Aihe: Hei rillipäät!
1 2
Keke Urlaub
07.11.2006 15:52:57

Ei kannata tukea "suomalaisia" sikahintaisia optikkoja, vaan ostaa pokat+linssit osoitteesta www.favoptic.com .
Sieltä saa rillit alle satasella, jos yksiteholinsseillä ottaa.
Myös arskat, kaksitehot, monitehot, fototrooppiset ym. lisäoptiot onnistuu.
Tarvitset vain reseptin vahvuuksille (instruun pääsee opiskelijat ilmaiseen näöntarkastukseen :)..
"It wouldn't pain me more to bury you rich / Than to bury you poor / In your Jesus Christ pose"
Väinämöinen
07.11.2006 18:36:31
Loistavaa! Todellakin plussan arvoinen linkki(vinkki?)! Silmälaseja käyttäessä ei niinkään vituta se, että ajatukset ulkonäöstä voi niiden myötä unohtaa, vaan se, että siitä joutuu maksamaan niin helvetisti. Ja sitten lasit menevät kuitenkin paskaksi.
Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti.
-Cale
07.11.2006 19:16:28
(instruun pääsee opiskelijat ilmaiseen näöntarkastukseen :)..

Ai pääsee vai? Mutta eikös nuo optikot useimmiten määrää lasit vaikkei niille välttämättä tarvetta olisikaan, ihan vain siksi että saisivat myytyä rillejä? Tosin eihän niitä pakko ottaa ole... Tarvis itekki kyl käydä optikolla tai silmälääkärillä kun tuntuu että on tuota taittovikaa. Mutta plussa linkistä täältäkin +
Volante
07.11.2006 19:41:25
Tarvitset vain reseptin vahvuuksille (instruun pääsee opiskelijat ilmaiseen näöntarkastukseen :)..

Instruun pääsee muistaakseni kaikki ilmaiseen näöntarkastukseen, mikäli ostaa samalla silmälasit ;)

No joo, ihan hyvä sivusto. Itse en kyllä välittäisi ostaa silmälaseja niitä sovittamatta. Vähän sama juttu kuin soitinta ostaessa, ei ikinä tiedä sopiiko itselle.
Roitto
07.11.2006 20:50:19
Ja kyllähän niitä rillejä aina muokataan päähän sopiviksi, ja joitakin täytyy kaventaa ja lyhentää. Ei se ole alkuunkaan noin yksinkertasta.
Yhden miehen Fight Club
Keke Urlaub
09.11.2006 12:49:00 (muokattu 09.11.2006 12:50:30)

Instruun pääsee muistaakseni kaikki ilmaiseen näöntarkastukseen, mikäli ostaa samalla silmälasit ;)

No joo, ihan hyvä sivusto. Itse en kyllä välittäisi ostaa silmälaseja niitä sovittamatta. Vähän sama juttu kuin soitinta ostaessa, ei ikinä tiedä sopiiko itselle.

Siis homma on hyvin yksinkertainen.
Elikkä sieltä nettisivuilta voi klikata neljät pokat, jotka lähetetään sulle ilmaiseksi sovitettavaksi.
Sitten voit valita niistä yhdet (tai vaikka kaikki, jos haluat neljät lasit :) ja merkkaat niihin pupillien paikat tussilla.
Sitten, jälleen postimaksutta, testipokat takaisin reseptin kera, ja saat sulle passelit lasit.

Ei siinä ole mitään sovittamattomuus/epäsopivuushässäköitä. Tiedän tasan tarkkaan mitä saan.

DIT: ja siihen näöntarkastukseen pääsee monessa paikassa ilmaiseksi+laki velvoittaa optikkoa antamaan sulle ne tarvittavien lasien tiedot messiin, vaikka et laseja ostaisikaan.
"It wouldn't pain me more to bury you rich / Than to bury you poor / In your Jesus Christ pose"
-HeavyMetal-
09.11.2006 20:56:15
Ei kannata tukea "suomalaisia" sikahintaisia optikkoja, vaan ostaa pokat+linssit osoitteesta www.favoptic.com .
Sieltä saa rillit alle satasella, jos yksiteholinsseillä ottaa.
Myös arskat, kaksitehot, monitehot, fototrooppiset ym. lisäoptiot onnistuu.

kiitos vinkistä..
JMP71
10.11.2006 15:28:40
.... ja merkkaat niihin pupillien paikat tussilla.

Mitenkähän tämä tapahtuu luotettavasti? Itsekö se pitää katsoa ne pokat päässä vai miten..

En lähtisi itse tilaamaan rillejä netistä.
Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa-
stickyfinger
10.11.2006 16:05:12
Tästähän oli joskus jossain lehdessä juttua, ja toimittaja joka rillit tilasi sai lopulta lasit jotka eivät olleet täysin sopivat. Ongelmia oli nimenomaan tullut tuossa vaiheessa kun tussilla itse tehdään merkintöjä. Ja koko prosessiin oli mennyt yhteensä aikaa melkein 2 kk.

Ei siinä, itselleni kyllä olisi todella ajankohtaista hankkia uudet lasit. Piilareita päässä pidän ulkomaailmassa, mutta kotioloissa pitämistäni jo vuosia vanhoista laseista katkesi toinen sanka niin, ettei saa teipattua eikä liitettyä paikalleen mitenkään. Nyt rillit siis kenottavat päässä täysin päin helvettiä. Lasien hinnat vain ovat tosiaan sitä luokkaa, ettei ole varaa oikeastaan hankkia uusia.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Keke Urlaub
10.11.2006 16:29:22 (muokattu 10.11.2006 16:34:53)

Mitenkähän tämä tapahtuu luotettavasti? Itsekö se pitää katsoa ne pokat päässä vai miten..

En lähtisi itse tilaamaan rillejä netistä.

Esim. kaveri voi merkata sen, itsellä pitää vain tuijottaa suoraan eteenpäin yhteen pisteeseen. Homma ei todellakaan ole mitään rakettitiedettä.

Tästähän oli joskus jossain lehdessä juttua, ja toimittaja joka rillit tilasi sai lopulta lasit jotka eivät olleet täysin sopivat. Ongelmia oli nimenomaan tullut tuossa vaiheessa kun tussilla itse tehdään merkintöjä. Ja koko prosessiin oli mennyt yhteensä aikaa melkein 2 kk.

Jaa, tätä en ole kuullutkaan. Tussimerkintä on itse asiassa sitä varten, että rajattomissa monitehoissa osataan asettaa lähi- ja kaukoalue kohdalleen. Ei ymmärtääkseni koske niinkään yksiteholinssejä...
Laseilla on 14 pv palautusoikeus, ja toisaalta lasku tulee lopullisten lasien mukana, jolloin vältytään turhilta pankkihässäköiltä.

Joka tapauksessa, ilmoittelen lasit saatuani, miten kävi.
pampukarhu
10.11.2006 21:42:54
Siskoni tilas joskus tuolta lukulasit. ei oo ollu tyytyväinen, lasien linssit on jotenkin "sumeat". Voihan tuolta ihan kelpo pokia saada, en tiedä, mutta minulle silmälasit on henkilökohtaisesti sellainen asia että maksan mielelläni enemmän laadusta.
No hay que pensar en pilotos muertos.
Mark-Ken
11.11.2006 19:18:56
Siskoni tilas joskus tuolta lukulasit. ei oo ollu tyytyväinen, lasien linssit on jotenkin "sumeat". Voihan tuolta ihan kelpo pokia saada, en tiedä, mutta minulle silmälasit on henkilökohtaisesti sellainen asia että maksan mielelläni enemmän laadusta.

Samoilta tehtailta kaikki linssit ja kehykset tulee. Ja samalla liukuhihnatekniikalla "aidot" optikkoliikkeet tekee lasit...

Käsittääkseni nuo pupillien keskipisteet voi pyytää näöntarkastuksen yhteydessä optikolla. Ei tartte tussilla räpeltää.
pampukarhu
11.11.2006 22:55:10
Samoilta tehtailta kaikki linssit ja kehykset tulee. Ja samalla liukuhihnatekniikalla "aidot" optikkoliikkeet tekee lasit...

Tuli mistä tuli niin ne linssit on sumuiset.
No hay que pensar en pilotos muertos.
Keke Urlaub
17.11.2006 14:41:21

Okei, lasit ollu päässä pari päivää, nämä on tosi hyvät.
Vähintään yhtä kirkkaat kuin edelliset uutena olivat - onhan käytössä sama muovi.
Kuva on terävä joka suuntaan. Yksiteholinsseillä ei liene siis niin huolta, vaikka pupillimerkki ei niin kohdalla olisikaan.
Hinta oli lähes kymmenen kertaa alempi mitä vastaavat suomessa XD!
Suosittelen ainakin näitä yksitehomalleja!
Prowleri
19.11.2006 03:50:49
Mulla on kans kauhean vaikea tilata laseja netistä, sama periaate kuin jos tilaisi vaatteita netin kautta eli pitää päästä sovittamaan. Nykyisistä laseita onkin sitten saanut kehuja, kun huolella valinnut nämä 8)
Däigä!
Mirrinsane
04.12.2006 17:34:01

Oi mahtavaa. Pitkään on tehnyt mieli ostaa "egolasit" eli hyvännäköisten mutta tylsien käyttölasien rinnalle jonkun väriset muovikehyksiset lasit, kalliita vain moiset.
Plussaa alkuun.
kalamies#52 >-)))>
Herba
11.12.2006 17:12:38
Mulla on kans kauhean vaikea tilata laseja netistä, sama periaate kuin jos tilaisi vaatteita netin kautta eli pitää päästä sovittamaan.

Mä kävin parissa liikkeessä kokeilemassa muutamia rillejä, pyysin niistä tiedot paperilappuselle ja sitten ne jenkeistä mulle lähetettiin kun tuttu sai halvemmalla sieltä..
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
HIM
27.12.2006 02:13:37
Oi mahtavaa. Pitkään on tehnyt mieli ostaa "egolasit" eli hyvännäköisten mutta tylsien käyttölasien rinnalle jonkun väriset muovikehyksiset lasit, kalliita vain moiset.
Plussaa alkuun.

Miksi ostaa alunperin tylsät? Eikö voisi ostaa hyvännäköisiä jotka eivät ole tylsiä...=) ? Kyllä kait muovikehyksiä voi pitää ihan käyttölaseinakin?
Keep it heavy!
miscage
27.12.2006 22:47:04
Noissa ei varmaan saa ohennettuja linssejä? Itse olen sen verran lepakko että pullonpohjat tulee jos ei ole ohennettua mallia...
Even your girlfriend fucking sucks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)