08.11.2006 13:31:06 (muokattu 08.11.2006 13:35:58)
--------------------
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Juzzu
08.11.2006 13:36:05
Äänestäkää mua!
Juzzu
08.11.2006 13:42:38
Lähetä tekstiviesti Juzzu- numeroon 17106!!1
Juzzu ULOS talosta!11

jaahas, jaahas!!! Vai tähä tultiin! Tarkotin kyllä että fitysti blyssiä mulle!! Sullei taida olla oikein sosiaalista silmää mun suhteen!
JCM
08.11.2006 14:37:26

Tää triidi.. ja BB.. nämäkö peilaavat ihmiskunnan nykytilaa?

Aika surullista.
Tilaa liput Semifinaliin:
Ennakkoon 9e, ovelta 13e. Emergenza Festival - karsinta 10.11. Tervetuloa!
NHR
08.11.2006 14:39:31

Pari arvoitusta päivässä ja lopun aikaa asukkaat on tylsyys kuoleman partaalla, myös katsojakin.

Siinäs näätte nys sitte mitä se on, kun Jenni ja Mira on lähteny molemmat, ni, meinaan ni! Mut jos saatais vaikka jotenkin nuo Chrissie ja Tupuna sinne niitten tilalle, niin vois olla taas ihan mielenkiintosta... eiei, apua, elekee tappako minuva tai toisiannekaan. Sähhh... ;)
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
greshgurt
08.11.2006 15:28:29
Mun mielestä sillä, onko se nyt Miiako se on nyt, Miialla, sillä Miialla on aika kaunis hymy.
5 real
Kiljupunkkari
08.11.2006 15:47:55
Kyl tuol on nyt paljo mukavampi tunnelma ku Mira lähti.
Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm.
Kimmo72
08.11.2006 16:50:27
Kyl tuol on nyt paljo mukavampi tunnelma ku Mira lähti.

On. Varsinkin Mia on paljon vapautuneempi.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
MV
08.11.2006 16:50:43

Aika surullista.

En ehkä tajunnut.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Kampela77
08.11.2006 17:48:01

Aika surullista.

Ne peilaa vaan tämän triidin ja BB:n nykytilaa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
aikavaikea
08.11.2006 20:21:03
Ne peilaa vaan tämän triidin ja BB:n nykytilaa.

Varmaankin vain ja juuri näin. Kuinka surullista on se, että en ole katsonut jaksoakaan kyseistä tv-ohjelmaa, mutta seuraan silti tätä ketjuanne?
Miehellä on suhteellisen jyrkkä latuprofiili.

Olis uusi Leatherman ja pari levyä vielä myynnissä: Osta nämä
Planetist
08.11.2006 20:30:01
Varmaankin vain ja juuri näin. Kuinka surullista on se, että en ole katsonut jaksoakaan kyseistä tv-ohjelmaa, mutta seuraan silti tätä ketjuanne?

Öh, tuota. Sama juttu.
Alpha
08.11.2006 21:11:13
Nyt vois tän porukan vaihtaa, ku jotenkin on tylsää meininkiä talossa.

Miehistä takaisin Tatu, Kale ja Mika ja naisista Heidi, Mira ja Jenni...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
carlos
08.11.2006 21:16:21 (muokattu 08.11.2006 21:18:26)
Jep, me näköjään sympatisoidaan vähän eri ihmisiä tuolta talosta. Jostain syystä kuitenkin minun symppaamani ihmiset ovat pysyneet tuolla talossa pidempään. Ehkä sekin jo kertoo jotain.

Puuttuuko tästä hymiö?

EDIT:
- Miia: herkkä ja kiltti tyttö. Useimpia näyttää ärsyttävän, mutta minua ei. Enemmänkin huomaan tytöstä sitä herkkyyttä, kuin ärsyttävää teennäisyyttä. Hyvä tyyppi, ei esittelekään kaikkia valttikorttejaan.

Seuraavan kerran kun äänestät, niin kirjoitathan Mian yhdellä iillä!
Exoskeletal junction at the railroad delayed
DaKiller
08.11.2006 21:47:28

Mun mielestä Kaki on yksi täysjärkisimmistä ja itsetuntoisimmista ihmisistä tuolla talossa. Ei ota itseään turhan vakavasti ja ymmärtää jokaista talossa olevaa. Tunneälyltään vahva. Ne, jotka eivät käsitä Karin heittävän virpomisjuttujaan vain huumorilla, ovat kyllä itse jotenkin sosiaalisesti konventoituneita ja ongelmaisia. Miksi Kakin juttuja pitäisi ottaa tosissaan jos ne ovat vain huumoria? Miksi huumori pitäisi ylipäätään ottaa tosissaan?

E: Toisaalta Kaki on juuri sellainen ihminen, joista muutenkin tykkään. Luova, verbaalinen ja sanavalmis, uskaltaa heittää älyvapaata juttua. Uskon, että tyhmemmät ja epäluovemmat ihmiset eivät Kakista tykkää, koska haluavat vähäisemmän älynsä takia elää tiukkojen konventioiden mukaan.

Toisaalta.. On aivan liian helppoa kuitata kaikki huumorin piikkiin. Pitää osata kunnioittaa toisten ihmisten rajoja eikä kuitata omaa sikailuaan tahi räikeitä sanoja pelkällä "hei, tää o kato huumorii" tyylillä.
Chrissie
08.11.2006 21:57:34
Toisaalta.. On aivan liian helppoa kuitata kaikki huumorin piikkiin. Pitää osata kunnioittaa toisten ihmisten rajoja eikä kuitata omaa sikailuaan tahi räikeitä sanoja pelkällä "hei, tää o kato huumorii" tyylillä.

Niinpä. Ei huumorin tunkeminen joka asiaan kerro älystä vaan sen puutteesta. Kakilla tarkoitus on shokeerata tai sitten kyse on todella kierosta huumorintajusta. Siitä puhe mistä selvä puute.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
stanleyclarke
08.11.2006 22:16:18

Aika surullista.

Ei ollenkaan surullista. Tähän voi soveltaa venäläisen kirjallisuudentutkija Mihail Bahtinin luomaa karnevalismi-käsitettä. Eli ihmiset voi nauraa yhteiskunnan arvoille ja samalla itselleen. Onhan tuolla BB-talossa esillä just vaikka ylenmääräinen seksismi ja ulkonäön arvostaminen ja muut nykyelämän asiat.
Bahtinilla on myös moniäänisyyden ajatus ja sekin toteutuu tässä, kun jokainen vaan heittelee mielipiteitään esiin ja on eri mieltä.
Liika analysointi ja "ymmärtäminen" ja selittäminen kyllä on ... hmm.. sanotaan vaikka surullista.
MV
08.11.2006 22:57:35
Kuulinkohan väärin vai repesikö big brother itsekkin kun kari kysyi siitä hajulukosta?
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Chrissie
08.11.2006 22:58:36
Kuulinkohan väärin vai repesikö big brother itsekkin kun kari kysyi siitä hajulukosta?

Kyllä se repesi. Aikamoista :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)