Aihe: Mistä rumpalin kuulokkeet?
1 2 3
vernie
23.11.2003 21:47:04
Mulla on myös noi aiemmin mainitut Metrophones-kuulokkeet. Klikki ei tosiaan ole mitä parhain, mutta vaimennusta on riittävästi ja ainakin omaan päähäni ne sopivat hyvin. Taman RW100-klikkiä olen noiden kanssa käyttänyt ja hyvin toimii.
Jotta voisimme ymmärtää menneisyyttä, meidän on tunnettava historia.
Jx2
23.11.2003 23:07:27
http://www.ljudia.fi/cgi-bin/fi/onl … af0fi.cgi?id=930062%20&cart_id=

Onko kellään kokemusta tuollasista? Minulla on muutamat kossin kuulokkeet ja ne on ihan ok. Mutta onkohan tuo samaa tasoa?
Paas
24.11.2003 15:30:48
Sekään ei ole hyvä,jos kuulokkeet eristää kaiken ulkopuolisen äänen. Tietysti sieltä rummut kuuluu,mutta kyllä mielestäni sieltä pitää rummutkin kuulua hyvin ja sitten musiikki sillein sopivasti. Pitäis saada testata kuulokkeita,mutta ei taida olla siihen mahdollisuutta.

Toi on kyllä aika paha ongelma nimittäin kun jostakin vaikka tilaa itselleen jotkin kuulokkeet niin eihän sitä loppujenlopuksi tiedä ollenkaan millaiset ne on sitten käytännössä ja kuinka paljon suodattavat sitä ääntä. Sehän riippuu paljon myös siitä tilasta jossa soittaa. Esim. kotona soittaessa "rumpuhuoneessa" on kalteva katto, kovat seinät, akustiikka vähän niin ja näin(kokonaisäänentaso aika korkea) joten korvamonitoreillani ei välttämättä ihan pärjää kovin hyvin koska liikaa äntä vuotaa läpi. Keikoilla olen taas huomannut(myös muualla missä soittotila on ollut erillainen) että eristys samaisissa korvamonitoreissa riittää vallan mainiosti.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
Lanki
24.11.2003 16:28:40
Tänään ostin Jyväskylän Musikantista nuo Vic Firthin kuulokkeet. Ja arvatkaa mitä maksoin... 40e! Ne oli tehny ison tilauksen Firthille ja saanu niitä kuulokkeita sikahalvalla pienen erän. Kävin jo testaamassa ja toimii pirun hyvin. Jeess pikkasen hienoa. Ne eristää reippaasti rumpujen äänen ja klikki kuuluu hyvin! Eli älkää ostako mistään soitinlaineelta 80e vaan hakekaa musikantilta 40e:n hintaan.

Joo eipä löydy enää Musikantista noita kuulokkeita, kävin kysäisemässä. Sen sijaan Sennheiserit lähtis 29e. Muutenki tuntuu et Musikantissa ainaki palvelu pelaa.. Vai mitä sanoisit? Musapörssissä eivät oo tuntuneet tietävän vielä mitään mitä oon kyselly. Ainut mikä siellä himottaa on se Yamahan Hipgig -setti.. :Q~~
-- Flang(er) Niko
Marko
25.11.2003 01:03:17
Mulla oli just testissä tollaset sennheiserin hd25:set (se parempi malli). Äänenlaatu oli kyllä hyvä mutta ei nuo mun mielestä vaimentaneet tarpeeksi. Rummut kuului liian kovaa. Kyllähän sitä pystyi soittaan ku laitto vaan kunnolla volumea mutta kuulohan siinä vaan menee. Eli pitäs saada sellaset luurit jotka tosiaan vaimentaa kunnolla sitä mölyä.
Myö leiriyttään tähän.
opa2
25.11.2003 11:46:12
Ite voi lämpimästi suositella Metrophonesin kuulokkeita. Vaimentavat tosi hyvin ja äänenlaatu on todella hyvä. Lisäksi sisääntulo-piuha on irrotettava, joten niitä voi käyttää pelkkinä suojaiminakin.
"Ja räppihän ei oo mittää mussiikkia"
J.K.Ruudio
25.11.2003 15:42:58
Onko tässä keskustelussa mainittu jo (en huomannut) tai voisiko joku laittaa vaikka linkkiä jostain missä tuota Metrophonesin kuuloketta ois myynnissä.
Tuplat ne olla pitää!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)