JAM 24.11.2003 11:13:56 | |
---|
Olis tarkoitus vaihtaa kitaraani (Washburn RS980, runko vaahteraa) uusi tallamikki. Lähinnä metallia tulee soiteltua. Mitä voisitte suositella? Itse olen miettinyt vaihtoehtoja SD:n jb, invader tai dimarzion tone zone / evolution.. "Kameli pystyy olemaan seitsemän päivää juomatta. Koska emme ole kameleita - me juomme." |
mathias 24.11.2003 12:18:32 | |
---|
Mitenkäs olisi EMG-81 tallaan ja EMG-60 kaulaan? Kyllä sitten lähtee... Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
LaXu 24.11.2003 12:22:47 | |
---|
SD JB kannattaa varmaan suosiolla unohtaa vaahterarunkoisessa kitarassa..voi kuulostaa vähän ohuelta. Tonezone tai SD Custom voisi toimia paremmin. |
battery 24.11.2003 14:12:05 | |
---|
minun suosikiks noussut nyt kyllä toi dimarzion evolution..tarkkaan menoon ;) to the eyes blue |
Antti 24.11.2003 14:19:34 | |
---|
Itselläni on ibanezissa Dimarzion Steve's Special ja voin sanoa, että siitä kyllä lähtee hyvät metakat. Mikissä pysyy hyvin kasassa botne ja muutenkin minusta hyvä juntta-mikki. Fenderiäkin olen ajatelut päivittää enemmän hevin suuntaan. Siihen olen ajatellut tuota Seymour Duncanin Invanderia. Jos jollain on siitä jotain mielipidettä varsinkin fenderin seurana niin kuulisin mielelläni. |
Paljon olen kehuja kuullut Seymour Duncanin Dimebuckerista. So far, so good.. so not. |
Rautakivi 24.11.2003 16:08:09 | |
---|
Kyllä olen ainakin ollut tyytyväinen tuohon EMG81seen tallassa. Suhteellisen halvallakin sen sain |
Metallica mies 24.11.2003 16:33:03 | |
---|
Paljon olen kehuja kuullut Seymour Duncanin Dimebuckerista. Niin minäkin. ite oon aatellu lähiaikoina pistää RR3:sen tallaan JAU JAU! |
JAM 24.11.2003 17:17:06 | |
---|
Aktiivimikkejä en aio laittaa, joten nyt on harkinnassa se evolution tai steve's special. Miten monipuolinen se dimebucker on? Kun yhden kitaran omistajana olis kiva saada vähän erilaisia soundeja. Netistä en löytänyt kyllä siitä ääninäytteitä ja pantera kuulostaa aina samalta.. hyvältä kylläkin. "Kameli pystyy olemaan seitsemän päivää juomatta. Koska emme ole kameleita - me juomme." |