carnation 01.11.2006 12:16:35 | |
---|
Ei tommosiin kohtiin sais jättää episodeja kesken! Se on tässä sarjassa nimenomaan sääntö, että tommosiin kohtiin lopetetaan. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
carlos 02.11.2006 19:53:50 | |
---|
Toinen whinettämisen aihe on, että vankilan ulkopuoliset tapahtumat salaliiton selvittämisineen ja muineen ovat jääneet hiukka toissijaisiksi Foxriverin tapahtuminen rinnalla. Maltathan katsoa sarjan loppuun asti? :) Hyvä, sillä tiedät nyt miksi. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
aikavaikea 02.11.2006 20:08:54 | |
---|
Ei tommosiin kohtiin sais jättää episodeja kesken! Kappas, unohdin katsoa. Mimmoseen kohtaan se nyt jäi? Rats in the cellar and toys in the attic. |
Oceancalibra 02.11.2006 20:17:31 | |
---|
Eikait siinä muuta, kun aivan helvetin hyvä sarja. Etenkin viimese 3 jaksoa sellasta menoa, että huhhuh... Innolla odotan jo toista tuotantokautta "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Johnny Buzz 02.11.2006 21:50:23 | |
---|
Eikait siinä muuta, kun aivan helvetin hyvä sarja. Etenkin viimese 3 jaksoa sellasta menoa, että huhhuh... Innolla odotan jo toista tuotantokautta Älä ny viä. Monta monta hyvää jaksoa on tässä ekassa tuotantokaudessa vielä tulossa. |
MV 07.11.2006 18:06:05 | |
---|
Tänään taas. Muistaakseni vankilan puolella ei mitään hirveän jännittävää tapahtunut ennen loppua? "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Johnny Buzz 07.11.2006 21:11:03 | |
---|
Tänään taas. Muistaakseni vankilan puolella ei mitään hirveän jännittävää tapahtunut ennen loppua? Eipä. Siellähän ne kaikista jännittävimmät hetket vietetään. Mut eipä viedä tätä keskustelua väärälle uralle. Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 7.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com |
MV 07.11.2006 21:58:37 | |
---|
Olihan se taas, huhuh:) On muuten varsin raivostuttava molopää se päätökset tekevä kaveri niistä kahdesta pukumiehestä. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
On muuten varsin raivostuttava molopää se päätökset tekevä kaveri niistä kahdesta pukumiehestä. Minusta tässä sarjassa on hyvin monta raivostuttavaa molopäätä :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
carnation 08.11.2006 10:52:37 | |
---|
Olihan se taas, huhuh:) On muuten varsin raivostuttava molopää se päätökset tekevä kaveri niistä kahdesta pukumiehestä. Nämä kaksi pukumiestä saivat minulta lempinimen "Reilukerho". Hauskaa seurattavaa, kun pojat keskenään koheltavat. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Käyttäjätunnus 14.11.2006 20:09:07 | |
---|
Alle tunti:) "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
aikavaikea 14.11.2006 21:16:30 | |
---|
Tyttärellä on Demi-lehden julisteessa Wentworth Miller seinällä. Ihquu!11!1!! Vaikka paremmaksi kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan. |
Osmo 15.11.2006 15:38:47 | |
---|
Tyttärellä on Demi-lehden julisteessa Wentworth Miller seinällä. Ihquu!11!1!! No onhan se. Mulla on muraali siitä vessassa. Pixies. |
MV 21.11.2006 22:00:49 | |
---|
Saas nähdä miten Scofield selittää tuon "luottokortin" "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
KillingMachine 23.11.2006 15:29:48 | |
---|
Tällä hetkellä mua ei kiinnosta sarjassa ollenkaan mitä Veronicalla ja Burrowsin pojalle käy, koska minua kiinnostaa vain mitä nerokasta Scofield seuraavaksi keksii ja miten pako edistyy. Basistit kunniaan. |
Nunez 24.11.2006 15:22:44 | |
---|
Scofield on uusi MacGyver. Jäämies, anna mennä! |
kouranka 24.11.2006 15:32:13 | |
---|
Monesko jakso oli viime tiistain? Nyt herkutellaa! |
carnation 24.11.2006 15:38:08 | |
---|
Monesko jakso oli viime tiistain? 11. jakso, nimeltään "And Then There Were 7" "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
MV 24.11.2006 15:53:35 (muokattu 24.11.2006 15:53:59) | |
---|
11. jakso, nimeltään "And Then There Were 7" Ja yli 20 jaksoa on ekassa kaudessa? Ja muutama päivä enää pakoon, huh. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Nieby 24.11.2006 16:19:40 | |
---|
Ja yli 20 jaksoa on ekassa kaudessa? Ja muutama päivä enää pakoon, huh. ite muistelisin, notta 27 jaksoa.. en oo kyllä varma. |