Aihe: Sooloskaba 57: äänestys
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
destruction
07.11.2006 19:36:58

Pistetää tämmönen reilu-epäreilu-jako.

1p - Ilopertti
1p - Juki68
1p - Jucciz
1p - Vesla
1p - Lazybastard
1p - WanhaWetäjä

Noi kolahti siis parhaiten. __b
Mazah
07.11.2006 20:30:11

Ekalla kierroksella putosivat suoraan ne joiden "tatsi" ei ollut koskaan kyytiin noussutkaan... (olenpas melkoinen sananiekka...) Monista kuuli jo heti ensimmäisen kymmenen sekunnin aikana että onko soolo menossa minnekkään. Koitin olla välittämättä laitesoundeista pisteyttämisessä kun itsellänikin on tämä puoli todella heikolla mallilla ollut. Lopun lopuksi, kun taso olikin todella kova, annoin "magian" ratkaista asian...

Ambitus - Aika tyypillinen soolo sulta, hyvältä soundasi kuitenkin!
MadMatt - Hassu aloitus... mutta sitten alkoi tulla todella tyylikkäitä lickejä, lopussa kerkesi vielä vähän lässähtämään.
Juki68 - Todella hienoa soittoa, jänniä ideoita, vibra paikka paikoin vähän epävarman kuuloista. Saattaa olla hienoviritys vähän ohi sun kepissä?
Jucciz - Tyylikästä, tyylikästä... Mahtava soundi, toimii. Lopussa vähän lanka tuntui hukkuvan, muuten yks parhaista vedoista mitä muistan sulta kuulleni.
Imper - Piristävästi poikkeava soolo, en vieläkään ole varma veditkö jollain whammylla vai slidellä? Todella jännä soundi.
Stratomaster - Sulla on kyllä yksi siisteimmistä vibroista mitä m.netissä tapaa. Soolokin oli todella laadukas, ei mitään negatiivista sanottavaa.
Velsa - Sullakin on juuri tollainen vibra josta tykkään. Soundi oli loistava ja lickit ihan omaa luokkaansa, todella energinen veto.
Lazy Bastard - Hyvä veto hyvällä soundilla, sulla oli ehkä paras meininki tossa loppuosiossa muihin verrattuna, hyvin pysyi mukana.
Kinnunen - Yksi toimivimmista vedoista tässä skabassa, hyvä tatsi, hyvä soundi ja meininki, hyviä ja erilaisia ideoita, loppu pilasi tunnelman pahasti... Melkein sait 3p.
Pande - Jotenkin heikko veto sulta, ja soundikin aika persiillään... Sulta olis kyllä irronu 100x parempi soolo tohon vielä.
Wanha Wetäjä - Hienoa bluessahtavaa meininkiä, vähän ehkä turhan räkäistä, hienoja juoksutuksia kyllä, hyvin lähtee wanhaltakin...
Eero Niemelä - Oho, tulipa tiukkaa pikkausta ja lujaa... Pers... Melkein hävettää. Tolla tekniikalla ja tatsilla tosin olisi vielä irronnut parempaakin tavaraa.

Pisteet:
3p. Imper - poikkeavuudella voitit. Kitarataikuri on oikea sana tollaisen ideoinnin jälkeen. Toteutus olisi voinut olla vieläkin parempaa mutta ei voi mitään.
1p. Stratomaster - Virheetön veto.
1p. Velsa - Teistä tulis Stratomasterin kanssa kovin bluesrock duo ikinä...
1p. Kinnunen - Jouduin rokottamaan tosta lopusta... sori.
www.farmakonband.com www.myspace.com/screamchain www.crimsonlotus.org
velsa
07.11.2006 20:56:16

saundissa jotain häiriötä.......

joo toi mua viduttaa itteeki....oisko mitään kikkoja??????
mä vetelen tolla v-ampilla behringerin pikkumikserin kautta äänikorttiin ja toi hurina on jonku tekijän tulos?????Mä en tiedä plokkaaks toi näyttö jotain hurinaa messiin vai mikä.....tosin ei oo enää putkinäyttöö vaan tommonen flätti john.....Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan......nii ja se on aivan sama vetelenkö ykskelasella vai humbbarilla....sama shöy....
Kauas on pitkä matka........
velsa
07.11.2006 20:59:52

1p. Velsa - Teistä tulis Stratomasterin kanssa kovin bluesrock duo ikinä...

mä oon aivan samaa mieltä.......
J.Hollström
07.11.2006 21:04:42
mä vetelen tolla v-ampilla behringerin pikkumikserin kautta äänikorttiin ja toi hurina on jonku tekijän tulos?????Mä en tiedä plokkaaks toi näyttö jotain hurinaa messiin vai mikä.....tosin ei oo enää putkinäyttöö vaan tommonen flätti john.....Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan......nii ja se on aivan sama vetelenkö ykskelasella vai humbbarilla....sama shöy....

Mulla hurisee myös Behkun pikkumikserillä. En tiedä mistä johtuu. Kerran paikallistin ja poistin isoimmat hurinat sillä, kun irroitin läppärin muuntajan pois verkosta (joka sai sähköä samasta pisteestä mitä äänityskalusto). En tiedä mikä hemmetini maalenkki siellä noiden välillä syntyy. Joku viksumpi sähkömies osaisi varmaan selittää.
oiva tumpeloinen
07.11.2006 21:04:52

Miten on pistokkeiden maadoituksen kanssa?
velsa
07.11.2006 21:09:50

Miten on pistokkeiden maadoituksen kanssa?

nyt tais löytyy totuus.....maadottamattomiahan noi on.....vanhas kämpäs....
oisko mitään vippaskonstia ku ei jaksais alkaa kikkaileen noitten pistokkeiden kanssa....
Harvestman
07.11.2006 21:15:27
Jucciz:2
Juki68:2
Ambitus:2
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
stratomaster
07.11.2006 21:19:25

mä oon aivan samaa mieltä.......

Joo, pistetääs Velsa bändi pystyyn, mulla olis jo nimikin valmiina: Dusty Dicks :DDDD
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
willie
07.11.2006 21:32:57 (muokattu 07.11.2006 21:48:37)
Hitto tää pisteiden anto on paha paikka. Jo kahdessa edellisessä skabassa (BigPapan R&R ja MadMattin blues) tuskailin, kun oli niin paljon hyviä sooloja.

Mutta Jucciz se pahan taustan lykkäskin. Sopii sekä iisille että härpäkesaundille, mutta loppukaatoon moni kompastui..

Pisteet :

arkkikansleri - 1 piste
hieno paketti, hieno saundi ja skaban ehkä paras loppu.

aijommi - 1 piste
riuska soolo ja upea loppu. Ei liikaa kaikua.

velsa - 1 piste
hyvä saundi, pitkiä ääniä sekä lyhyttä puhetta, hyvä loppu.

MadMatt - 1 piste
korvia hivelevä saundi, onnistuis vaikka nylonkieliselläkin.

BigPapa - 1 piste
tyrmäsin ensikuulemalla, mutta hieno tämä on !

Eero Niemelä - 1 piste
maukasta sooloa, tekniikka- ja tyylitaituri. Ehkä ensikertalainen skabassa, muttei ensi kertaa pappia kyydissä. Onnistuisi varmasti myös iisimmällä tyylillä.

Jos olisi ollut enemmän pisteitä jaossa :

Timesby -
miellytty kovasti, varsinkin nuo soinnut alkupuolella. Eritäin mukava saundi !

juki68 -
skaban tyylikkäin veto, mutta sori, taidan olla liian vanha.. :)

drlecter -
tässä on saundia ja ärhäkkää soittoa, mutta hiukka liikaa kaikua..

Eddie -
tästä pidin kovastikkin : antaa palaa, väliäkö nyanseilla. Kunniamaininnan saat hyvästä fiiliksestä !

Kumarrus kaikille osanottajille !

E: Kun näin paljon on osanottajia pitäisi annettavien pisteiden määrä olla suurempi.
Bassoa vuodesta 1972.
velsa
07.11.2006 21:47:36

Jatkojohto toisesta huoneesta? Keittiössä tai WC:ssä todennäköisesti rupeaa löytymään maadoitettuja pistokkeita. Ei tosin mikään käytännöllisyyden eikä estetiikan riumujuhla......

joo se toi hallitus ei diggaile mitään ylimääräsii lattiallla lojuvii piuhoja........mut ehkä toi on kumminkin paras keino.....dänks!!!!!!!!!!
velsa
07.11.2006 21:49:20

Dusty Dicks :DDDD

toi on loistava........pölyyntyneet vehkeet.......jeeeeees!!!!!!!!!!
Panzerwag
07.11.2006 21:50:03

En nyt haluaisi hyppiä kenenkään silmille, mutta tuossa ohimennen huomasin, kun tsekkasin muusikoiden.netin haulla aivan mielenkiinnosta nimimerkin "Alien" kirjoituksia ja ainoat kirjoitukset, mitä löytyi, oli sooloskabojen äänestysketjuja ja niissä hän on äänestänyt seuraavasti:

-Sooloskaba 54 äänestys: 3p BigPapa 2p juki68 1p Jucciz
-Sooloskaba 55 äänestys: 3p BigPapa 2p Velsa 1p juki68
-Sooloskaba 56 Äänestys: 2p Stratomaster - Tämä on bluesia 2p BigPapa - kuin myös 2p WanhaWetäjä - vaariosasto rules

Ja tässä tuoreimmassa tapauksessa näin:

-Sooloskaba 57 äänestys: 3p BigPapa 1p MadMatt 1p Stratomaster 1p WanhaWetäjä.

Mahtaneekohan olla sattumaa nämä äänestysten tulokset ja onko kyseinen nimimerkki tosiaan viitsinyt rekisteröityä pelkkien sooloskabaäänestyksien vuoksi?
janik
07.11.2006 21:51:04
En nyt haluaisi hyppiä kenenkään silmille, mutta tuossa ohimennen huomasin, kun tsekkasin muusikoiden.netin haulla aivan mielenkiinnosta nimimerkin "Alien" kirjoituksia ja ainoat kirjoitukset, mitä löytyi, oli sooloskabojen äänestysketjuja ja niissä hän on äänestänyt seuraavasti:

-Sooloskaba 54 äänestys: 3p BigPapa 2p juki68 1p Jucciz
-Sooloskaba 55 äänestys: 3p BigPapa 2p Velsa 1p juki68
-Sooloskaba 56 Äänestys: 2p Stratomaster - Tämä on bluesia 2p BigPapa - kuin myös 2p WanhaWetäjä - vaariosasto rules

Ja tässä tuoreimmassa tapauksessa näin:

-Sooloskaba 57 äänestys: 3p BigPapa 1p MadMatt 1p Stratomaster 1p WanhaWetäjä.

Mahtaneekohan olla sattumaa nämä äänestysten tulokset ja onko kyseinen nimimerkki tosiaan viitsinyt rekisteröityä pelkkien sooloskabaäänestyksien vuoksi?

Jos se tykkää sooloskaboista? :D
Tietysti Pauligin
07.11.2006 21:54:28 (muokattu 07.11.2006 21:55:29)
Hoho, salaliitto ämnetissä.
E: ja älkää nyt perkele kukaan tästä ottako nokkiinne, ketään en osoita sormella.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
stratomaster
07.11.2006 21:56:15

MadMatt 1p . Tyylikästä jazz-fiilistelyä. Mukava kuulla, että mieheltä taittuu myös tämä osasto. Blues/rock-meininkihän on edellisten skabojen perusteella suvereenia.

Kuha 1p. Loistosoundi ja leppoisaa kerrontaa hyvällä maulla. Mulle tuli välillä vähän Pantse Syrjä mieleen.

Velsa 2 p. Taas kerran niin kova veto, ettei voi kuin ihmetellä. Mies sai tähänkin taustaan todella makeen blues-fiiliksen. Vähän voi olla paljon.

Kinnunen 1 p. Hyvin kulkee tämäkin. Todella hyvä tatsi ja soundi.

E.Q. 1 p. Erinomaisen musikaalista soittoa ja hienoa melodian kehittelyä. Hyvä tatsi ja soundi tässäkin.

Sitten vielä kunniamaininta BigPapalle ja Imperille, joiden vedot todella erottuivat massasta.
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
willie
07.11.2006 22:08:02
En nyt haluaisi hyppiä kenenkään silmille, mutta tuossa ohimennen huomasin, kun tsekkasin muusikoiden.netin haulla aivan mielenkiinnosta nimimerkin "Alien" kirjoituksia ja ainoat kirjoitukset, mitä löytyi, oli sooloskabojen äänestysketjuja...

Äläs nyt riemastu.

Kävin itse läpi vielä laajemmin tuota asiaa, ja sieltä löytyi enemmänkin mahdollisesti arveluttavia nickejä. Siis vain mahdollisesti. Tee sinäkin samoin, ennenkuin asetat kyseenalaiseksi jonkun tietyn skabaan osallistujan rehellisyyden. Sen kuvan tuosta kirjoituksestasi nimittäin saa.

Epärehellisyys näinkin pienessä piirissä on tuomittavaa, mutta : näyttöä kiitos, ennenkuin edes asiasta aletaan vihjailemaan.

On aivan turha myrkyttää ilmapiiriä, jos asiaa tarkastellaan vain yhden nickin perusteella.

willie
Bassoa vuodesta 1972.
Jucciz
07.11.2006 22:08:17
Hoho, salaliitto ämnetissä.
E: ja älkää nyt perkele kukaan tästä ottako nokkiinne, ketään en osoita sormella.

Juu, ei osoitella ennenkö puolustus on antanut puheenvuoronsa. Ei kai nyt kukaan oikeasti niin lapsellinen ole, että rekisteröityy toisilla tunnuksilla voidakseen antaa itselleen lisäpojoja sooloskaboissa. Ei nyt kukaan aikuinen mies ainakaan.

Ei sillä, että tätä veren maku suussa kannattaisi tehdä, mutta etenkin monille ei-vielä-niin-pitkälle ehtineille soittajille on varmasti ollut paljon iloa näistä skaboista, joissa he ovat saaneet yrittää parhaansa ja tutustua uusiin eri tyylisiin soolotaustoihin siinä toivossa, että joskus tulee myös heidän vuoronsa voittaa. Tuo ajatus mielessä tuntuisi jotenkin niin epäreilulta ja tyhmältä, että joku vanha konkari tahtoisi kiilata skabojen voittoon vilpillisellä meiningillä.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Pande
07.11.2006 22:28:58

Oman soolon soundista tuli Mazahilta ja Wanhalta järkevää kommenttia, tuli soitettua kuulokkeilla ja tuunasin tuolloin noita romukuulokkeita varten "suht ok" -soundin, kuulostaakin tosiaan sitten täysin kauhealta kaikilla muilla kajareilla/kuulokkeilla, liikaa hellää alapäätä jne -- pitänee sijottaa parempiin kuulokkeisiin...

Äänestyspisteet lisäilen/muokkailen tähän kunhan ehdin kuuntelemaan kaikki soolot vielä muutaman kerran...
"Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)