Oon hommaamassa royalstareja mut kun en oo ihan varma onko ne kuinka tasokkaat kannut. Ei kiinnosta ostaa mitään kehnoja. Onko noista kannuista kokemuksen omaavia? Kertokaa jotain. |
Peicco 07.11.2006 14:47:37 | |
---|
Oon hommaamassa royalstareja mut kun en oo ihan varma onko ne kuinka tasokkaat kannut. Ei kiinnosta ostaa mitään kehnoja. Onko noista kannuista kokemuksen omaavia? Kertokaa jotain. Ristiriitainen avaus... jos olet hommaamassa (ts. tehnyt hankintapäätöksen) kyseiset kannut, onko sillä väliä minkälaisen arvion ne täällä saavat? A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope |
Danko 07.11.2006 15:08:56 | |
---|
Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
Jamming 08.11.2006 10:03:09 | |
---|
Tai siis olen miettiny hommaavani. Pitäis olla keikka käytössä niin viittis kauheen huonoo settiä ostaa. Toi toinen topicki anto kyllä huonon kuvan royalstareista. |
Peicco 08.11.2006 10:12:21 | |
---|
Tai siis olen miettiny hommaavani. Pitäis olla keikka käytössä niin viittis kauheen huonoo settiä ostaa. Toi toinen topicki anto kyllä huonon kuvan royalstareista. Mä en vieläkään ymmärrä miksi Royalstarit? Jos tarvit tiettyyn käyttöön tietylaiset kannut hakemallasi soundilla, etsi sopivat vaihtoehdot ja tee niiden pohjalta ostopäätös. Mikä siis on se vaikutin taustalla? Saatko jostain törkeän edullisesti valmiin setin, mutta et tiedä sopiiko se tarpeisiisi? A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope |
Jupi57 08.11.2006 14:30:31 | |
---|
Minulla on kaksi aikanaan Royalstar setin mukana tullutta ständiä (valkeat muovihelat), jotka pelittävät vieläkin. Itse setistä minulla ei ole minkäänlaista positiivista muistikuvaa enää. |
Jamming 08.11.2006 16:34:26 | |
---|
Halvalla lähtis tuplasetti... mut kyl se on varmaan niin että pitäis ostaa tosissaan tasokas setti kun mulla kuitenkin on monta rautaa tulessa ja kaikki ne on eri tyylisiä. Siis projekteja. Joku tosdi hyvä yleis setti. Suosituksia? Tarvis varmaan parikin settiä.. no ei vaan. |
Jupi57 08.11.2006 17:36:04 | |
---|
Halvalla lähtis tuplasetti... mut kyl se on varmaan niin että pitäis ostaa tosissaan tasokas setti kun mulla kuitenkin on monta rautaa tulessa ja kaikki ne on eri tyylisiä. Siis projekteja. Joku tosdi hyvä yleis setti. Suosituksia? Tarvis varmaan parikin settiä.. no ei vaan. Ei kahta puhetta, jos tähän taloutesi riittää nyt, osta pois. Jos joku projektin jäsen vaatii jotain kalliinpaa, hän myös rahoittaa : ). Aikanaan pieksin noista paskan ulos, mutta virveli olikin 6,5" King-Beat. |
Jamming 10.11.2006 13:47:29 | |
---|
Tällä hetkellä olis kyllä varaa parempaankin. Studio odottaa kanssa ihan kohta ja sinne kyllä olis parempi ottaa melkeistä uus setti kun käytetty. Tai siis laadukkaampi. Varsinkin kun toi royalstar ei ole kuitenkaan niitä parempia rumpuja. Ei kyllä välttämättä huono. Tää keskustelu on kyl antanu vähän suuntaa mitä kantsii tehdä. Kiitosta menee ainakin Jupille. |
ToMi88 10.11.2006 13:51:15 | |
---|
Mikäs sulla on tuo budjetti? Olisi helpompaa lähteä arvioimaan settejä siihen sitten. |
Danko 10.11.2006 13:55:15 | |
---|
Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
Tama (Royal Star) 10.11.2006 15:36:01 | |
---|
perus rokkirumpali. |
Bacchus 10.11.2006 15:41:30 (muokattu 10.11.2006 15:42:29) | |
---|
Tällä hetkellä olis kyllä varaa parempaankin. Studio odottaa kanssa ihan kohta ja sinne kyllä olis parempi ottaa melkeistä uus setti kun käytetty. Tai siis laadukkaampi. Varsinkin kun toi royalstar ei ole kuitenkaan niitä parempia rumpuja. Ei kyllä välttämättä huono. Tää keskustelu on kyl antanu vähän suuntaa mitä kantsii tehdä. Kiitosta menee ainakin Jupille. Niinkuin Tomi88 totesi, määritä jonkinlainen hintahaarukka, niin osataan paremmin neuvoa. Käytettyä settiä suosittelisin itse ehdottomasti. Saat keskikastin setin hinnalla pro-luokan setin. Itse olen ostanut kaikki settini käytettynä, mm. Sonorin Designerit Saksasta ja Sonorlitet Tanskasta. pyörii nuo kannut "vähän" eri hintaluokassa ku rojaalit :D. Arvasinkin, että sun Royalstarit on kyseessä.;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Jamming 11.11.2006 13:07:35 | |
---|
Hinta haarukka on sellanen vähän päälle 1000€. Käytettyjä oon tässä vähän mulkoillukkin. Ainoo huoli mulla käytetyissä on että edellinen omistaja ei oo pitäny kauheen hyvää huolta niistä kannuista vaikka se oliskin ilmotuksessa niin sanonnu. Onko hyviä/huonoja kokemuksia käytetyistä kannuista? |
hollmi-5 11.11.2006 13:12:38 | |
---|
Onko hyviä/huonoja kokemuksia käytetyistä kannuista? Käytetyt on helppo myydä edelleen ja samaan hintaan, jonka on maksanut. Siinnä mielessä on riskittömämpää ostaa käytettyjä vehkeitä. Joskus hyvällä onnella saa todella sopivasti setin ja myydessä jopa enemmän, kuin on itse maksanut. Puunauksella ja kalvojenvaihdolla saa rujon näköisestä setistä yleensä hienon ja toimivan setin. Kannatan lämpimästi käytettyjen rumpujen hankintaa. Minulla on siitä runsaasti hyviä kokemuksia. Vain kolme settiä olen uutena ostanut, loput hyväkuntoisina käytettyinä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tama (Royal Star) 11.11.2006 15:10:35 | |
---|
Arvasinkin, että sun Royalstarit on kyseessä.;) mina ei jummarra, mie oon myyny jo rojaalit pois ;)
perus rokkirumpali. |