jussiohman 13.04.2006 16:01:36 | |
---|
Viime vuonna ottamani Renki - tatuoinnin jälkeen on tehnyt kovasti mieli saada lisää kuvia. Ehkäpä jo lähiaikoina otankin kunhan saan rahatilanteen taas tasoittumaan. Joko John Lennonin kasvokuva vasempaan käsivarteen tai joku "koristeellinen" kuvio jompaankumpaan kämmenselkään. |
Mimi 13.04.2006 21:52:49 | |
---|
Kun hommaatte industrialin, suosittelen hommaamaan aluksi kahdella renkaalla. Jos on tuo tappi, niinkun minulla on, heti alusta lähtien, paraneminen on hitaampaa ja siinä kestään sen puoli vuotta. Renkailla paraneminen on helpompaa ja nopeampaa(vaikkei se niin hieno sillein olekaan). Tätä kysäisin lävistäjältä, mutta hän sanoi, että tappi heti kerralla. Voisin käydä vielä juttelemassa asiasta siellä liikkeessä. Sitäkin olen tässä miettinyt, että jos nyt tämän kuun puolella saisin tuon entisen paranemaan, niin voisin käydä kuun lopulla sen industrialin nappaamassa, mutta kerkeääkö se parantua "nätisti" ylppäreihin mennessä? Siis noin päällisin puolin, että ei sitten korva helota ihan punasena ja ruvella lakin alta sitten kesäkuun kolmantena päivänä? No, paskankos väliä sillä oikeastaan edes on... Sillä korvalla ei sitten nukuta muutamaan kuukauteen, sen verran kipeä lävistys on. Tämän mainitsi myös lävistäjä. Voi tuottaa kyllä mulle hieman ongelmaa, kun olen tottunut aika paljon kyljelläni nukkumaan. Tämä korvanlehtivälistys ei aiheuta tossa vielä mitään vaikeuksia. En oikeastaan enää edes huomaa koko lävistyksen olemassaoloa. Omista lävistyksistä industrialin teko on koskenut ehdottomasti eniten. Kiitoksia kaikille "varoituksista", osaan varautua asiaan sopivalla tavalla. Eiköhän tuon kivun kestä. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
Toveri 13.04.2006 22:05:37 (muokattu 13.04.2006 22:05:51) | |
---|
Sitäkin olen tässä miettinyt, että jos nyt tämän kuun puolella saisin tuon entisen paranemaan, niin voisin käydä kuun lopulla sen industrialin nappaamassa, mutta kerkeääkö se parantua "nätisti" ylppäreihin mennessä? Siis noin päällisin puolin, että ei sitten korva helota ihan punasena ja ruvella lakin alta sitten kesäkuun kolmantena päivänä? No, paskankos väliä sillä oikeastaan edes on... Eli kuukauden verran olisi parantumisaikaa... Kyllä menee, koska tuskin tölvit sitä korvaa mihinkään. Punoitus ja turvotus lakkasi melko nopeaan, en muista tarkkaan milloin. Itse töissä saatan hakata päätäni erinäisiin koviin pintoihin, jolloin pientä verenvuotoa ja arkuutta ilmenee jo lähes puolivuotiaassa industrialissa. Rohkeasti vaan lävistämään. Nukkua voi toisellakin kyljellä. :) Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Mimi 13.04.2006 22:16:42 | |
---|
Eli kuukauden verran olisi parantumisaikaa... Kyllä menee, koska tuskin tölvit sitä korvaa mihinkään. Punoitus ja turvotus lakkasi melko nopeaan, en muista tarkkaan milloin. Itse töissä saatan hakata päätäni erinäisiin koviin pintoihin, jolloin pientä verenvuotoa ja arkuutta ilmenee jo lähes puolivuotiaassa industrialissa. Noin minä vähän mietinkin. Jos sen ottaisi alkuun kahdella renkaalla, niin missähän vaiheessa voisi alkaa miettimän sitä tappia? Onko kukaan ottanut sitä "kahdessa osassa" jotta voisi vähän kertoa miten lävistykset siihen vaihtamiseen reagoi ja missä vaiheessa moisen voisi suorittaa? Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
Robbo 14.04.2006 14:28:45 | |
---|
Noin minä vähän mietinkin. Jos sen ottaisi alkuun kahdella renkaalla, niin missähän vaiheessa voisi alkaa miettimän sitä tappia? Onko kukaan ottanut sitä "kahdessa osassa" jotta voisi vähän kertoa miten lävistykset siihen vaihtamiseen reagoi ja missä vaiheessa moisen voisi suorittaa? Minä otin kahdella tapilla viime kesänä. Kävin vasta ihan pari päivää sitten vaihtamassa sen oikean korun, eli paranemisessa kestää näinkin. Korun vaihtaminen on mennyt täysin mutkattomasti, eikä mitään oireita ole ilmennyt. Tähän vaikuttanee osaksi myös se, että lävistys onnistui alun perin todella hyvin, ts. reiät ovat tosi hyvin linjassa. |
murhaaja 26.04.2006 06:02:37 (muokattu 26.04.2006 06:08:01) | |
---|
Tiättekö muuten mikä on myös kaunista? Kun vetää käden täyteen hakaneuloja niin, että vetäsee ne nahan läpi. Kokeilkaapa! Ha! ;D Hakaneuloja ;D Kädestä ;D Nahan läpi :D Been there, done that. Jos Nipsu haluut että sattuu nii vedäs 1.2mm injektioneulalla jostai lihaksesta esim hauis tai akillesjänteestä läpi. p.s. Paska idea, mut tulipa kerran tylsyyksissä testattua. Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta. |
Roitto 26.04.2006 11:20:56 (muokattu 26.04.2006 11:21:22) | |
---|
Ha! ;D Hakaneuloja ;D Kädestä ;D Nahan läpi :D Been there, done that. Jos Nipsu haluut että sattuu nii vedäs 1.2mm injektioneulalla jostai lihaksesta esim hauis tai akillesjänteestä läpi. p.s. Paska idea, mut tulipa kerran tylsyyksissä testattua. Huooh, oliko sitten ernu olo? Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Bonesaw 26.04.2006 16:09:54 | |
---|
Ha! ;D Hakaneuloja ;D Kädestä ;D Nahan läpi :D Been there, done that. Jos Nipsu haluut että sattuu nii vedäs 1.2mm injektioneulalla jostai lihaksesta esim hauis tai akillesjänteestä läpi. p.s. Paska idea, mut tulipa kerran tylsyyksissä testattua. Huuh. Aika satanic. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
pstj 02.05.2006 10:47:07 | |
---|
Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
Valokaari 02.05.2006 17:16:34 | |
---|
Polttotatuoinnin otin tuossa alkuvuodesta. Pari viikkoa ottamisen jälkeen näytti tällaiselta http://koti.phnet.fi/pstj/lapa/pienipoltto.jpg Miltä muuten polttotatuoinnin ottaminen tuntuu? Voiko sitä jotenkin verrata vaikka kipuun mikä iskee kun vaikka polttaa sormensa kuumalla liedellä, vai ehtiikö siinä edes tuntemaan mitään? Vai tuntuuko se vasta jälkeenpäin? Itselläni ei sellaista ole ja tuskin tuleekaan, mutta asia silti kiinnostaa. Rok rok. |
vantage 03.05.2006 10:33:59 | |
---|
Miltä muuten polttotatuoinnin ottaminen tuntuu? Voiko sitä jotenkin verrata vaikka kipuun mikä iskee kun vaikka polttaa sormensa kuumalla liedellä, vai ehtiikö siinä edes tuntemaan mitään? Vai tuntuuko se vasta jälkeenpäin? Itselläni ei sellaista ole ja tuskin tuleekaan, mutta asia silti kiinnostaa. Olen kerran nähnyt kun kuumennetulla leipäveitsellä tehdään polttotatuointi. Iho rätisee, käristyneen nahan pistävä haju täyttää huoneen ja oli tuskainen ilme ainakin sillä kaverilla. Tämä viiva oli kuitenkin n: leipäveitsenterän kokoinen. Sitten se alkoi mätimään vielä myöhemmin... |
carlos 07.05.2006 21:06:37 | |
---|
Olen kerran nähnyt kun kuumennetulla leipäveitsellä tehdään polttotatuointi. Iho rätisee, käristyneen nahan pistävä haju täyttää huoneen ja oli tuskainen ilme ainakin sillä kaverilla. Tämä viiva oli kuitenkin n: leipäveitsenterän kokoinen. Sitten se alkoi mätimään vielä myöhemmin... ..tatuointi röytämällä? Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
vantage 08.05.2006 16:34:02 | |
---|
..tatuointi röytämällä? Hoho! Tämä kyllä ylitti röydön rajat kirkkaasti. |
Aakoo 08.05.2006 22:08:08 | |
---|
..tatuointi röytämällä? Kaveri kertoi oman kylänsä vapaapaini-nyrkkisankari poijaasta joka keksi kännispäissään tehdä itselleen arpitatuoinnin. Raapi ruostuneella veitsellä "sanan" fihgter ihoonsa. Käsittääkseni haava tulehtui niin, että tuli lääkärireissu. Mahtoi olla lääkärillä hymyssä pitelemistä. |
aarghto 09.05.2006 00:23:31 | |
---|
Kaveri kertoi oman kylänsä vapaapaini-nyrkkisankari poijaasta joka keksi kännispäissään tehdä itselleen arpitatuoinnin. Raapi ruostuneella veitsellä "sanan" fihgter ihoonsa. Käsittääkseni haava tulehtui niin, että tuli lääkärireissu. Mahtoi olla lääkärillä hymyssä pitelemistä. Ei seitan.. Hohoh. Aika karua mennä veitsellä raapimaan ihoansa. Karumpaa raapia kokonainen sana, tai kirjainyhdistelmä ihoonsa RUOSTUNEELLA VEITSELLÄ. Karuinta typottaa se sana. Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten |
pstj 09.05.2006 01:00:00 (muokattu 09.05.2006 01:00:20) | |
---|
Miltä muuten polttotatuoinnin ottaminen tuntuu? Voiko sitä jotenkin verrata vaikka kipuun mikä iskee kun vaikka polttaa sormensa kuumalla liedellä, vai ehtiikö siinä edes tuntemaan mitään? Vai tuntuuko se vasta jälkeenpäin? Itselläni ei sellaista ole ja tuskin tuleekaan, mutta asia silti kiinnostaa. En kyllä osaa verrata sitä mihinkään aikaisemmin tuntemaani. Kaikille jotka tota on kysyneet oon sanonut etten haluaisi sitä tunnetta pahimmalle vihamiehellenikään, mutta toisaalta tahtoisin kaikkien ystävienikin kokevan sen... Täysin henkilökohtaistahan tuo kipu on, paha sanoa miltä muista tuntuu. Itse selvisin hammasta purren ja koko keho oli täysin jännittyneenä aina sen aikaa kun poltto oli päällä. Oma tatuointini tehtiin sähkömuuntajalla ihan liikkeessä, eli vähän kuten hitsaamalla. Hidasta oli ja sattui, ainakin enemmän kuin tupakan tumppaaminen ihoon kännissä =) Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
Kitarasankari 31.07.2006 23:40:08 | |
---|
nännilävärit kävin ottamassa. sattui enemmän kuin odotin, mutta loppupeleissä tuntui aika hyvälle :) molemmissa korvissa on myöskin lävärit ja neljä tatuointia löytyy... Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn... |
ministeri 04.11.2006 19:39:20 | |
---|
Itse olen jo vuosia miettinyt että jos nyt menis ja pilaisi sen tosi seikan että on onnistunut koko 90-luvun rämpimään ilman tatuoinnin hankkimista niin voisi Lahden vaakunan tohon käsivarren sisäpinnalle tatuoida... |
samsonov 04.11.2006 22:31:23 | |
---|
Nonii, oon menossa tässä marras/joulukuussa Tramp's Tattoohon tatuointii ottamaan. Äiti maksaa vähä niinku 17v synttärilahjana. Voisko nyt kukaan valaista edes hieman miltä kyseinen operaatio tuntuu? Tulee tohon oikeeseen käsivarteen... All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Reikiä lisää. Eli päivittyneet luvut, 11 per korva, 1 navassa, 2 alahuulessa.Tatuointeja edelleen vain neljä + yksi polttotatuointi. Eat shit and die. |