Milkop 06.11.2006 12:42:46 | |
---|
|
Onhan tuossa tommoista suoranaista koneromantiikka ilmassa. Kaveri on pettynyt, että kone onkin ihminen. Paskat siitä, että se on nätti tyttö, botti se olla pitää. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Lähikauppias 06.11.2006 12:51:48 | |
---|
Niin, ja siis eihän siinä mitään, onhan näitä Pizza Enrico-Crazy Frog-Basshunter -juttuja ollut joka vuosi. Ei siinä mitään. Eipä mun tarvitse niistä tykätä, jonkun muun mielestä ne on varmasti hulvattomia. Ja joku tyyppi jossain saa rahaa, niin ei tarvitse nälkään kuolla. Mutta silti, irc. Ehh. |
kivi 06.11.2006 12:53:43 | |
---|
Meinasin kuolla häpeästä ihmiskuntaa kohtaan kun ensimmäistä kertaa tajusin että ko. biisi käsittelee irciä. Voi v*ttu, irciä!!!! Luulis, että tällaisia tapauksia varten on tehty joku lakikin. Tyyliin "Laki kevyen musiikin sanoituksista - pykälä 14: paskat aiheet". Mä taas nauroin vartin. Ei juma - voiko nörtimpää aihetta olla. Irc on sittenkin irc-galleria. |
Karlsson 06.11.2006 12:54:00 | |
---|
Niin, ja siis eihän siinä mitään, onhan näitä Pizza Enrico-Crazy Frog-Basshunter -juttuja ollut joka vuosi. Ei siinä mitään. Eipä mun tarvitse niistä tykätä, jonkun muun mielestä ne on varmasti hulvattomia. Ja joku tyyppi jossain saa rahaa, niin ei tarvitse nälkään kuolla. Mutta silti, irc. Ehh. Odottelemme siis Mnet-aiheista hittiä. Tai vielä parempi, dada-aiheista. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Lennu 06.11.2006 13:01:31 | |
---|
Odottelemme siis Mnet-aiheista hittiä. Tai vielä parempi, dada-aiheista. Voi ssääh, kuka kerto!? Pitää keksiä uusi aihe *muminaa* " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
Artist 06.11.2006 13:49:27 | |
---|
No, huh, en ollutkaan tajunnut mitä tuossa lauletaan. Paljon parempi on se joitain vuosia vanha ruotsipoppirenkutus, missä lauletaan "i en rosa helikopter hela vägen hem till dig" ja niin pois päin. "Ordinary boring Jimmy Brown, no one's having fun when I'm around" |
gulfstream650 06.11.2006 14:19:15 | |
---|
Lapset soittavat kyseistä biisiä himassa. Minä luulin koko ajan, että kundi laulaa jostain vanhasta veneestään... Heh... :-D Svengaa kuin saksanhirvi. |
Janus 06.11.2006 14:24:27 | |
---|
Odottelemme siis Mnet-aiheista hittiä. Tai vielä parempi, dada-aiheista. Jo 50 000 potentiaalista levyn ostajaa! Ei vaiskaan. Kaikki vaan latais sen kuitenki. |
south_of_heaven 06.11.2006 15:20:38 | |
---|
Se on musiikillisesti kauheinta paskaa, mikä on pitkiin aikoihin mihinkään listoille päässyt. Ei sillä niin hyvä äänikään ole. itki south_of_heaven |
Bald Anus 06.11.2006 15:23:57 (muokattu 06.11.2006 15:24:17) | |
---|
Basshunterin levyn nimihän on joku: !!! LOL !!! EDIT: Jaa'a, sulkeet ja muut sitten lähti.. "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Starlia 06.11.2006 15:47:30 | |
---|
Herää kysymys, miksi biisin nimi on Boten Anna yhdellä teellä. 'En bot' on sakko på finska, jonka yksikön määräinen on "boten" ja 'bott', miten biisissäkin sanotaan yksikön määräinen muoto on 'botten' |
gulfstream650 06.11.2006 16:01:54 | |
---|
Herää kysymys, miksi biisin nimi on Boten Anna yhdellä teellä. 'En bot' on sakko på finska, jonka yksikön määräinen on "boten" ja 'bott', miten biisissäkin sanotaan yksikön määräinen muoto on 'botten' Juu, mutta mä olen sivukorvalla kuullut ihan väärin... Sorppa huono svenska. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Lord of the strings 06.11.2006 16:27:39 | |
---|
On muuten käsittämättömän huono kappale. Basshunterilla on paljon parempia kappaleita, kuten esim. Professional Party People. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Karlsson 06.11.2006 16:29:03 | |
---|
On muuten käsittämättömän huono kappale. Basshunterilla on paljon parempia kappaleita, kuten esim. Professional Party People. Ai ei tartu päähän vai? "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Lennu 06.11.2006 16:41:14 | |
---|
Ai ei tartu päähän vai? No mä en oo ainakaan kuullut kumpaakan. Mutta töissä kuuluukin vaan sävelradio. Ja muutenhan radioita ei kannateta. Paitsi koira kuuntelee himassa suomipoppia, kun me ollaan poissa. " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
mullet3000 06.11.2006 16:47:34 | |
---|
On muuten käsittämättömän huono kappale. Basshunterilla on paljon parempia kappaleita, kuten esim. Professional Party People. Nauroin ääneen. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
Hiku 06.11.2006 16:59:33 | |
---|
Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss. |
Mika Antero 06.11.2006 17:02:43 | |
---|
|
texjazz 06.11.2006 17:11:29 | |
---|
floodaus, join-flood, idlaus nick, host ja käynnin aikaleima erillinen handle, oikeustaso kanavalla ja botin suhteen kellä on oikeus käyttää botin tekstin tulva, kanavalleliittymistulva, actiontulva, lempinimenvaihtotulva, kanavaltapoistumistulva idle-aika idle-aika lempinimenvaihtotulva actiontulva. Tein juuri ambientbiisiin sanoituksen. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |