Lord Torment 06.11.2006 20:40:56 | |
---|
Nyt on ensimmäinen lävistys. Tyttöystävä laittoi viime perjantaina minulle smileyn. Lisää haluaisin jossain vaiheessa. |
pardy 07.11.2006 01:32:48 | |
---|
Perhana, tyttöystävä meni ottamaan kans nännärit. Eihän se sovi. Nyt mun pitää ottaa taas etumatkaa ja käydä päräyttämässä joko kieli tai industrial. |
Mimi 07.11.2006 08:43:14 | |
---|
Perhana, tyttöystävä meni ottamaan kans nännärit. Eihän se sovi. Nyt mun pitää ottaa taas etumatkaa ja käydä päräyttämässä joko kieli tai industrial. Jos industrialia meinaat, niin kantapään kautta oppineena suosittelen, että pidät esimerkiksi ensimmäisen kuukauden ajan kahta rengasta, etkä ota suoraan sitä tappia. Mun korva olisi varmaan jo rähminyt itsensä kuoliaaksi, ellen olisi vaihdattanut renkaita yhden helvetillisissä kivuissa ja korva muodottamksi turvonneena vietetyn viikonlopun jälkeen. Kolmisen viikkoa pidin renkaita, ja sen jälkeen korva oli jo ihan hyvässä mallissa ja pystyin vaihtamaan tapin takaisin. Tapin kanssa se paraneminen ei päässyt lähtemään alkuun kunnolla kun turvotus ei laskenut ja renkaiden kanssa kaikki reiästä ulos pyrkivä mähmä pääsee kunnolla poistumaan. . Vino ja vittumainen. Ja lisäksi vielä outo. |
Stoghra 07.11.2006 10:48:54 | |
---|
...Marssin sitten koulun jälkeen ensimmäisen tatuointi-/lävistysliikkeeseen joka vastaan tuli (Angel tattoo, tai joku sen suuntainen. Kuopiossa kirjaston lähellä). Näytti ihan kelpopaikaltakin vielä se... Hyvä, älä mene sinne uudestaan. Paikalla on _erittäin_ huono maine muiden lävistäjien keskuudessa. Siis oikeesti toooooooooooooooooooooosi huono. Tino´s tattoossa ja Demoniassa osaavat tehdä lävistykset parhaiten, ja tatuoinnit Spellbound tattoossa. Riippu tietysti millaista kuvaa haluaa. Spellboundilla tekevät sellasta "oldschool" tyylistä paremmin, mutta tino´s tattoon Teemu on ihan omaa luokkaansa :) hienoja kuvia väsää kaveri. Itelläni ei ole ku korvissa 10mm reiät ja 2mm septum. 12mm korviin kohta ja sit industrialit. Septum sattui, ja paljon :S Tatuointi olisi tarkoitus ottaa tässä lähiaikoina. Nii ja itse tehty arpitatuointi, joka on suoraan sanottuna paska :D www.bodymodifications.net ja sieltä nick Stoghra niin näkyy se :P Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Mimi 07.11.2006 18:15:53 | |
---|
Hyvä, älä mene sinne uudestaan. Paikalla on _erittäin_ huono maine muiden lävistäjien keskuudessa. Siis oikeesti toooooooooooooooooooooosi huono. Menenpäs. Marianne hoiti mielestäni hommansa asiallisesti ja lisäveloituksetta korvasi töppäyksensä tuota industrialia tehdessä (liian lyhyt tappi tuli aluksi, turvotus ei päässyt laskemaan). Miellyttävää palvelua siellä sain eikä mistään ole valitettavaa. Vino ja vittumainen. Ja lisäksi vielä outo. |
Volante 07.11.2006 18:56:39 | |
---|
Jos industrialia meinaat, niin kantapään kautta oppineena suosittelen, että pidät esimerkiksi ensimmäisen kuukauden ajan kahta rengasta, etkä ota suoraan sitä tappia. Mulle ainakin laitettiin industrial heti kerralla pitkällä tapilla. Lävistäjä vielä kysyi, että haluanko kahdella vai yhdellä tapilla, mutta koska mulla on aina parantunut kaikki suht mukavasti, ajattelin kokeilla heti yhdellä pitkällä. Hyvin on mulla ainakin toiminut näin. Ei pahemmin turvottanut eikä ollut kipeä, kunhan ei näprännyt sitä ja muisti sen vesipesun. |
Toveri 07.11.2006 19:09:30 | |
---|
Mulle ainakin laitettiin industrial heti kerralla pitkällä tapilla. Lävistäjä vielä kysyi, että haluanko kahdella vai yhdellä tapilla, mutta koska mulla on aina parantunut kaikki suht mukavasti, ajattelin kokeilla heti yhdellä pitkällä. Hyvin on mulla ainakin toiminut näin. Ei pahemmin turvottanut eikä ollut kipeä, kunhan ei näprännyt sitä ja muisti sen vesipesun. Multa ei edes kysytty vaan suoraan tuo pitkä tappi asennettiin sijoilleen. Vähän alle puoli vuotta lävistämisen jälkeen uskalsin väittää sen olevan oikeastaan täysin parantunut. Hoidin hyvin, koska silloin tekemäni työ oli helvetin likaista hommaa. Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Volante 07.11.2006 19:36:12 | |
---|
Vähän alle puoli vuotta lävistämisen jälkeen uskalsin väittää sen olevan oikeastaan täysin parantunut. Jeps, sama homma mulla. Ihan hyvä näin, joillakin saattaa kuulemma mennä parantumisessa vuosikin. Yksilöllistä tämä. |
Mimi 07.11.2006 20:52:46 | |
---|
Joillainhan rustolävistykset ei taas parane ollenkaan vaikka kuinka hyvin hoitaisi, tai sitten siinä paranemisprosessissa voi kestää helvetin pitkään, yli vuosi jne... Mitäs tää industrial nyt mulla on ollut, puolisen vuotta ja alkaa olla aika hyvässä kunnossa nyt. Öisin se aina jotain rähmää puskee ulos, mutta muuten ei enää minkäänlaista onkelmaa... Tuittu. |
hanuristi 07.11.2006 22:19:31 | |
---|
Joillainhan rustolävistykset ei taas parane ollenkaan vaikka kuinka hyvin hoitaisi, tai sitten siinä paranemisprosessissa voi kestää helvetin pitkään, yli vuosi jne... Mitäs tää industrial nyt mulla on ollut, puolisen vuotta ja alkaa olla aika hyvässä kunnossa nyt. Öisin se aina jotain rähmää puskee ulos, mutta muuten ei enää minkäänlaista onkelmaa... Mulla on muutama rustolävistys ollut useemman vuoden jatkuvassa tulehduskierteessä. Tuosta nyt on jo aikaa vuosia ja voivat hyvin, mutta saattaa tosiaan kestää huonolla tsägällä tovin jos toisenkin. I Am My Father's Daughter You'll Never Break Me Down |
Jeps, sama homma mulla. Ihan hyvä näin, joillakin saattaa kuulemma mennä parantumisessa vuosikin. Yksilöllistä tämä. Mulla on nännikorut ollu nyt kohta 1½ vuotta eikä ne oo vieläkään parantunu. Korvikset yli ½ vuotta ja neki ihan paskana vielä. |
Stoghra 08.11.2006 09:09:14 | |
---|
Menenpäs. Marianne hoiti mielestäni hommansa asiallisesti ja lisäveloituksetta korvasi töppäyksensä tuota industrialia tehdessä (liian lyhyt tappi tuli aluksi, turvotus ei päässyt laskemaan). Miellyttävää palvelua siellä sain eikä mistään ole valitettavaa. No lävistyksistä en tiedä, mutta tatuointia ei kannata mennä paikkaan ottamaan. Olen kuullut vaikka kuinka paljon juttuja pilalle menneistä tatuoinneista joita on myöhemmin jouduttu korjaamaan. Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
ltg 08.11.2006 10:46:39 | |
---|
Oikeasta kädestä kun löytyy jo itse injektioneulalla hakattu kysymysmerkki, niin voisi tuota teemaa jatkaa eteenpäin koko oikean käden verran. Korvanlehteen pistin viikonloppuna tapin, seuraavaksi otan kulmaan, sen hankin tosin ihan liikkeestä. Joku erikoinen lävistys olisi kiva, vaikkapa käsivarressa voisi jonkinlainen tappi olla niin, että se tavallaan kuuluisi tatuointiin. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Mirrinsane 22.11.2006 21:04:35 | |
---|
Sain tuossa viime viikon tiistaina tietää, mitä tarkoittaa liian pieni nenä. Kävin septumin ottamassa ja kas vain, lävistettävää pinta-alaa kovin vähän, sorkkimiseksihan se meni. Hienoin kyllä ikinä. kalamies#52 >-)))> |
Black widow 25.03.2007 12:35:53 | |
---|
Itse kävin eilen ottamassa tatuoinnin tuonne vasempaan lapaluuhun. Nuottiavaimen otin pitkän harkinnan jälkeen, musiikki on ollut osa mun elämääni aina. Jokainen tietää, mitä nuottiavain symboloi, ei väärinkäsitysten vaaraa. Urbaaneja legendojahan kulkee näistä kiinalaisista kirjoitusmerkeistä, jotka ei välttämättä tarkoita sitä, mitä tatuoijalla sanotaan... On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo -Nalle Puh |
Rot Gut 29.03.2007 21:30:55 | |
---|
Onko kellään täällä arpitatuointia? Itseäni on jo kiinnostanut pidemmän aikaa, ehkäpä otan huhtikuussa koipeen. =) |
Rot Gut 29.03.2007 21:33:25 | |
---|
Jos industrialia meinaat, niin kantapään kautta oppineena suosittelen, että pidät esimerkiksi ensimmäisen kuukauden ajan kahta rengasta, etkä ota suoraan sitä tappia. Mun korva olisi varmaan jo rähminyt itsensä kuoliaaksi, ellen olisi vaihdattanut renkaita yhden helvetillisissä kivuissa ja korva muodottamksi turvonneena vietetyn viikonlopun jälkeen. Itseasiassa tuo on aika yksilöllistä. Siskolla parani ongelmitta sillä tapilla. Itse olen tässä muutaman viikon sisään ottamassa indua.. Katsoo sitten miten paranee. :P |
Stoghra 05.04.2007 14:31:03 (muokattu 05.04.2007 14:31:33) | |
---|
Onko kellään täällä arpitatuointia? Itseäni on jo kiinnostanut pidemmän aikaa, ehkäpä otan huhtikuussa koipeen. =) Mulla on, tai oli ;D tehtiin _aika_ huonosti, joten ei näy oikein enää :( Hemmetin rumakin vielä ;D. Nyt ois tarkotus tehä joku ilta, kuhan saan ostettua terän, tehä jalkaan itte joku kiva teksti. E: Yhdellä kaverillani on jalassaan arpitatuointi. Riimuilla lukee notta "HATE". Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Rot Gut 05.04.2007 23:19:17 | |
---|
Mulla on, tai oli ;D tehtiin _aika_ huonosti, joten ei näy oikein enää :( Hemmetin rumakin vielä ;D. Nyt ois tarkotus tehä joku ilta, kuhan saan ostettua terän, tehä jalkaan itte joku kiva teksti. E: Yhdellä kaverillani on jalassaan arpitatuointi. Riimuilla lukee notta "HATE". Annoithan sen olla tulehtuneena tarpeeksi kauan? =) |
Volante 06.04.2007 10:08:59 (muokattu 06.04.2007 10:18:19) | |
---|
Annoithan sen olla tulehtuneena tarpeeksi kauan? =) Jos tatuointi on alunperinkin tehty päin mäntyä, niin kuin tuossa annettiin vähäsen ymmärtää, niin eipä siinä enää paljoa mikään auta. Suosikaa vain ammattilaisia! Edit. Ja painotanpa vielä sitä, että Suomessa näitä ammattilaisia ei ole kuin muutama. Ammattilaiset eivät myöskään tee arpitatuointeja alaikäisille. |