Deino 05.11.2006 20:54:46 (muokattu 05.11.2006 20:54:59) | |
---|
Saarnaajat ja heidän seuraajansa Ristiretkeilevät valon puolesta Vatsassani kiertää ja kiristää Olo on halveksittava He yrittävät aivopestä minua,mutta en ole typerys He kaikki saavat maistaa ?,kun pimeys tulee valtaan. Autopsy - Dark Crusade E: typo |
Bonesaw 05.11.2006 20:55:34 | |
---|
Autopsy - Dark Crusade E: typo Joo. Aivan oikein. |
Deino 05.11.2006 21:12:11 | |
---|
Ota ase, osoita sillä päätäsi Vedä laukaisimesta, nyt olet kuollut Orjarotu hylätty Toinen ristiinnaulitseminen alkaa alusta Kuin joku vitun verilöyly Tartu kivespusseihisi ja vedä Niin kuin luun palanen murskautuu läpi päänahastasi Lankea rankkaan alistumiseen Jumala ei voi auttaa sinua nyt Jeesus kuoli ristillä Kadotus Sinä käännyt seuraavaksi Tämä on sotaa Aloita hyökkäys ihmisten kanssa kusee sinun krusifiksillesi He tulevat vuoksesi Kipu kasvaa sinussa |
Minä! 06.11.2006 08:36:17 | |
---|
Ota ase, osoita sillä päätäsi Vedä laukaisimesta, nyt olet kuollut Orjarotu hylätty Toinen ristiinnaulitseminen alkaa alusta Kuin joku vitun verilöyly Tartu kivespusseihisi ja vedä Niin kuin luun palanen murskautuu läpi päänahastasi Lankea rankkaan alistumiseen Jumala ei voi auttaa sinua nyt Jeesus kuoli ristillä Kadotus Sinä käännyt seuraavaksi Tämä on sotaa Aloita hyökkäys ihmisten kanssa kusee sinun krusifiksillesi He tulevat vuoksesi Kipu kasvaa sinussa Hypocrisy - Killing Art |
Deino 06.11.2006 17:06:29 | |
---|
Hypocrisy - Killing Art Oikein Virhe |
Minä! 06.11.2006 18:50:11 | |
---|
Sinä pistät uskollisuutesi kristinuskoon Minä laitan uskoni tykistöön M-16, herrani, vapahtajani Kristus ei tee minulle mitään vitun palvelusta Vihaa sitä jos emme voi käsittää sitä Tapa se jos emme ymmärrä sitä Rukoile jumalaa ja kohtalosi on sinetöity Sillä sinä kuolet yksin kuoleman kentällä Farwell, Graham ja Farahkahn He tarvitsevat jumalaa, minä tarvitsen napalmia Ylistä herraa ja kiellä aseet Minun saarnani on tuhoni |
Tobby 06.11.2006 19:11:03 | |
---|
Sinä pistät uskollisuutesi kristinuskoon Minä laitan uskoni tykistöön M-16, herrani, vapahtajani Kristus ei tee minulle mitään vitun palvelusta Vihaa sitä jos emme voi käsittää sitä Tapa se jos emme ymmärrä sitä Rukoile jumalaa ja kohtalosi on sinetöity Sillä sinä kuolet yksin kuoleman kentällä Farwell, Graham ja Farahkahn He tarvitsevat jumalaa, minä tarvitsen napalmia Ylistä herraa ja kiellä aseet Minun saarnani on tuhoni Exodus - War Is My Shepherd (?) Rot In Piss |
Exodus - War Is My Shepherd (?) Oikein Virhe! Liian kirjoitus! |
Tobby 08.11.2006 19:13:49 | |
---|
Sori että kesti, tässä vähän lyriikkaa: (tönkkö käännös) Totaalinen Auringonpimennys piilottaa maan. Tuomion ilta on tullut. Antikristuksen Sotilaat Ovat Julistettu, Lähettämään Sielumme Helvettiin. Katastrofi ja Täystuho. Ihmiskunta on teurastettu ilman armoa. ???? Pilvet ovat ilmassa. Legioonan tuulet ruostuttavat Universumin Luoja, Ihmiskunnan lunastaja, Kahlittuna tuonelan laaksoon. Väkijoukku on sokaistunut pahasta voimasta. Ainoastaan kuolema on totta. Totaalinen Täystuho Kirkkojen seinät Vereen tahrittu Alttarit Liekeissä Tuomio itkee pois hulluudesta Ydinsota julistaa maailmanlopun Ihmiskunta on haudattu ja unohdettu Profeetat ennakoivat tuomiota He ennustavat kuolemasi riemuvoiton. Rot In Piss |
LexaR 08.11.2006 21:11:22 | |
---|
Sori että kesti, tässä vähän lyriikkaa: (tönkkö käännös) Totaalinen Auringonpimennys piilottaa maan. Tuomion ilta on tullut. Antikristuksen Sotilaat Ovat Julistettu, Lähettämään Sielumme Helvettiin. Katastrofi ja Täystuho. Ihmiskunta on teurastettu ilman armoa. ???? Pilvet ovat ilmassa. Legioonan tuulet ruostuttavat Universumin Luoja, Ihmiskunnan lunastaja, Kahlittuna tuonelan laaksoon. Väkijoukku on sokaistunut pahasta voimasta. Ainoastaan kuolema on totta. Totaalinen Täystuho Kirkkojen seinät Vereen tahrittu Alttarit Liekeissä Tuomio itkee pois hulluudesta Ydinsota julistaa maailmanlopun Ihmiskunta on haudattu ja unohdettu Profeetat ennakoivat tuomiota He ennustavat kuolemasi riemuvoiton. Sepulturan Troops of Doom Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms |
Tobby 08.11.2006 21:42:21 | |
---|
Sepulturan Troops of Doom Kyllä vain. Rot In Piss |
LexaR 08.11.2006 23:03:16 | |
---|
Tää on ny aivan ilmanen: Oi mahtava Yön herra Eläinten mestari Tuoja hämmästyksen ja naurunalaisuuden Sinä jonka henki on päällä kaikkien sorron, vihan ja epäsovun tekojen Sinä jonka läsnäolo oleksii jokaisessa varjossa Sinä joka voimistat jokaista hiljaisuutta Sinä joka hallitset jokaista ruttoa ja myrskyä Kuuntele Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms |
Milkop 08.11.2006 23:06:00 | |
---|
Tää on ny aivan ilmanen Emperor - Inno A Satana |
LexaR 09.11.2006 17:58:12 | |
---|
Emperor - Inno A Satana Seuraavaa kehiin män. Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms |
Milkop 10.11.2006 11:11:59 | |
---|
Vassokuu, vähän myöhässä: hukkuu hitaasti hiekkaan pöly ja kuolema tervehtii sinua ristiinnaulitun laaksossa tarkastele teurastusta |
Anal Revenger 11.11.2006 21:08:36 | |
---|
Vassokuu, vähän myöhässä: hukkuu hitaasti hiekkaan pöly ja kuolema tervehtii sinua ristiinnaulitun laaksossa tarkastele teurastusta Akercocke - Valley Of The Crucified |
Milkop 12.11.2006 11:50:10 | |
---|
Akercocke - Valley Of The Crucified Oikke! Next please. |
Anal Revenger 13.11.2006 17:56:43 | |
---|
Hedelmällinen Saatana Naisen muna Täytyy leikata Hänen omaa ihoaan Saatanan lapsi Kohdun sisällä Täytyy leikata Hänen omaa ihoaan Partaveitsellä Lausuu sanan Rintakehän sisällä Yhden sanan Leikattu syvälle Ihon läpi Vuotaa sanan -- |
Jetku 13.11.2006 22:43:05 | |
---|
Von - Satanic Blood |
Anal Revenger 14.11.2006 17:23:01 | |
---|
Von - Satanic Blood Oikeen. Tähän väliin pitää huomauttaa että ei tässä ole mitään hauskaa jos ne sanat kattoo jostain dark-lyricsistä niin ettei itellä oo oikiasti mitää hajua. |