Aihe: DAF.ry
1 2 3 4
hansakemanelius
04.11.2006 10:29:16

DAF:in foorumi on ollut viikkoja pois käytöstä. Onko kenelläkään tietoa minkälaisesta
ongelmasta on kyse ja millaisella aikataululla se saadaan kuntoon?
savopie
04.11.2006 23:30:17
Viidakkorumpua ei saa ostettua mistään. Se on ilmaisjakelulehti, joka postitetaan ainoastaan maksaneille jäsenille.

LOISTAVA LAUSE!!
Pietu.
moderndrummer88
05.11.2006 12:57:39 (muokattu 05.11.2006 12:59:04)
LOISTAVA LAUSE!!

Mikäs ongelma tuossa nyt on? Siis ei se lehti mitään ilmeisesti maksa vaan se toimitetaan niille dafry:n jäsenille jotka ovat hoitaneet jäsenmaksunsa

E: kämmi perkele
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
Aimo
05.11.2006 13:14:36
Mikäs ongelma tuossa nyt on? Siis ei se lehti mitään ilmeisesti maksa vaan se toimitetaan niille dafry:n jäsenille jotka ovat hoitaneet jäsenmaksunsa

Ilmaisjakelulehti maksaneille. Se oli sen lauseen loistavuus.
Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!!
moderndrummer88
05.11.2006 13:16:01
Ilmaisjakelulehti maksaneille. Se oli sen lauseen loistavuus.

Juuri näin
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
hollmi-5
05.11.2006 14:44:41
Pitäisiköhän puhua jäsenlehdestä? Eipä taida muilla soittimilla tällaista yhdistystä olla ollenkaan. En ainakaan ole huomannut. 20 einaria vuodessa ei ole mitään, kun vertaa siitä saatua iloa.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
per62
06.11.2006 08:08:57
DAF vetäytyi Dave Lombardon klinikan järjestelyistä.
DAF tiedotti jäsenistöään olevan mukana järjestämässä, mm. Slayeristä tunnetuksi tulleen rumpalin, Dave Lombardon klinikkaa. Yhdistyksen johtokunta päätti kuitenkin lähes yksimielisesti vetäytyä pois klinikan järjestelyistä. Syynä tähän pidettiin järjestelyn päävastuussa olevan Levytukun haluttomuudesta tarjota yhdistykselle panoksestaan mitään etua. Tässä tapauksessa oli esitetty toivomus saada yhdistyksen jäsenille edes
pieni alennus klinikan lipun hinnasta.
Johtokunta piti tätä hieman loukkaavana, koska yhteistyöstä oli sovittu ja yhdistys oli tiedottanut jäsenistöään klinikasta ja myös järjestänyt Levytukun käyttöön tilan klinikkaa varten, saamatta näistä satsauksista kuitenkaan mitään vastinetta. Käytäntö kun on aina tähän asti ollut, hyvän tavan mukaan, että jos yhdistys auttaa maahantuojaa tai jälleenmyyjää klinikan järjestelyissa, mainonnassa tai taloudellisesti, saavat yhdistys ja/tai sen jäsenet siitä vastaavasti jotain etua.

Kyse ei tuntunut olevan rahasta vaan periaatteesta. Hämmästyttävintä asiassa on, että yhdistyksen kautta Levytutkulla olisi ollut käytössään koko yhdistyksen verkosto sekä loistava sali yhdistyksen piikkiin. Mutta Levytukku kuitenkin haluaa maksaa kulut omasta pussistaan itse, ennen kuin antaisivat yhdistyksen jäsenille mitään etua.
Vaikka kyse ei olekaan suurista rahasummista, tai ylipäätäänkään mistään kuoleman vakavasta asiasta, on toiminnan periaate aatteelliselle yhdistykselle täysin käsittämätöntä ja typerää. Yleensä maahantuojat kun ovat olleet erittäin kiinnostuneita sitoutumaan yhteisöihin (tässä tapauksessa rumpalit) joista leipänsä tienaavat. Onneksi muut ovat tämän hoksanneet...

Mutta ehkäpä tämä vain on "reilun kauppiaan" korkeampaa matikkaa, josta tavallinen rumpali ei mitään ymmärrä.
Nautinnollista klinikkaa kaikille joka tapauksessa. Luvassa varmasti herkullisia hetkiä.

Tässä on yritysmaailma vastaan talkoohenkinen yhditystoiminta. Yritystoiminta tähtää vain voittoon ja tulokseen piittaamatta jäsenistää niinkuin DAFry.
Tindrum
06.11.2006 08:25:32
Hyvä, että asiaa nostetaan esille täälläkin.
Kyse on pelkästään tulosjohtoisen yrityksen (Levytukku) ja aatteellisen yhdistyksen (DAFry) törmäyksestä.
Voi olla niin, että Levytukku ei koe saavansa yhdistykseltä riittävästi vastinetta. Outoa.

DAFry:n jäsenistöllä, ja itseasiassa kaikilla rumpaleilla - eli siis Levytukunkin maksavilla asiakkailla - on kuitenkin mahdollisuus äänestää jaloillaan ja kukkarollaan moista ylimielisyyttä vastaan.
Se mitä DAFry:n nyt tulisi tehdä on melkolailla simppeliä. Samalla jäsenistön määrää tulisi kasvattaa, jotta sillä olisi tulevaisuudessa "enemmän ääntä" ja samalla ohjata jänenistöään yhteistyöstä kiinnostuneiden kauppojen piiriin. Tapahtumilla, jäsenalennuksilla jne.

Kyllä Levytukkukin alkaa kiinnostumaan yhteistyöstä, kun asiaa - siis tässä tapauksessa paskaa - tarpeeksi tongitaan.

Oisko ihan oman topikkinsa paikka?
m© Tiina Lymi on ihana.
Bacchus
06.11.2006 12:55:48
Hyvä, että asiaa nostetaan esille täälläkin.
Kyse on pelkästään tulosjohtoisen yrityksen (Levytukku) ja aatteellisen yhdistyksen (DAFry) törmäyksestä.
Voi olla niin, että Levytukku ei koe saavansa yhdistykseltä riittävästi vastinetta. Outoa.

Vielä sillä erotuksella, että tälläinen yritystoiminta ei mielestäni ole kyllä ollenkaan kannattavaa tai tulosjohtoista, vaan pikemminkin päinvastoin. Levytukku väenvängällä haluaa itselleen mulkun maineen ja sellainen ei bisnesmaailmassakaan pitkälle kanna.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
jtannin
06.11.2006 15:04:07
LOISTAVA LAUSE!!

No kieltämättä varsinainen kielikukkanen tuli lausahdettua, mutta löysitpä kuin löysitkin sen kuuluisan pilkun...
Ymmärtänet kuitenkin lauseen merkityksen?

Hyvä, että asiaa nostetaan esille täälläkin. Kyse on pelkästään tulosjohtoisen yrityksen (Levytukku) ja aatteellisen yhdistyksen (DAFry) törmäyksestä.

Niin. Kyseinen tahohan olisi hyötynyt yhteistyöstä myös taloudellisesti, miksi koko homma menikin varsin erikoiseksi.
Mutta ehkä tähän liittyy tosiaankin jotain korkeampaa matematiikkaa, jota me tavalliset kuolevaiset emme oikein ymmärrä.
Mene ja tiedä...
per62
06.11.2006 16:36:19
Kopsasin tuon tekstin tuolta DAFry.n sivuilta ja halusin tämän tänne esille.

Olen aikaisemminkin törmännyt vastaavaan ja se on yleensä kateutta, varsinkin jos joku tekee talkoilla jotain, koskapa siitä voisi saada rahaakin(tässä tapauksessa LEVYTUKKU).
Nyt taitaa ahneus kopsahtaa omaan nilkkaan.
hollmi-5
06.11.2006 16:43:44 (muokattu 06.11.2006 16:45:41)
Levytukusta ei saa mitän sellaista, etteikö sitä muutakin kautta saisi. Se Levytukun olisi syytä muistaa, kun näin toilailevat. Panin Levytukun sähköpostiin linkin tähän keskusteluun, jotta pääsevät kommentoimaan.
Analuuk
06.11.2006 17:08:42 (muokattu 06.11.2006 17:11:24)
Levytukku väenvängällä haluaa itselleen mulkun maineen

Mun mielestä Levytukulla on ollut maineensa jo kauan aikaa. Kierrän kaukaa...
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
Bacchus
06.11.2006 18:28:35
Mun mielestä Levytukulla on ollut maineensa jo kauan aikaa. Kierrän kaukaa...

Itse olen kyllä aina saanut Levytukussa hyvää palvelua. Negatiivista palautetta palveluntasosta on kyllä muualta kuulunut paljon.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
hansakemanelius
06.11.2006 21:56:29

Levytukusta on ollut pelkkää hyvää sanottavaa. Harmi että suhteet DAF:iin ovat viilentyneet.
Turku
07.11.2006 21:28:34
Mistäköhän tässä keskustelussa on oikeasti kysymys? Lipun hinta on vain 5 euroa! Lombardo on genrensä isoimpia esikuvia ja moni maksaisi enemmänkin nähdäkseen idolinsa.

Ne "periaate-ongelmat" taitavatkin olla DAFfin kaffipöydässä. Ilman DAFfin mainostamaa rahallista tukeakin Levytukku järjestää klinikan nostamatta hintaa. Itse nostan hattua tälle rohkealle toiminnalle. Onko se oikeasti DAFfilta pois jos kaikki pääsevät sisään edullisesti? Sellainenhan syö DAFfin uskottavuutta. Kun kateudesta puhutaan itse osoitan klubin suuntaan. Kiitän ja kumarran. Lisää vain samanlaisia etuja kaikille ilman eliitti-klubeja.

Rajansa ruikkaamisellakin. Jos 5 euroa on liikaa niin on vähempikin eikä siis kannata tulla. Klinikoilla ei rikastu kukaan muu kuin artisti itse. Järjetäjä saa siitä vain mainosta.

Minulle maksetaan palkkaa työstäni. Se onnistuu siksi että firma tekee voittoa. Jos ei tee ovet suljetaan. Palkkani tuhlaan muissa firmoissa joista joka ikinen haluaa voittoa. Jos ei tule ovet suljetaan. Rahallista etua eli alennusta DAFfikin halusi. Pelkällä aatteella kun ei elä. Se siitä.

Klinikalla nähdään.
Bacchus
07.11.2006 21:42:55 (muokattu 07.11.2006 23:06:16)
Klinikalla nähdään.

Nimimerkki ilmeisesti luotu tätä kirjoitusta varten. Olisi sentään voinut rehellisesti kertoa, että on Levytukussa töissä. Vai olenko täysin väärässä?;)

pitääkai se levytukun tulla pitämään puoliaan. totta se, että järkevää olisi mainita vaikka terv, levytukku. päivän selvää, että sieltä kirjoitus tuli. Eikä siinä mitään väärin ole, hieno juttu että järjestävät klinikan vaikken itse olekaan näkemässä. Hyvä vain, että molemmat osapuolet osallistuvat keskusteluun!

Unohtui itseltäni mainita, että hyvä vaan, että molemmat osapuolet ottavat osaa keskusteluun.
J. Cool
07.11.2006 22:11:27

Nimimerkki ilmeisesti luotu tätä kirjoitusta varten. Olisi sentään voinut rehellisesti kertoa, että on Levytukussa töissä. Vai olenko täysin väärässä?;)

pitääkai se levytukun tulla pitämään puoliaan. totta se, että järkevää olisi mainita vaikka terv, levytukku. päivän selvää, että sieltä kirjoitus tuli. Eikä siinä mitään väärin ole, hieno juttu että järjestävät klinikan vaikken itse olekaan näkemässä. Hyvä vain, että molemmat osapuolet osallistuvat keskusteluun!
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
hollmi-5
07.11.2006 23:35:35
Levytukku voi minun puolestani pitää vehkeensä hyllyssä. Aivan ahterista on tällainen toiminta. Turku on suomen persereikä. Enkä tarkoita nyt sitä hienoa kaupunkia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)