Aihe: Sentenced
1 2 3 4 5 632 33 34 35 36
WinterMad
08.11.2006 22:59:00
Uusimmassa Soundissa juttua Senareista...
No Tomorrow
cadabra
08.11.2006 23:29:46

Niihän tuo Ranta sano kotisivuilla. Vissiin siitä hautakivestä mikä oli viety yhelle kummulle täällä Oulussa?
Prkl stana ttu nuitten bändihommien kanssa sanon minä.
WinterMad
09.11.2006 16:54:20
Niihän tuo Ranta sano kotisivuilla. Vissiin siitä hautakivestä mikä oli viety yhelle kummulle täällä Oulussa?

Kuva "hautakivestä" ja jotain muuta juttua ko. bändistä. Haastattelussa Ranta&Tenkula ja Laihala.
No Tomorrow
Räbbänä
09.11.2006 17:37:42
Kuva "hautakivestä" ja jotain muuta juttua ko. bändistä. Haastattelussa Ranta&Tenkula ja Laihala.

Ja kyllä siellä taitaa Lopakkakin olla kertomassa siitä DVD:stä
"Hattu pois päästä!"
Marshallga
09.11.2006 19:28:55

Laittakaa joku skannia.
Kyllä se Paranoid joskus vielä menee...
JohnJ
10.11.2006 15:13:54

Ihan hyvä haastattelu. Jotain uusia juttuja mulle, kuten esmes se että Amokiin asti albumit on vedetty sooloja ja lauluja lukuunottamatta käytännössä studiolivenä kerralla purkkiin. Ja se että Tenkula vetää useimmiten soolot studiossa hatusta fiilispohjalla. Olen pitänyt Amokia yhtenä parhaista hevilevyistä mitä olen kuullut, ja tämä vain nostaa rispektiä sitä kohtaan.

Ja elkää nyt oikeesti ruvetko mitään skanneja tänne penäämään, menkää kirjastoon tai ostakaa se lehti. Oli siinä muutakin mukavaa, kuten Bodom/Slayer-haastis Unholy Alliancesta ja muita mitä en ole kerennyt vielä edes lukea.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Räbbänä
10.11.2006 15:26:04
Oli siinä muutakin mukavaa, kuten Bodom/Slayer-haastis Unholy Alliancesta ja muita mitä en ole kerennyt vielä edes lukea.

Mä en ole kerenny lukea kuin sen Senttujen haastiksen kun veli koko ajan lainailemassa tuota lehteä. Lehti vieressä ja ajattelin notta lukasen sen loppuun, kohta taas käännyn sihen lehden suuntaan aloittaakseni lukemisen se on kadonnu ja veli istuskelee vahvarin päällä sitä lukien.

No, ei ainakaan turhaa tullut tilattua. Kovempi menekki kuin Aku Ankalla meidän talossa. Vaikka Akua tullut yhteen putkeen vuodesta 86.
"Hattu pois päästä!"
Super-Jari
10.11.2006 15:45:50
Jotain uusia juttuja mulle, kuten esmes se että Amokiin asti albumit on vedetty sooloja ja lauluja lukuunottamatta käytännössä studiolivenä kerralla purkkiin.

Voi ristus. Mahtavaa!

Kuinkahan moni bändi harrastaa tuota oikeasti nykyään?
jonsku1
10.11.2006 15:53:15 (muokattu 10.11.2006 15:53:30)
Voi ristus. Mahtavaa!

Niinpä! Todella kunnioitettavaa tänäpäivänä. Viime vuosien julkaisuista itselläni on tiedossa vain Abduktion Tuli kulje Kanssani levy jossa kuulemma on toimittu noin. Musatyylikin tosin on hieman eri :)
WinterMad
10.11.2006 16:29:24
Ja sitten vielä niinkin hieno kappale kuin The River tehty naikkarilla tupakalla ollessaan! RESPECT!
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh?
moderndrummer88
10.11.2006 17:01:09
Voi ristus. Mahtavaa!

Iron Maiden, en tiedä onko soolotkin vedetty samalla kertaa muiden kanssa purkkiin.
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
Sorrow
10.11.2006 18:18:14
Toi oli kans jännä siinä Soundissa: "Osa Downista oli muuten jo nauhoitettu, kun Vesku ilmestyi studion alakerrasta sanomaan, että joku Ville Valo oli soittanut mutsille ja kysynyt onko Sentencedin laulajan paikka vielä vapaana"
Parempi silmät ristissä, kuin risti silmissä
cadabra
10.11.2006 18:46:56
Toi oli kans jännä siinä Soundissa: "Osa Downista oli muuten jo nauhoitettu, kun Vesku ilmestyi studion alakerrasta sanomaan, että joku Ville Valo oli soittanut mutsille ja kysynyt onko Sentencedin laulajan paikka vielä vapaana"

Ja se et Laihiala oli tokassu Kerry Kingille et "go fuck yourself" tai jotain.
Prkl stana ttu nuitten bändihommien kanssa sanon minä.
Henkka370
12.11.2006 16:02:15
Hitto pitäs vissii ostaa toi saundi.
DieGr
12.11.2006 16:05:49
Hitto pitäs vissii ostaa toi saundi.

Pistä samantein tilaten.
http://www.myspace.com/fobiayhtye
bedlam
12.11.2006 19:09:19 (muokattu 12.11.2006 19:22:33)

Jotain uusia juttuja mulle, kuten esmes se että Amokiin asti albumit on vedetty sooloja ja lauluja lukuunottamatta käytännössä studiolivenä kerralla purkkiin. Ja se että Tenkula vetää useimmiten soolot studiossa hatusta fiilispohjalla. Olen pitänyt Amokia yhtenä parhaista hevilevyistä mitä olen kuullut, ja tämä vain nostaa rispektiä sitä kohtaan.

Mutta North from Herestä pitää nostaa vielä enemmän hattua, jos nauhoitustapa on silläkin ollut tuo. On nimittäin soitannollisesti 'hieman' haastavampaa materiaalia kun Amok.

Iron Maiden, en tiedä onko soolotkin vedetty samalla kertaa muiden kanssa purkkiin.

Onpa kovia hemmoja, jos samanaikaisesti rytmikitaraa ja soolokitaraa veivaavat.
Torniojaws
12.11.2006 21:49:17

Onpa kovia hemmoja, jos samanaikaisesti rytmikitaraa ja soolokitaraa veivaavat.

Kolmella kitaristilla se ei ole temppu eikä mikään ;) Ei Maideni kuitenkaan niin proge ole, että kolmea sooloa vedettäisiin yhtä aikaa :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
bedlam
12.11.2006 23:30:12

Kolmella kitaristilla se ei ole temppu eikä mikään ;) Ei Maideni kuitenkaan niin proge ole, että kolmea sooloa vedettäisiin yhtä aikaa :)

No en mä nyt todellakaan silti usko, että Maidenin jätkät vetää soolot ja pohjat kerralla livenä purkkiin. Ihan täyttä puppua.
Torniojaws
12.11.2006 23:41:19

No en mä nyt todellakaan silti usko, että Maidenin jätkät vetää soolot ja pohjat kerralla livenä purkkiin. Ihan täyttä puppua.

Näin ainakin itse puhuvat kahdesta uusimmasta levystä. Kerralla purkkiin livenä studiossa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)