Minä en oitse osaa ommella, mutta vaimolle ostin ompelukoneen ja se on aika haka siinä hommassa, housut on just tulossa ja ohimennen se virkkasiompelineulotaimitäsenytsittenonkaan mulle kaulahuivin... "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
-HeavyMetal- 12.12.2006 19:24:29 | |
---|
minä teen myös itse vaatteitani, suunnittelen alusta loppuun niin takit paidat kun housutkin, saat varmasti uniikit vaatteet ja juuri sellaiset kuin haluat! :) |
Parzival 14.12.2006 12:26:55 | |
---|
Ajattelin alkaa neulomisen opettelun, sillä tallaisesta tuppukylästä missä asun ei löydy mitään järkevää vaatetta tai no kirpputorilta ja halpahallista joskus löytyy jotain "ei muotikamaa". Kloriitilla tein yhdestä mustasta t-paidasta todella hienon. Ajattelin seuraavaksi testata samaa menetelmää farkkuihin=) kakka rules! |
Shakti 21.12.2006 11:12:00 | |
---|
Tykkään ompelemisesta hyvin paljon, mutta viimeaikoina ei ole tullut tehtyä vaatteita hirveästi. Takkikangas kyllä kaapissa odottaa pääsyä hellään käsittelyyni. Is it you and me in this colorful spaceship? |
Shemhamforash 07.01.2007 21:07:38 | |
---|
En ole ompelutöissä koskaan loistanut, mutta pari vuotta sitten tein itse mustasta t-paidasta Metallican bändipaidan, koska oikeat ovat kohtuuttoman kalliita. Tein paperista sabluunat ja maalailin kangasväreillä. Täytyy myöntää, että hieno tuli. Ei näytä itsetehdyltä lainkaan. Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
noir 08.01.2007 08:59:44 | |
---|
En ole ompelutöissä koskaan loistanut, mutta pari vuotta sitten tein itse mustasta t-paidasta Metallican bändipaidan, koska oikeat ovat kohtuuttoman kalliita. Tein paperista sabluunat ja maalailin kangasväreillä. Täytyy myöntää, että hieno tuli. Ei näytä itsetehdyltä lainkaan. Samaa on tullut harrastettua itsekin ja kaapista löytyy useampikin käsin painettu paita. Lisää kovasti tulossa. Tuon lisäksi vaatteiden tekeminen on rajoittunut peruskoulun jälkeen lähinnä hihojen ja punttien repimisiin. To err is human - to purr is feline. To mrr is tetsuo - to *pus* is noir. DADA-huone |
bassoaivo 15.01.2007 08:27:21 | |
---|
teen ite ku oon vaatetusalalla retaove se on missä mä soitan |
ltg 19.01.2007 08:56:10 | |
---|
Avokki on aika haka tekemään. Sammarit ja T-paitoja on minulle tehnyt, plus sitten pipoja sun muuta. Itsetehdyissä on se hyvä puoli, että saa juuri sitä, mitä haluaa, ja istuu juuri sopivasti. Itselleen hän väsäilee viikottain toppeja, hameita ja mekkoja, sekä modailee kirpparivaatteita. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Nipsu 19.01.2007 17:54:28 (muokattu 20.01.2007 12:54:59) | |
---|
Teen ite kaikenlaista =) oli pakko alkaa tekeen, kun en löydä kaupasta sellasia vaatteita, mitä haluan sitä paitsi nyt ei kellään oo samanlaisia. Ja tulee halvemmaksi, kun kankaat on halvempia kun valmis vaate. Edit: Oon tehny mm. paitoja ja hameen. Yhteen paitaan maalasin ite Kurt Cobainin. |
master of puppets 20.01.2007 11:01:28 | |
---|
Joskus painoin (valmiiseen) mustaan paitaan stam1na logon mutta se ehti häipyä jo ekassa pesussa pois. |
Mimi 20.01.2007 23:04:21 | |
---|
Joskus painoin (valmiiseen) mustaan paitaan stam1na logon mutta se ehti häipyä jo ekassa pesussa pois. Teitkö kankaanpainoväreillä ja muistitko silittää sen kuvion kiinni? Tuo silittäminen on aika elintärkeää sen kuvion kannalta, muuten se tosiaan peseytyy aika helposti pois. ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
master of puppets 21.01.2007 17:40:46 | |
---|
Teitkö kankaanpainoväreillä ja muistitko silittää sen kuvion kiinni? Tuo silittäminen on aika elintärkeää sen kuvion kannalta, muuten se tosiaan peseytyy aika helposti pois. Aivan! Enpä tietenkään muistanut. Mutta ensi kerralla sitten :). |
töpsö 13.02.2007 15:50:21 | |
---|
Mie en osaa ommella (puutyöhistoria koulussa...), mutta tuunailen vaatteita uuteen kuosiin. Painelen kuvioita, lähinnä tribaaleita, ja virkkailen kukkia. |