Lucia 06.11.2006 21:49:02 | |
---|
Eli häihin sopivia lauluja, ei ihan pakollinen siis tuo rakkaus teema kunhan muuten passaa. Ja klasari puolelta tai ainakin läheltä liipaten! Kiitos! |
fifi 06.11.2006 22:01:23 | |
---|
Oskar Merikannon Onnelliset. Toimii yksin ja duettona, ja on sellainen kappale, ettei säestystäkään välttämättä tarvitse. Ad surdas auras canere |
AH3 07.11.2006 01:41:05 | |
---|
Annie´s song / John Denver.Ei klassista, mutta jumalaisen kaunis laulu. |
MartinB 07.11.2006 12:00:11 | |
---|
Metsäkukkia, se on kyllä IMO ihan paras. |
LNA 07.11.2006 14:50:17 | |
---|
Mulla on kokoelmalaulukirjanen nimeltä Wedding Songs, josta löytyy mm. molemmat tunnetuimmat Ave Maria:t (joihin toiseen on kivat englanninkieliset sanat, joissa muistaakseni morsian rukoilee Marialta siunausta liitolleen). Se Bachin on tietty kauniimpi.. :) |
Cutter 07.11.2006 17:06:47 (muokattu 07.11.2006 17:08:45) | |
---|
Ei ole klasari, mutta mielettömän kaunis, eli Norah Jones: Come away with me Veijo Tormikselta saattaisi löytyä muutamia hyviä kipaleita. Ja sitten on tietty Kaj Chydeniuksen: "Sinua,sinua rakastan". Nätti kuin mikä. "Turhaa..." |
Rokkimamma75 07.11.2006 22:26:23 | |
---|
Lauloin kesällä ystävien häissä Josh Grobanin "You raise me upin", toimi hienosti kirkossa ilman säestystä. Omissa häissä kaaso lauloi Hymnin Rakkaudelle, toisen kamun häissä lauloin Auringon lapset. Itkettävän ihana biisi häihin on Laura Voutilaisen ja Veeti Kallion duetoima "Ei edes kuolema" - uskomattoman upea teksti. Olisin halunnut se häätanssiksi, mutta mieskin meinaa siinä alkaa pillittään joten kieltäytyi jyrkästi.. =) Life is a Bitch and so am I! |
Apricot 07.11.2006 23:03:22 | |
---|
Ai hitsi, kun pitää olla klasarilaulu. Muuten olisin oitis ehdottanut The Scorpionsin Still Loving You:ta. Olisi se toisaalta mielenkiintoista kuulla myös klassisen laulajan tulkitsemana. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
jyrtzä 07.11.2006 23:29:50 | |
---|
Eli häihin sopivia lauluja, ei ihan pakollinen siis tuo rakkaus teema kunhan muuten passaa. Ja klasari puolelta tai ainakin läheltä liipaten! Kiitos! Meren laulua kuuntelen on loistava biisi. Oon itse esittänyt sen 2 kertaa kirkossa ja pari kertaa myös juhlapaikalla. Löytyy upeana versiona mm. Petri Laaksoselta... jaa mut kasaripuolelta...sitten se ei kyllä sovi... www.mayaband.net |
Me lauloimme LNAn kanssa kesällä Kallion kirkossa Enkelin rukous. LNA sovitti toisen äänen biisiin ja sillai kaksäänisenä se oli kaunihimpi. Nuotit ja lyriikat löytyy netistä luvallisina: http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html Tuo Onnelliset on varma valinta. On niitä ensimmäisiä duettoja, joihin olen oppinut toisen äänen. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
kuunsirppi 08.11.2006 18:47:41 | |
---|
Me lauloimme LNAn kanssa kesällä Kallion kirkossa Enkelin rukous. LNA sovitti toisen äänen biisiin ja sillai kaksäänisenä se oli kaunihimpi. Nuotit ja lyriikat löytyy netistä luvallisina: http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html Tuo Onnelliset on varma valinta. On niitä ensimmäisiä duettoja, joihin olen oppinut toisen äänen. Tuo Enkelin rukous on mahdottoman nätti laulu. Sain onnekseni levyttää sen ensimmäisenä :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
tiina62 08.11.2006 19:25:47 | |
---|
Tuo Enkelin rukous on mahdottoman nätti laulu. Sain onnekseni levyttää sen ensimmäisenä :o) Onneksi Olkoon! Hienon biisin olet päässyt tekemään. Ekat kerrat harjoitellessa meinasi tulla itku. Onneksi keikalla sai koottua itsensä, ettei liikuttunut kyyneliin. Morsian kyllä itki. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
kuunsirppi 09.11.2006 22:07:13 | |
---|
Onneksi Olkoon! Hienon biisin olet päässyt tekemään. Ekat kerrat harjoitellessa meinasi tulla itku. Onneksi keikalla sai koottua itsensä, ettei liikuttunut kyyneliin. Morsian kyllä itki. Kiitos :o) Mulla on ollut vaikeuksia kanssa useamman kerran itsellänikin, vaikka oonkin laulanut sitä paljon. Varsinkin, jos laulaa alttarin vieressä ja katsoo hääparia ja heitä itkettää, niin silloin kyllä on usein itsellänikin sellainen olo, että "voi ei" :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Shakti 17.11.2006 21:37:27 | |
---|
Otsikon nähtyäni meinasin ehdottaa biisiä nimeltä Laulu kuolleesta rakastetusta, mutta eipä sittenkään... Is it you and me in this colorful spaceship? |
Keppis 18.11.2006 12:24:12 | |
---|
"Sua vain yli kaiken mä raakaastan" Luppoaika pidentää elämää.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Black widow 18.11.2006 22:24:06 | |
---|
Tässä ensi kesänä olisi minulla tarkoitus laulaa duettona The Prayer, mm. Andrea Boccelli ja Celine Dion sekä Josh Groban ja Charlotte Church ovat tätä laulaneet. Todella kaunis kappale ja kauniit sanat. On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo -Nalle Puh |
jogo3000 19.11.2006 04:35:53 | |
---|
Cole Porter: True love Väkevä rakkausaiheinen laulu, joka välttää liikaimelyyden karikot. |
kuunsirppi 19.11.2006 10:35:12 | |
---|
Cole Porter: True love Väkevä rakkausaiheinen laulu, joka välttää liikaimelyyden karikot. Samaa mieltä. Tosi upea! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
paavi 19.11.2006 10:49:20 | |
---|
Musikaaleistahan löytyisi paljon rakkauslauluja, jotka sopisi klassiseen laulutyyliin. Itse vedin kaverin häissä Jimi Hendrixiä. :) Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
Lucia 19.11.2006 22:51:04 | |
---|
Suuret kiitokset kaikille vastanneille. Häät olivat lauantaiana ja valikoin sinne siis Merikannon Onnelliset, Linnavuoren Minä laulan sun iltasi tähtihin, Sua vain yli kaiken mä rakastan/Romanssi ja Petri Laaksosen Meren laulua kuuntelen. |