aivokuolio 20.01.2006 01:33:14 | |
---|
On kyllä helvetin hyvä levy. Vähemmän keskittymishäiriöistä ja mahtipontisempaa kuin jenkkimetalcore. Puhe taitaa olla Soilworkista eikä BFMV:stä? :> mustan huoneen testi. |
Exhausted 20.01.2006 12:40:09 | |
---|
Puhe taitaa olla Soilworkista eikä BFMV:stä? :> joo, soilworkkia kehuin. Bulletista annoin mielipiteeni jo aiemmin. Editoinpa viestini niin että kaikki tajuaa |
rakula 05.11.2006 20:45:54 | |
---|
Onkos kukaan ehtinyt vielä ostaa tuota uutta live dvd:tä Live at Brixtonia? Itseäni kyllä kiinnostaa kuumeisesti kun tänään bändin nettisivuilta huomasin ilmestymispäivän. Ei voi lähtee jos on tullu |
-Cale 05.11.2006 21:07:09 | |
---|
Alun pienoisen diggailun jälkeen olen kyrpiintynyt tuohon bändiin lähes täysin. Tai ehkä olen havainnut sen keskinkertaisuuden... |
Joo mäki tätä bändiä ihan aluks kuuntelin, mut sit kyllästyin.Tää on liian poppia mun makuun. Ja laulu ei sitten mua miellytä yhtään, ja liikaa melodioita, ei muuta sanottavaa |
Carpenter 05.11.2006 23:25:43 | |
---|
Onko kukaan huomannut, että Suffocating under words of sorrow -biisin kohdassa 2:04 alkava riffi on täysin samanlainen kuin Mokoman Säästä sanasi -biisin pääriffi? Tälläisen jutun satuin huomaamaan. |
enemie 06.11.2006 11:44:25 | |
---|
Jonkun verran on tullu kuunneltua bändiä ja ei voi sanoa muutakuin että hyvän kuuloista poljentoa tämä on. Toi niiden uusin levy on kyllä hieno kokonaisuus! Jätkistä taitaa vielä tullu isoja nimiä! jos olisin nainen...olisin vaarallinen! |
maggot 10.11.2006 10:21:51 (muokattu 10.11.2006 10:22:35) | |
---|
kannattaa samalla tsekkailla myös metalcore -bändejä Massachusettsista kuten esim. Killswitch Engage ja Shadows Fall jos ne ei ole jo entuudestaan tuttuja. Unohtamatta Unearth nimistä orkesteria, helvetin hyvä tuo uusi lätty III: in the eyes of fire. All that remainsin uusin levy on myös pirun hyvä. "reality is a very fragile thing after all..." |
fiftie 10.11.2006 11:19:03 | |
---|
Jonkun verran on tullu kuunneltua bändiä ja ei voi sanoa muutakuin että hyvän kuuloista poljentoa tämä on. Toi niiden uusin levy on kyllä hieno kokonaisuus! Jätkistä taitaa vielä tullu isoja nimiä! Eli siis mokoma on kopioinu ton riffin? |
fiftie 10.11.2006 11:23:02 | |
---|
On muuten kyllä samanlainen |
elbowski 10.11.2006 12:03:58 | |
---|
Eli siis mokoma on kopioinu ton riffin? Oli joskus Mokoman vieraskirjassa puhetta että olisi puhdas sattuma. |
pasia 11.11.2006 02:31:55 | |
---|
Jees, iteki aika vasta alkanu kunnolla tykkäämään. Vaati muutaman "nojoo, ihan ok"-pyöräytyksen ensin :) Cleanit laulut on kyllä vähän collegepunk-osastoa, mutta mun mielestä toimii silti noihin biiseihin. Livenä aika kauheeta tuo laulupuoli, varsinki basistin kiljumiset. Tähänkin kuitenki poikkeus, nimittäin katoin ton uuden DVD:n teaserin, ja siinähän jätkät laulo ihan mukiinmenevästi. http://video.google.com/videoplay?d … 5919276764389&q=tears+dont+fall^^siinä esimerkkiä heidän huonosta laulusta. |
Deranged 11.11.2006 07:51:05 | |
---|
Onkos kukaan törmännyt tähän orkesteriin? Tämä orkesteri ei jostain syystä kolahda, ehkä vokalistin takia. Hyvin soittavat, mutta jotenkin tuo vokalistin poikamaisuus häiritsee. Sama juttu Shadows Fallin kanssa. Ennemmin kuuntelen Exodusta, Testamentia ja Gorefestia. Ehkä olen vain vanhanaikainen, mene ja tiedä. |
-jonne- 11.11.2006 09:47:17 | |
---|
Tämä orkesteri ei jostain syystä kolahda, ehkä vokalistin takia. Hyvin soittavat, mutta jotenkin tuo vokalistin poikamaisuus häiritsee. Sama juttu Shadows Fallin kanssa. aika kummallista sinällään että miten Shadows Fallin laulaja sekä Matt Tuck liittyvät toisiinsa??..mene ja tiedä |
Deranged 11.11.2006 09:51:29 | |
---|
aika kummallista sinällään että miten Shadows Fallin laulaja sekä Matt Tuck liittyvät toisiinsa??..mene ja tiedä Ei muuten kuin että samantapaista poikamaista jollotusta välillä. Ainakin Art of Balancella ihme joikumista. |
strophe 11.11.2006 10:23:31 | |
---|
Vetivät Provinssissa mielestäni aika kovaa settiä livenä. Jaksoimme jopa pistää pitin pystyyn, vaikka meinasikin lähteä hampaat suusta sen takia. Helppoa kuin lapsen lyöminen!
Tutustu: www.mikseri.net/pdg |
Jokunen 11.11.2006 12:30:38 | |
---|
Jätkistä taitaa vielä tullu isoja nimiä! Tuota nyt en allekirjoita. Todella monessa paikassa olen nähnyt tuota samaista väitettä, mutta en näe BFMV:ssa mitään niin hienoa, että se nyt huikeaan maailmansuosioon riittäisi. Tuntuu tuo lause samanlaiselta hokemalta, kuin Iron Maidenista puhuttaessa "Yhtye on tunnettu massiivisesta lavashowstaan". Maidenin kohdalla vaan pitää osittain paikkansa. Miun mielestä BFMV on hyvä bändi, mutta ei mikään suunnannäyttäjä, eikä poikkeuksellisen lahjakas. "If vomit were a movie, this would be the soundtrack." |
-Prokitaristi- 12.11.2006 12:08:40 | |
---|
On kyllä vähän turhan "autopelimusiikkia" omaan makuun, mutta kyllä joitain ihan hyviäkin biisejä ko. bändillä on. |
Late-89 12.11.2006 13:43:41 | |
---|
Ihan ok menoa, ei siinä mitään. :) Tosin, maamiehiensä Lost Prophets iskee kyllä minuun paremmin. BFMV'llä on liikaa itsensä toistamista, eikä heidän biiseistään löydy tarttumapintaa hirveästi. Välillä on ihan kiva kuunnella pieninä annoksina, mutta pidemmän kuuntelusession halutessani kuuntelen jotain muuta. |
-Cale 12.11.2006 13:53:21 | |
---|
On kyllä vähän turhan "autopelimusiikkia" omaan makuun, mutta kyllä joitain ihan hyviäkin biisejä ko. bändillä on. Heh, itseasiassa melko hyvin ilmaistu :) |