Aihe: Pro Tools 5.0.1
1
TampaX
07.11.2006 00:13:42

Eli siis joo. Hommasin DIGI001:sen ja sen mukana Tuli Pro Tools 5.0.1 versio. Ongelmana tässä on se, että minulla on Windows XP eikä tuo versio toimi XP:n kanssa. Muutenki pitäisi saada päivitettyä se 6.4versioksi. Osaisiko joku neuvoa miten tämä onnistuu? Kiitos jo näin etukäteen!
-Tommi
SBII
07.11.2006 09:05:58
Eli siis joo. Hommasin DIGI001:sen ja sen mukana Tuli Pro Tools 5.0.1 versio. Ongelmana tässä on se, että minulla on Windows XP eikä tuo versio toimi XP:n kanssa. Muutenki pitäisi saada päivitettyä se 6.4versioksi. Osaisiko joku neuvoa miten tämä onnistuu? Kiitos jo näin etukäteen!
-Tommi

Digidesignin sivuilta www.digidesign.com löytyy digistore, josta 6.4 version saa muistaakseni ostettua muutamalla kympillä..
TampaX
07.11.2006 09:52:42

Asia selvä. Löysin tuolta Storesta ton LE 6.4 päivityksen. Sitten vielä sellasta, että tuleeko siinä mukana ton kortin ajurit vai pitääkö ne lataa vielä jostaa erikseen? Ja, jos pitää, niin mitkä ajurit kannattaisi ladata ja mistä?
Riku Rotten
07.11.2006 10:37:49
Lueskele sieltä digin sivuilta myös laitteistovaatimukset. Väärä shipsetti tms on vaikeuksien kerjäämistä.
http://www.digidesign.com/index.cfm … id=54&langid=1&itemid=23279

Ja et tarvitse mitään erityisiä ajureita 6.4 softan lisäksi.

Tervetuloa toolsin ihmeelliseen maailmaan!
Roberto
07.11.2006 11:43:53

Lueskele sieltä digin sivuilta myös laitteistovaatimukset. Väärä shipsetti tms on vaikeuksien kerjäämistä.
http://www.digidesign.com/index.cfm … id=54&langid=1&itemid=23279

Ja et tarvitse mitään erityisiä ajureita 6.4 softan lisäksi.

Tervetuloa toolsin
edulliseen maailmaan!
rajajoki
07.11.2006 17:31:27
kerrankin pääsen pätemään näissä...täs humala tilas ehkä vähemmän (ja jätkä vielä duunis)

eli itekkin ostin tos viikko sit digi001 protools6,4
no tietoa janosin ja sain itsellei mieluisan tiedon joka nyt workkii...

eli mulla on kaksi käyttistä toinen protoolsille ja toinen surfaillulle
tee osio protoolsille mis ei oo päällä MITÄÄN ylimääräistä, verkkosäliä ym.. sp1 eikä sp2 toki noikin kuulemma jotenkii yksiin toimiii ehkä??? mut en ite en edes lähteny kokeilemaan, koska mun toises käyttikses on kaikki ne vitun xpn nettikorjaukset..
toinen pointti on et jos sul on dualcore emo niin se ei ihan helposti worki, pitäisi kuulemma ottaa se toinen pois käytöstä..itel ei oo vielä niin uut emoo (ostamas kyllä olen joten se tieto jakoon) et en asiat sen enempää tiedä..kysy kiveltä.
hoida jostain se 6,4 toolssi ja asenna ei pitäs olla ongelmia...eipä :)

se on hieno softa ja rauta!!!ite diggaan reason taustalla ja futarilla nauhottaan !!!!
On aivan hirveä!
rajajoki
09.11.2006 11:16:47
001 kanssa on yksi lysti onko SP 2 asenettu vai ei, se nääs toi firewire ongelmia ja 001 on kiinni pci-väylässä.

Ítsellä on jokseenkin vanha emo ja siinä ei ole firewireä joten siitä ei tietoa, ostamassa olen uutta emoo+prosua (ongelmia odotellessa & janoessa)
Tarkoitatko että jos konees ei ole sp2 niin se tuo firewire ongelmia?
Joo lueskelin et noi bilin sp1&sp2 korjaukset eivät hirviästi ole haitaksi, onko ne sitten hyödyksi jos ne on vain palomuurikorjauksia?

tiedätkö aiheuttaako pci express väylässä oleva näytönohjain ongelmia? ja millä saa dualcoren toisen ytimen pois käytöstä, toisesta käyttiksestä?kun ne ei kuulemma worki yhessä protoolsin 6,4 kanssa.
piiskaa sydäntalvella!
Riku Rotten
09.11.2006 11:46:55 (muokattu 09.11.2006 11:47:32)
Ítsellä on jokseenkin vanha emo ja siinä ei ole firewireä joten siitä ei tietoa, ostamassa olen uutta emoo+prosua (ongelmia odotellessa & janoessa)
Tarkoitatko että jos konees ei ole sp2 niin se tuo firewire ongelmia?
Joo lueskelin et noi bilin sp1&sp2 korjaukset eivät hirviästi ole haitaksi, onko ne sitten hyödyksi jos ne on vain palomuurikorjauksia?

tiedätkö aiheuttaako pci express väylässä oleva näytönohjain ongelmia? ja millä saa dualcoren toisen ytimen pois käytöstä, toisesta käyttiksestä?kun ne ei kuulemma worki yhessä protoolsin 6,4 kanssa.

001 kanssa et tarvii firewireä, se on 002 elämänlanka. Joten yksi lysti, ei koske sinua.

Itsellä on musakone visusti irti netistä. Pysyy kone kuosissa ja voi olla optimoitu toolsille. Ehkä toi vanhan koneen voisi jättää nettiä varten?

Tee toolsia varten speksien mukainen kone, älä lähe soveltaan mitään omaa. Se on aivan turhaa veren kaivamista nenästä, koska kukaan ei kuitenkaan osaa neuvoa, missä mättää. Jos halua turbomyllyn, niin tästä ketjusta löytyy koeteltu keitos:
http://duc.digidesign.com/showflat. … lapsed&sb=5&o=7&fpart=1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)