KoskPaavo 07.11.2006 10:45:07 (muokattu 07.11.2006 10:45:32) | |
---|
Mä laskin että' oon jossain elämäni vaiheessa soittanut noista sadasta 63 :a. Vähän uudemmat kotkotukset puuttuvat lähes kokonaan. Onko kukaan soittanut esim: "En ole hän " biisiä? Mä olen ja huh.huh. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Musiikkia korville 07.11.2006 10:55:53 | |
---|
Mä laskin että' oon jossain elämäni vaiheessa soittanut noista sadasta 63 :a. Vähän uudemmat kotkotukset puuttuvat lähes kokonaan. Onko kukaan soittanut esim: "En ole hän " biisiä? Mä olen ja huh.huh. Olen myös. Se on tyypillinen nykyiskelmä: perussointukierto, sanoitus ilman sen suurempaa tarinaa ja jää hyvin mieleen... Näinhän noita nykysin tehdään. ...ja tätä mieltä on MK. |
Sertzo S 07.11.2006 11:03:13 | |
---|
Olen myös. Se on tyypillinen nykyiskelmä: perussointukierto, sanoitus ilman sen suurempaa tarinaa ja jää hyvin mieleen... Näinhän noita nykysin tehdään. Paljolti juuri näin ja läpi näyttää menevän. Tarinankerrontataito iskelmällisissä lauluissakaan ei ole helppo omaksua eri tekijöillä nykyisin ja kiteyttää se reiluun kolmeen minuuttiin. Tämän tiedän jo omastakin kokemuksesta. |
lukkari 07.11.2006 11:38:04 | |
---|
|
Lennu 07.11.2006 11:45:05 | |
---|
Otin tuosta kopion itselleni, voi sitten katsoa mitä biisejä lisää ohjelmistoon. Näyttää aika iso osa olevankin jo. Sopivasti setteihin jaoteltunakin. Pari tyhmää, vähän pidempää välispiikkiä vaan, niin siinä on standardi. " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
lukkari 07.11.2006 11:50:24 | |
---|
Sopivasti setteihin jaoteltunakin. Pari tyhmää, vähän pidempää välispiikkiä vaan, niin siinä on standardi. Keikoillahan mennään sitä mitä kansa haluaa, kotona voi sitten soitella mitä itse haluaa. |
Lennu 07.11.2006 12:01:16 | |
---|
Keikoillahan mennään sitä mitä kansa haluaa, kotona voi sitten soitella mitä itse haluaa. Juu, tottakai. Enhän mä mitenkään noita arvostellutkaan. Ihan kivoja ralleja. On vaan jollekin bilebändille sopivat setit. " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
lukkari 07.11.2006 12:03:41 | |
---|
Juu, tottakai. Enhän mä mitenkään noita arvostellutkaan. Ihan kivoja ralleja. On vaan jollekin bilebändille sopivat setit. No on siellä monta sellaista biisiä mitä ei kyllä viittis soittaa, mutta kun muistaa sen kolmen minuutin kärsimis säännön, niin sitä pärjää. |
Sertzo S 07.11.2006 12:54:37 | |
---|
Katsotaanpa, kuinka paljon lista muutuu Yle:n vastaavanlaisessa äänestystapahtumassa. |
Viiskytäneljä vedetty noista keikalla. COVS n:o 1. |
pekkajau 07.11.2006 23:39:44 (muokattu 08.11.2006 00:10:37) | |
---|
64:ää olen soitattanut! Nuo yölinnut,tyrskylyhdyt, silmut, blogmannit, taikakuut ,eeriksonnit ja janne tölkki ovat lähinnä jääneeet väliin! Joo sanoi Olli kun leipä loppu. |
WanhaWetäjä 08.11.2006 02:31:51 | |
---|
Vakiohjelmistossa muutama. Olen vetänyt tuosta listasta reilusti yli 80%, eli niitä joissa ei lue ekana Charles Ploggman. Joitain muitakin yksittäisiä biisejä oli outoja. Samoihin menee,kun kaikki säestykset/tuuraukset laskee! Ploggikset ja kaijakoot ovat pääosin ja onneksi jääneet vähiin,kuin myös "En ole hän"-osastot!Jos ei oo pakko niin ei tota onneks tarvi vetää!Umpioutoja biisejä ei ollut kuin muutama. Ns "yy kaa,mikä laatikko?" -biisejä tuossa listassa on kyllä melkonen nippu:-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
anttis 08.11.2006 07:10:09 | |
---|
Katsotaanpa, kuinka paljon lista muutuu Yle:n vastaavanlaisessa äänestystapahtumassa. Mielenkiinnolla odotellaan täälläkin!!! No mutta... |
baron 08.11.2006 07:12:09 | |
---|
Mielenkiinnolla odotellaan täälläkin!!! Sivistäkää, keiden tekemä lista tämä sitten oli? "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
anttis 08.11.2006 07:18:28 (muokattu 08.11.2006 07:19:33) | |
---|
Hieman vajaa 15 tuhatta ääntä kaikkinensa, niin eiköhän ihan hyväksyttävä otos oo. Jaa hyväksyttävä?? Mie vähin epäilen ettei niistä just kukaan käy Live-tilaisuuksissa. nm. 3-6 kertaa/viikko No mutta... |
Mandoman 08.11.2006 12:41:54 | |
---|
Sivistäkää, keiden tekemä lista tämä sitten oli? Kaikkien aikojen paras iskelmä -äänestys käytiin Iskelmä-radion kotisivuilla lokakuun aikana. Osallistujia oli yhteensä 14 837. Linkki uutiseen: http://tinyurl.com/y49jhu Savon rahvaan luonne esiintyy suuresti edukseen: itsenäisyyttä ilman
julkeutta, kohteliaisuutta ilman matelemista; oman arvon tuntoa ja
tyytyväisyyttä säätyynsä; harkintaa ja tervettä arvostelua joka
tilaisuudessa. Elias Lönnrot |
KoskPaavo 08.11.2006 14:09:17 | |
---|
Jaa hyväksyttävä?? Mie vähin epäilen ettei niistä just kukaan käy Live-tilaisuuksissa. nm. 3-6 kertaa/viikko Siis käyt 3-6 :een kertaan viikossa live-tilaisuuksissa? Jos soittajana niin hattua nostan ja kumarran syvään , mutta jos yleisönä niin sanon että... otahan tabl. tai koko purkki. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Martso 08.11.2006 18:11:43 | |
---|
Viiskytäneljä vedetty noista keikalla. Olihan se pakko laskea: 59. Kertoo aika paljon listasta, kun minä en etes kovin kauaa ole tätä hommaa ehtiny (verrattuna moneen muuhun) ehtiny tekemään |
anttis 08.11.2006 18:12:18 | |
---|
Siis käyt 3-6 :een kertaan viikossa live-tilaisuuksissa? Jos soittajana niin hattua nostan ja kumarran syvään , mutta jos yleisönä niin sanon että... otahan tabl. tai koko purkki. Mie "vain tanssimassa". No mutta... |
baron 08.11.2006 18:14:52 | |
---|
Olihan se pakko laskea: 59. Kertoo aika paljon listasta, kun minä en etes kovin kauaa ole tätä hommaa ehtiny (verrattuna moneen muuhun) ehtiny tekemään Tarkoitat että hyvä lista kun teidän ohjelmistosta kopioitu? "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |