bedlam 06.11.2006 09:41:56 (muokattu 06.11.2006 09:42:28) | |
---|
Muistelen joskus lukeneeni, että Cowboys from Hell-levy on itse asiassa bändin levy-yhtiölle toimittama demolevy. Päättivät lopulta, että turhahan tuota on enää uudelleen nauhottaa, kun demo niin hyvin potkii. Onko jollain parempaa tietoa asiasta? Harvinaisen hiottu demo kyllä, jos paikkansa pitää. Soundeja olisivat hieman saaneet tosin väännellä. |
toxic 06.11.2006 10:54:08 (muokattu 06.11.2006 10:55:10) | |
---|
Eipä ole... Nuo kolme pistettä ei meinaa hyvää... :) Netistä sen itse löysin, mutta mistäköhän kyseinen "piisi" sitten oikeasti löytyisi ja milloin se on tehty? |
Räkkipeli 06.11.2006 13:08:52 | |
---|
Nautihan vielä viimeisistä mnet -hetistäsi. Olet nimittäin kerännyt tässä puolen tunnin sisään jo varmaankin useamman kymmentä varoitusta. Hyvä saldo ensimäiselle päivälle, pitää myöntää! Edit: Hehe, nyt hänet on jo bannattu. Tehokas tuholaistentorjuntajärjestelmä. Näimpä. Tollaset vittuun täältä! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Lancelot 06.11.2006 14:40:38 (muokattu 06.11.2006 14:42:12) | |
---|
Muistelen joskus lukeneeni, että Cowboys from Hell-levy on itse asiassa bändin levy-yhtiölle toimittama demolevy. Päättivät lopulta, että turhahan tuota on enää uudelleen nauhottaa, kun demo niin hyvin potkii. Onko jollain parempaa tietoa asiasta? Harvinaisen hiottu demo kyllä, jos paikkansa pitää. Soundeja olisivat hieman saaneet tosin väännellä. Tosta CFH -levystä on erikseen demoversio, minulla se on ja aika lähellä on tota varsinaista albumia, tosin heikoimmilla saundeilla tietysti ja hieman erilaisilla sooloilla jne.. edit. lisäystä |
bedlam 06.11.2006 16:02:17 | |
---|
Tosta CFH -levystä on erikseen demoversio, minulla se on ja aika lähellä on tota varsinaista albumia, tosin heikoimmilla saundeilla tietysti ja hieman erilaisilla sooloilla jne.. Ok. Mutta pohjina on ilmeisesti sitten kuitenkin tuota demoa jotenkin hyödynnetty? |
Ok. Mutta pohjina on ilmeisesti sitten kuitenkin tuota demoa jotenkin hyödynnetty? Joo käsittäisin näin koska biisit kuullostaa aika lähelle samoilta |
Askorbiinihappo 08.11.2006 15:04:40 | |
---|
Olen nyt tuota Re-Inventing Hell-levyä kuunnellut ja täytyy sanoa,että perkele,kun on kovaa menoa!Joululahjaksi lähtee CFH.Kysyisinkin,että mitä muita samantyylisiä bändejä olisi tarjolla? Praise to be the Satan |
Milkop 08.11.2006 15:24:46 (muokattu 08.11.2006 15:25:21) | |
---|
Kysyisinkin,että mitä muita samantyylisiä bändejä olisi tarjolla? No en tiedä ihan samantyylistä, mutta ainakin Lamb Of God ja Machine Head ovat hieman saman suuntaista rymistelyä. |
Ozzman 08.11.2006 15:31:25 | |
---|
No en tiedä ihan samantyylistä, mutta ainakin Lamb Of God ja Machine Head ovat hieman saman suuntaista rymistelyä. No en kyllä Lambia samansuuntaiseksi bändiksi kutsuisi ollenkaan. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Lancelot 08.11.2006 15:43:10 (muokattu 08.11.2006 15:48:31) | |
---|
No en kyllä Lambia samansuuntaiseksi bändiksi kutsuisi ollenkaan. No niin no.. Onhan toi Jumalan Karitsa melko kitarariffittely pohjaista musaa eli siinä mieles samoilla linjoilla mennään. E. Aika huono ilmaisu tuo olikin, onhan Cannibal Corpsekin kitarariffittely pohjaista...:) |
L4t3 08.11.2006 15:46:06 | |
---|
Olen nyt tuota Re-Inventing Hell-levyä kuunnellut ja täytyy sanoa,että perkele,kun on kovaa menoa!Joululahjaksi lähtee CFH.Kysyisinkin,että mitä muita samantyylisiä bändejä olisi tarjolla? Ja pyydä mukaan samantien kaikki Ysäri-levyt + power metal. Poweria ei tosin välttämättä löydä oikeen mistään. Hemuliviinaa? |
Räkkipeli 08.11.2006 19:28:43 | |
---|
No en kyllä Lambia samansuuntaiseksi bändiksi kutsuisi ollenkaan. No sitte et ilmeisesti tunne Lamb Of Godia tarpeeksi. Eihän bändi läheskään kaikilta osin ole samanlainen, mutta jotkut biisit ovat kyllä tyyliltään juuri Panteran kaltaista riffittelyä. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Räkkipeli 08.11.2006 19:28:46 | |
---|
No en kyllä Lambia samansuuntaiseksi bändiksi kutsuisi ollenkaan. No sitte et ilmeisesti tunne Lamb Of Godia tarpeeksi. Eihän bändi läheskään kaikilta osin ole samanlainen, mutta jotkut biisit ovat kyllä tyyliltään juuri Panteran kaltaista riffittelyä. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
sunder 08.11.2006 20:04:15 | |
---|
Bls on jokseenkin samanhenkistä etelävaltioiden junttiheviä. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
Ozzman 08.11.2006 20:44:34 | |
---|
No sitte et ilmeisesti tunne Lamb Of Godia tarpeeksi. Eihän bändi läheskään kaikilta osin ole samanlainen, mutta jotkut biisit ovat kyllä tyyliltään juuri Panteran kaltaista riffittelyä. No täytyy myöntää, että en tunnekkaan. Sen vähän mitä olen kuullut, niin sen perusteella sanoin mielipiteeni. :) Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Invader 08.11.2006 20:48:08 | |
---|
Mä en näe kyllä BLS:llä ja Panteralla muuta yhteistä kuin Dimebagin ja Wylden ystävyyssuhteen. Tai sitten ei.. |
routa 09.11.2006 00:03:20 | |
---|
Mä en näe kyllä BLS:llä ja Panteralla muuta yhteistä kuin Dimebagin ja Wylden ystävyyssuhteen. Juurikin näin. + Satan told me to play that fucking heavy metal. |
McNulty 09.11.2006 00:36:52 | |
---|
Kysyisinkin,että mitä muita samantyylisiä bändejä olisi tarjolla? Jacknife, Trivium, A Perfect Murder, Hatebreed, Maylene And The Sons Of Disaster, The Haunted, DevilDriver, Dryline, Diablo Red, Flatline, Vile Order, Drowning Pool, Drown Inc., Strikedown, Mindmare, Takeover, Sixpasthell, Driven By Hate ...niin äläkä unohda Damageplania! Tuossa nyt muutamia mainitakseni. Eihän kaikki Panteralta kuulosta, mutta noissa on joitain samoja piirteitä. Noista ehkä ainoa täysin Pantera-plagiaatti on tuo A Perfect Murder jonka vokalisti on hyvin lähellä Anselmoa mitä murinaan tulee. "Serenity Now!" -Frank Costanza |
Räkkipeli 09.11.2006 10:38:50 | |
---|
Oon miettiny, että onko se nyt niin huono juttu jos musiikista kuuluu jokin tietty vivahde läpi sopivissa määrin, esimerkiksi Pantera. Onhan selvää että suoraan kopioiminen (ideoiden ym.) on väärin, etenkin jos sillä saadaan mainetta. Just vaikka Lamb Of God on saanut minusta liikaa kritiikkiä siitä että kuulostaa Panteralta, mutta en tiedä onko vika minussa kun en osaa oikein erottaa näistä kommenteista läheskään kaikista sitä että onko ne negatiivisessa mielessä (silleen että "ahaa, selvästi Panteraa ilmassa, arvostus tiputettakoon nollaan"), kun monet sanoo sen vaan muttei alenna bändin arvostusta, mm. minä itse. Heti huomasin yhteyden, mutta en pitänyt kuitenkaan bändiä sen huonompana. Jos lähettäis ajattelemaan kaikkea noin kriittisesti, niin kaikki hevibändihän olisi paskoja koska kaikki matkii vaikka Black Sabbathia tai muita vanhempia tekijöitä. Minusta se, että osaa hyödyntää toisten ideoita omalla tavallaan, on enemmän positiivista kuin negatiivista. Totta kai on hyvä muistaa isot tekijät ja kuka ideat on alunperin keksinyt mutta ei kuitenkaan rajata maailmaa vain niiden alkuperäisten ympärille. Ja täytyyhän musiikista nyt vähän kuulua läpi että mistä sitä diggailee muutenkin, minusta ainakin. Minusta tuntuu että Pantera on vielä sellainen bändi jonka kohdalla tämä ilmiö on eniten esiintynyt, ainakin omien kokemuksieni perusteella. Kertokaa mielipiteitänne.. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
SuvantoJ- 09.11.2006 15:59:17 | |
---|
Kysyisinkin,että mitä muita samantyylisiä bändejä olisi tarjolla? Exhorder taitaisi mennä tuohon lokeroon, etenkin The Law -levyn osalta. M.A.C.H.O. # 3 - My name is spelt "Luxury Yacht" but it's pronounced "Throatwobbler Mangrove" |